" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

آدرس سایت رسمی ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری آمریکا (رایگان)

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

لاتاری گرین کارت آمریکا برنامه مهاجرتی است که برای حفظ تنوع نژادی آمریکا از سال 1995، هرساله از اوایل مهرماه تا نیمه دوم آبان ماه اجرا می‌شود. ثبت نام در لاتاری و پس از آن اعلام نتایج لاتاری کاملا رایگان است. اما پس از برنده شدن در آن هزینه های سفارتی، مدیکال برندگان، بلیط سفر و سایر هزینه‌های سفر به عهده برنده لاتاری است. آدرس سایت رسمی ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری آمریکا برای ثبت نام رایگان لاتاری گرین کارت آمریکا به آدرس https://dvprogram.state.gov می‌باشد.

تمام فرآیند لاتاری اعم از ثبت نام و بررسی نتایج لاتاری در سایت اصلی انجام می‌شود. مهلت ثبت در نام لاتاری محدود است، سایت اصلی ثبت نام لاتاری آمریکا در زمان اطلاع رسانی شده باز، و پس از پایان مهلت ثبت نام بسته می‌شود. پیشنهاد ما به تمام متقاضیان لاتاری این است که در همان روزهای ابتدایی اقدام به ثبت نام کنند تا در روزهای پایانی دچار مشکل کندی سایت اصلی لاتاری نشوند. 
در صورتی که شرایط ثبت نام لاتاری را دارید حتما در این برنامه شرکت کنید زیرا ارزان‌ترین و بهترین روش مهاجرت به آمریکا است; البته برنده شدن در لاتاری به شانس شرکت کننده بستگی دارد و نمی‌توان عامل دیگری را دخالت داد.

لایزرو پایگاه، دانش مهاجرتی است که سعی دارد با بیانی صادقانه و شفاف در موضوع مهاجرت و روش های مهاجرتی، آگاهی کاربران خود را افزایش دهد. در لایزرو می‌توانید راجع به نحوه اخذ اقامت دائم در کشور های مختلف، ثبت شرکت، خرید ملک، اطلاعات کامل راجع به دانشگاه های دنیا، سرمایه گذاری و ساخت کسب و کار در کشورها جهان، مهاجرت کاری و تحصیلی مطالعه کنید. در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد و یا سوال خوشحال می‌شویم آن را با ما درمیان بگذارید.

آدرس سایت لاتاری dvprogram.state.gov می‌باشد. شما در زمان شروع ثبت نام لاتاری می‌توانید به این آدرس مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهید.
آدرس سایت لاتاری dvprogram.state.gov می‌باشد. شما در زمان شروع ثبت نام لاتاری می‌توانید به این آدرس مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهید.
مقاله های مرتبط

آدرس سایت اصلی ثبت نام لاتاری

شاید جالب باشد بدانید، تا قبل از سال 2020 سایت ثبت نام لاتاری به آدرس http://dvlottery.state.gov/ESC بود اما در حال حاضر، وب سایت اصلی ثبت نام لاتاری به این آدرس https://dvprogram.state.gov/ESC تغییر کرده است و همه اقدامات منجمله ثبت نام لاتاری و اعلام نتایج لاتاری در آدرس جدید سایت اصلی لاتاری انجام می‌شود.

نکته مهم: برخی از کاربران در اعلام نتایج دوره گذشته با ارور "The requested URL was rejected. Please consult with your administrator." و "The requested URL was rejected. Please consult with your administrator. Your support ID is: 183" مواجه میشدند.

ارور بالا به این دلیل رخ می‌دهد که شما قبل از اعلام نتایج لاتاری، اقدام به بررسی نتیجه لاتاری کرده اید. بهتر است بدانید که بعد از اعلام نتایج لاتاری هر دوره، شما به نتایج آن دسترسی خواهید داشت; بهتر است پس از اعلام نتایج سریعا اقدام به بررسی نتایج خود بکنید چون اگر جزء کیس نامبر های پایین باشید، نوبت مصاحبه شما خیلی زود فراخواهد رسید در نتیجه زمان خیلی کمی تا ترتیب اثر دادن مدارک خود دارید. بهتر است سریعا کارهای خودتان در جهت انجام مصاحبه را انجام دهید.

ثبت نام لاتاری

برای ثبت نام لاتاری می توانید روی لینک زیر کلیک کرده و فرم ثبت نام لاتاری را تکمیل کنید. در صورتی که پس از پایان ثبت نام لاتاری اقدام به تکمیل فرم لاتاری در سایت ما کرده باشید ثبت نام شما به عنوان پیش ثبت نام محسوب شده و در زمان شروع ثبت نام لاتاری فرم شما در الویت اول قرار خواهید گرفت و اگر در زمان شروع ثبت نام لاتاری اقدام به تکمیل فرم در سایت لایزرو کنید پس از چند دقیقه فرم شما در سایت اصلی ثبت نام لاتاری ثبت شده و فایل کانفرمیشن نامبر (Confirmation Number) در پنل کاربری تان برگزاری می‌شود.

ورود به فرم اصلی و فارسی ثبت نام لاتاری

سوالات متداول

سوال: آیا بعد از برنده شدن در لاتاری هزینه های مهاجرت را دولت آمریکا می‌‍دهد؟

پاسخ: خیر. تمام هزینه‌های بعد از قبولی در لاتاری به عهده متقاضی است.

سوال: سایت ثبت نام لاتاری رایگان در افغانستان، سایت ثبت نام لاتاری رایگان کانادا یا سایت ثبت نام رایگان لاتاری آمریکا کدام است؟

پاسخ: پاسخ تمام سوال بالا و سوالات این چنینی سایت https://dvprogram.state.gov است :)

سوال: سایت ثبت نام لاتاری رایگان فارسی، چه سایتی است؟

پاسخ: برای پاسخ به سوال سایت ثبت نام لاتاری رایگان فارسی، ما سایت لایزرو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. آدرس ورود به فرم فارسی ثبت نام لاتاری https://layzero.ir/lottery/intro می‌باشد.

سخن پایانی

ثبت نام در لاتاری رایگان است اما هزینه‌های بعد از قبولی در لاتاری با فرد برنده است. در زمان شروع لاتاری (مهلت ثبت نام در لاتاری) با مراجعه به سایت اصلی ثبت نام لاتاری آمریکا می‌توانید در این برنامه شرکت کنید. اما اگر تمایل داشته باشید کارشناسان لایزرو ثبت نام شما را انجام دهند مشمول هزینه کوچکی خواهید شد، این هزینه مربوط به خدماتی است که لایزرو ارائه می‌دهد.

لازم به ذکر است که ثبت نام با لایزرو و یا توسط خودتان تفاوتی در افزایش شانس برنده شدن ندارد. در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق بخش نظرات آن را با ما درمیان بگذارید، کارشناسان لایزرو در کوتاه ترین زمان پاسخ سوال شما را خواهند داد.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات