" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

زمان شروع، پایان و مهلت ثبت نام در لاتاری (در ایران)

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار | آخرین بروز رسانی در ساعت 20:02
مقاله های مرتبط

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵ از ۴ اکتبر 2023 که به تاریخ کشور ایران معادل 12 مهر 1402 است شروع خواهد شد و تا تاریخ 7 نوامبر 2023 که به تاریخ کشور ایران معادل  16 آبان 1402 ادامه خواهد داشت. مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵ به مانند سایر ادوار لاتاری ۳۱ روز خواهد بود.

به طور تقریبی می‌توان اینطور بیان کرد که، ثبت نام لاتاری هر ساله از اوایل مهرماه شروع شده و اواسط آبان ماه به پایان می‌رسد. مهلت ثبت نام لاتاری به طور تقریبی ۳۳ روز است اما مهلت دقیق آن قبل از شروع هر دوره مشخص می‌شود. کسانی که تمایل دارند در این برنامه شرکت کنند بهتر است در روز های ابتدایی، اقدام به ثبت نام کنند، زیرا در روز های انتهایی ترافیک سایت اصلی لاتاری بالا رفته و روند ثبت نام به کندی پیش خواهد رفت. از سوی دیگر، حجم ترافیک بالا در سایت اصلی لاتاری باعث می‌شود که پس از پر تکمیل فرم و Submit کردن آن، سایت Down شده و مجبور شوید از نو فرم را تکمیل کنید.

برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا، یک برنامه مهاجرتی است که به دلیل حفظ تنوع نژادی در آمریکا، از سال 1990 به عنوان قانون تصویب شد، این قانون سبب به وجود آمدن ویزای تنوع نژادی یا Diversity Visa شد. اما همه کشورها اجازه شرکت در لاتاری را ندارند; کشور های مجاز به ثبت نام قبل از شروع لاتاری اعلام می‌شوند. فارغ از این برای ثبت نام در لاتاری می‌بایست شرایط ثبت نام در لاتاری را داشته باشید.

لایزرو پایگاه، دانش مهاجرتی است و سعی دارد با بیانی صادقانه و شفاف در موضوع مهاجرت و روش های مهاجرتی، آگاهی کاربران خود را افزایش دهد. در لایزرو می‌توانید راجع به نحوه اخذ اقامت دائم در کشور های مختلف، ثبت شرکت، خرید ملک، اطلاعات کامل راجع به دانشگاه های دنیا، سرمایه گذاری و ساخت کسب و کار در کشورها جهان، مهاجرت کاری و تحصیلی مطالعه کنید. در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد و یا سوال خوشحال می‌شویم آن را با ما درمیان بگذارید.

مقاله های مرتبط

زمان شروع ثبت نام لاتاری

زمان دقیق شروع لاتاری، از یک یا چند هفته قبل اعلام می‌شود، اما می‌توان بازه ای برای شروع و پایان لاتاری مشخص کرد که به شرح زیر است.

بازه هرساله شروع ثبت نام لاتاری بازه هرساله پایان ثبت نام لاتاری
اواسط مهر ماه هر سال اواسط آبان ماه هر سال

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵ از ۴ اکتبر 2023 که به تاریخ کشور ایران معادل 12 مهر 1402 است شروع خواهد شد و تا تاریخ 7 نوامبر 2023 که به تاریخ کشور ایران معادل  16 آبان 1402 ادامه خواهد داشت. مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵ به مانند سایر ادوار لاتاری ۳۱ روز خواهد بود.

تاریخ های مهم لاتاری ۲۰۲۵ آمریکا (ثبت نام، اعلام نتیجه و مهلت دریافت ویزا)

تقویم زمانبندی لاتاری ۲۰۲۵ آمریکا

تاریخ ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵

تاریخ و ساعت اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵

مهلت برندگان لاتاری ۲۰۲۵ برای اخذ ویزا
(پایان سال مالی لاتاری ۲۰۲۵)

به میلادی

۰۴ اکتبر تا ۰۷ نوامبر ۲۰۲۳

می ۲۰۲۴
(ساعت 20:30)

30 سپتامبر ۲۰۲۵

به شمسی

۱۲ مهر تا ۱۶ آبان ۱۴۰۲

اردیبهشت ۱۴۰۲

8 مهر ۱۴۰۳

تاریخ های مهم لاتاری 2024 آمریکا (ثبت نام، اعلام جواب و مهلت برندگان برای ویزا)

تقویم زمانبندی لاتاری 2024 آمریکا

تاریخ ثبت نام لاتاری 2024

تاریخ اعلام نتایج لاتاری 2024

مهلت برندگان لاتاری 2024 برای اخذ ویزا
(پایان سال مالی لاتاری 2024)

به میلادی

5 اکتبر تا 08 نوامبر 2022

6 می 2023

30 سپتامبر 2024

به شمسی

13مهر تا 17 آبان 1401

16 اردیبهشت 1402

9 مهر 1403

بیشتر بخوانید: آیا میتوان لاتاری را فروخت؟

سوالات متداول

سوال: زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ کی هست؟

پاسخ: زمان ثبت نام لاتاری 2024 (لاتاری 1401) از 5 اکتبر 2022 شروع خواهد شد. زمان ثبت نام لاتاری 2024 به وقت ایران، از 13 مهر ماه 1401 شروع خواهد بود. مهلت ثبت نام لاتاری تا 2024 آمریکا نیز تا 8 نوامبر 2022 می‌باشد که این تاریخ به وقت ایران برابر با 17 آبان 1401 خواهد بود.

سوال: آیا مهلت ثبت نام در لاتاری قابل تمدید است؟

پاسخ: خیر. مهلت ثبت نام لاتاری حتی یک دقیقه هم قابل تمدید نیست.

سوال: خیر، بایستی آخرین مدرکی که اخذ کرده اید را وارد کنید. در حال حاضر آخرین مدرک شما دیپلم محسوب می‌شود.

پاسخ: 3 ترم مانده تا لیسانس خود را بگیرم آیا باید در زمان ثبت نام لاتاری، مدرک خود را لیسانس وارد کنم؟

سوال: آیا می‌توان از عکس لاتاری سال قبل در دوره جدید لاتاری استفاده کرد؟

پاسخ: خیر. در صورت استفاده به احتمالا زیاد فرم شما ریجکت خواهد شد.

سخن پایانی

تاریخ دقیق شروع ثبت نام لاتاری از دو هفته قبل توسط صفحات رسمی سفارت‌های آمریکا مشخص می‌شود. در هر دوره به محض منتشر شدن دستورالعمل لاتاری آن را در همین صفحه قرار داده و اطلاع رسانی خواهیم نمود.

بهتر است بدانید که مهلت ثبت نام لاتاری در هیچ دوره ای تمدید نشده و نخواهد شد، سایت لاتاری دقیقا در زمان مقرر بسته شده و اجازه ثبت نام داده نمی‌شود. پس توصیه می‌کنیم ثبت نام خود را به دقایق آخر نگذارید و از امکان پیش ثبت نام لاتاری در لایزرو استفاده کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال از بخش نظرات استفاده کنید و آن را با ما در میان بگذارید.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات