" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

سوالات متداول درباره لاتاری و ثبت نام لاتاری

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

در این مقاله صرفا سوالات پرتکرار، مهم و کاربردی در زمینه لاتاری را پاسخ می‌دهیم; ثبت نام در لاتاری به این دلیل که یک روش مهاجرتی است و دارای مسائل حقوقی مهاجرتی نیز می‌باشد قوانین ریز و درشتی دارد. اطلاع از این قوانین نیازمند مطالعه و از همه مهم تر تجربه است. سعی داریم به تمام سوالات مهم پاسخ کوتاه دهیم و در صورت نیاز شما را به مقاله مرتبط ارجاع دهیم، در صورت داشتن هر سوالی می‌توانید از قسمت نظرات همین پست مطرح کنید تا کارشناسان لایزرو پاسخ سوال شما را بدهند. همچنین سوالات پرتکرار در لیست سوالات این صفحه قرار می‌گیرد.

لایزرو موسسه مهاجرتی نیست بلکه یک پایگاه، دانش مهاجرتی است که با هدف افزایش آگاهی کسانی که قصد مهاجرت دارند ایجاد شده است. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سوالات متداول درباره لاتاری و ثبت نام لاتاری | لایزرو در این صفحه سوالات متداول درباره لاتاری و ثبت نام لاتاری را پاسخ خواهیم داد همچنین در صورت داشتن هرسوالی آن را پاسخ داده و در لیست سوالات این صفحه قرار خواهیم داد.
در این صفحه سوالات متداول درباره لاتاری و ثبت نام لاتاری را پاسخ خواهیم داد همچنین در صورت داشتن هرسوالی آن را پاسخ داده و در لیست سوالات این صفحه قرار خواهیم داد.
مقاله های مرتبط

سوالات متداول

سوال: آیا بعد از ثبت نام لاتاری ایمیل میاد؟

پاسخ: خیر بعد از ثبت نام لاتاری ایمیل ارسال نمی‌شود. پس از پایان ثبت نام لاتاری تایید ثبت نام که شامل اطلاعات کیس اصلی و کانفرمیشن نامبر داده می‌شود.

سوال: عواقب ثبت نام لاتاری چیست؟

پاسخ: هیچ عواقب و مشکلی ندارد. در صورتی که برنده لاتاری شده و اقدامی نکنید باز هم عواقبی در انتظار شما نیست.

سوال: به برندگان لاتاری کار، خانه و شغل می‌دهند؟

پاسخ: خیر. به برنده لاتاری و خانواده او فقط گرین کارت آمریکا اعطا می‌شود. پس از ورود به کشور آمریکا مانند سایر شهروندان این کشور بایستی به تامین زندگی خود باشید. 

سوال: ds 260 نمونه فرم پر شده لاتاری را کجا می‌توان پیدا کرد؟

پاسخ: اکیدا توصیه می‌کنیم که از نمونه فرم پر شده ds 260 استفاده نکنید. زیرا فرم DS-260 یک فرم آنلاین و هوشمند است و به گونه طراحی شده که با پاسخ به هر سوال سوالات دیگر فرم تغییر می‌کند و از طرفی 

سوال: مهلت پر كردن فرم ds 260 چقدر است؟

پاسخ: مهلت خاصی برای پر کردن فرم ds 260 تعیین نشده، تمام برندگان با کیس نامبرهای مختلف می‌توانند فرم ds 260 را تکمیل کنند.

سوال: برای مصاحبه لاتاری می‌توان همسر و فرزندان را با خود نبرد؟

پاسخ: خیر، حضور کیس اصلی و زیر مجموعه کیس اصلی در مصاحبه سفارت الزامی است.

سوال: اگر لاتاری ثبت نام کنیم، برنده شویم اما نرویم اتفاقی می‌افتد؟

پاسخ: خیر هیچ اتفاقی نمی‌افتد حتی در دوره های آتی نیز می‌توانید ثبت نام کنید. برای اطلاع بیشتر مقاله اگر لاتاری برنده شویم و نرویم را بخوانید.

سوال: آخرین اخبار ویزا بولتن را کجا مشاهده کنم؟

پاسخ: برای مشاهده آخرین اخبار ویزا بولتن کلیک کنید.

سوال: چقدر طول میکشه تا جواب فرم DS-260 لاتاری بیاد؟

پاسخ: 1 الی 2 ماه طول زمان می‌برد که جواب فرم DS-260 ابلاغ شود.

سوال: تاریخ اعتبار پاسپورت برای لاتاری باید چقدر باشد؟

پاسخ: تاریخ اعتبار پاسپورت برای لاتاری بایستی به گونه ای باشد که حداقل شش ماه بعد از تاریخ احتمالی ورود به آمریکا نیز اعتبار داشته باشد. دقت داشته باشید که گذرنامه موقت مانند گذرنامه های زیارتی مانند اربعین و غیره قابل قبول نیست.

سوال: عوامل مردودی لاتاری چیست؟

پاسخ: عوامل مردودی لاتاری متفاوت است اما عمده ترین آن مربوط به عکس لاتاری است. از دلایل دیگر می‌توان به دوبار ثبت نام در لاتاری و اطلاعات ناقص اشاره کرد.

سوال: اطلاعات اشتباه لاتاری باعث رد شدن فرم لاتاری می‌شود؟

پاسخ: در زمان ثبت نام لاتاری می‌توانید هر اطلاعاتی را وارد کنید سایت لاتاری کنترل صددرصدی روی اطلاعات ورودی شما ندارد و این شما هستید که باید در صحت اطلاعات تان کنترل داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر بهتر است مقاله اشتباهاتی که باعث رد شدن فرم ثبت نام لاتاری می‌شود را مطالعه کنید.

سوال: اشتباه در مدرک تحصیلی لاتاری باعث رد شدن فرم می‌شود؟

پاسح: در مرحله اول اشتباه در مدرک تحصیلی لاتاری باعث در شدن فرم نمی‌شود، زیرا قبل از برنده شدن در لاتاری کی‌سی‌سی یا نهاد های ذیل ربط هیچ دسترسی به مدارک شما ندارد اما بعد از برنده شدن در لاتاری، زمانی که در سفارت متوجه اشتباه در مدرک تحصیلی لاتاری شما شوند احتمال رد شدن از مصاحبه لاتاری وجود دارد.

سوال: ثبت نام لاتاری با حروف بزرگ است یا حروف کوچک؟

پاسخ: ثبت نام لاتاری با حروف بزرگ یا کوچک هیچ تفاوتی ندارد.

سوال: تاریخ تولد اشتباه در پاسپورت باعث رد شدن فرم می‌شود؟

پاسخ: در مرحله اول تاریخ تولد اشتباه در پاسپورت باعث در شدن فرم نمی‌شود، زیرا قبل از برنده شدن در لاتاری کی‌سی‌سی یا نهاد های ذیل ربط هیچ دسترسی به مدارک شما ندارد اما بعد از برنده شدن در لاتاری، زمانی که در سفارت متوجه تاریخ تولد اشتباه در پاسپورت شما شوند احتمال رد شدن از مصاحبه لاتاری وجود دارد.

سوال: دوبار ثبت نام در لاتاری باعث چه خواهد شد؟

پاسخ: با دوبار ثبت نام در لاتاری باعث افزایش شانس برنده شدن در لاتاری نخواهد شد و در صورت اقدام به این کار فرم شما از لاتاری رد می‌شود.

سوال: تکلیف برندگان لاتاری در ادوار مختلف لاتاری چه می‌شود؟

پاسخ: تکلیف برندگان لاتاری تنها با برنده شدن در لاتاری مشخص نخواهد شد، در هر دوره تعداد برندگان از تعداد ویزاهای در نظر گرفته شده برای برنامه لاتاری (۵۰ هزار ویزا) بیشتر است، بنابراین هر برنده لاتاری می بایست تمام مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری را بگذراند تا تکلیف برنده لاتاری مشخص شود.

 

دیگر مقالات مرتبط
نظرات