" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

زمان، تاریخ و ساعت ثبت نام لاتاری 2025 (1402) آمریکا

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار چهارشنبه 04 مرداد 1402 | آخرین بروز رسانی در ساعت 16:54
مقاله های مرتبط

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵ از ۴ اکتبر 2023 که به تاریخ کشور ایران معادل 12 مهر 1402 است، شروع شده است و در تاریخ 7 نوامبر 2023 که به تاریخ کشور ایران معادل  16 آبان 1402 است به پایان رسیده است. مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵ در این دوره ۳۳ روز بود.

تاریخ شروع و پایان لاتاری با انتشار دستورالعمل لاتاری ۲۰۲۵ که توسط KCC (نهاد برگزار کننده لاتاری) منتشر می‌شود اعلام می‌شود، پیشنهاد ما به متقاضیان لاتاری این است که با ورود به فرم لاتاری اقدام به پیش ثبت نام در لاتاری کنند تا در زمان شروع لاتاری جزء اولین کسانی باشید که در لاتاری ثبت نام می‌شوید.

لایزرو موسسه یا شرکت مهاجرتی نیست بلکه وب سایتی است که در جهت افزایش دانش کشورها و مهاجرت فعالیت می‌کند. تلاش داریم در لایزرو راجع به روش های مهاجرتی به کشورهای مختلف، روش‌های ارزان مهاجرت، اطلاعات دانشگاه های‌ دنیا و پذیرش های تحصیلی بنویسیم. تا انتهای مقاله با لایزرو همراه باشید و سوالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵ از ۴ اکتبر 2023 که به تاریخ کشور ایران معادل 12 مهر 1402 است شروع خواهد شد و تا تاریخ 7 نوامبر 2023 که به تاریخ کشور ایران معادل  16 آبان 1402 ادامه خواهد داشت.
زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵ از ۴ اکتبر 2023 که به تاریخ کشور ایران معادل 12 مهر 1402 است شروع خواهد شد و تا تاریخ 7 نوامبر 2023 که به تاریخ کشور ایران معادل 16 آبان 1402 ادامه خواهد داشت.
مقاله های مرتبط

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵ از ۴ اکتبر 2023 که به تاریخ کشور ایران معادل 12 مهر 1402 است، شروع شده است و در تاریخ 7 نوامبر 2023 که به تاریخ کشور ایران معادل  16 آبان 1402 به پایان رسیده است.

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴

برنامه لاتاری ۲۰۲۴ در ۱۷ آبان سال ۱۴۰۱ به پایان رسیده است. زمان شروع ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴، ۵ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۳ مهر) بوده و مهلت ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۴ آمریکا تا ۸ نوامبر ۲۰۲۲ (17 آبان ۱۴۰۱) بود.

شرایط ثبت نام لاتاری

ممکن است شرایط ثبت نام لاتاری با انتشار دستورالعمل توسط کی‌سی‌سی تغییر کند به طور مثال در لاتاری ۲۰۲۱ داشتن پاسپورت الزامی بود اما در لاتاری ۲۰۲۲ شرط داشتن پاسپورت برداشته شد.

اما لاتاری شرایط کلی دارد که در همه دوره های آن ثابت بوده است و در هیچ دوره ای این شرایط برداشته نشده است، برای مشاهده این شرایط مقاله شرایط ثبت نام لاتاری را مطالعه کنید.

ثبت نام لاتاری

برای ثبت نام در لاتاری بایستی منتظر شروع این برنامه باشید زیرا قبل از شروع لاتاری امکان ثبت فرم وجود ندارد علاوه بر این سایت اصلی لاتاری امکان پیش ثبت نام را به متقاضیان نمی‌دهد یعنی قبل از شروع لاتاری نمی‌توانید فرم ثبت نام لاتاری را تکمیل کرده و در لاتاری شرکت کنید.

اما ما در سایت لایزرو امکان پیش ثبت نام لاتاری را فراهم کرده ایم تا متقاضیان بتوانند قبل از شروع لاتاری اقدام به تکمیل فرم لاتاری کنند، اولین مزیت پیش ثبت نام لاتاری در این است که پس از شروع لاتاری گرین کارت آمریکا شما جزء نفرات اولی هستید که در لاتاری ثبت نام می‌شوند.

مزیت بعدی پیش ثبت نام این است که اگر فرم شما دارای نقص یا اشکالی باشد قبل از شروع لاتاری این نقص به اطلاع شما رسانده خواهد شد تا نقص مربوطه را رفع کنید پس از اینکه لاتاری شروع شد دیگر نیاز به پی‌گیری ثبت فرم نخواهید داشت بلکه این کارشناسان ما هستند که ثبت فرم‌ شما را انجام خواهند داد و کانفرمیشن نامبر را در پنل کاربری بارگزاری خواهند کرد.

سوالات متداول

سوال: لاتاری گرین کارت آمریکا چند بار در سال انجام می‌شود؟

پاسخ: لاتاری گرین کارت هر ساله یک بار انجام می‌شود.

سوال: مهلت ثبت نام لاتاری تمدید می‌شود؟

پاسخ: خیر به هیچ وجه مهلت ثبت نام در لاتاری تمدید نخواهد شد.

سوال: در صورت اشتباه وارد کردن اطلاعات در فرم ثبت نام لاتاری می‌توان آن را ویرایش کرد؟

پاسخ: خیر امکان ویرایش فرم ثبت شده در لاتاری نیست.

سوال: آدرس سایت اصلی ثبت نام لاتاری چیست؟

پاسخ: نشانی سایت اصلی ثبت نام لاتاری https://dvprogram.state.gov می‌باشد، علاوه بر این سایت رسمی اعلام نتایج لاتاری آمریکا نیز آدرس ذکر شده است.

سخن پایانی

لاتاری گرین کارت آمریکا هر ساله توسط کی‌سی‌سی اجرا می‌شود و قبل از آغاز این برنامه، تاریخ شروع و پایان آن مشخص می‌شود، معمولاً در اوایل مهرماه شروع شده و در اواسط آبان ماه به پایان می‌رسد. مهلت ثبت نام لاتاری تقریباً ۳۳ روز است و متقاضیان بایستی در مهلت مقرر ثبت نام خود را تکمیل کنند.

پیشنهاد می‌کنیم ابتدا از پیش ثبت نام لاتاری لایزرو استفاده کنید و اگر تمایلی به این کار ندارید پس از شروع لاتاری در همان روزهای ابتدایی ثبت نام خود را تکمیل کنید زیرا در روزهای پایانی ترافیک سایت اصلی لاتاری بالا رفته و باعث می‌شود که ثبت فرم به سختی انجام شود.

در صورت داشتن هرگونه سوال آن را از بخش نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید، کارشناسان لایزرو در اسرع وقت پاسخ سوال شما را خواهند داد.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات