" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

آیا میتوان لاتاری را فروخت؟

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

آیا می‌توان لاتاری را فروخت؟

آیا امکان فروش لاتاری است؟

آیا می‌توان امتیاز لاتاری را در ایران فروخت؟

آیا امکان فروش سهمیه لاتاری وجود دارد؟

آیا می‌شود امتیاز را به شخص دیگری انتقال یا واگذار کرد؟

لاتاری برنده شدم پول ندارم، چه کار کنم؟

پاسخ همه این سوالات و شبیه به این سوالات خیر است :) شما نمی‌توانید شانسی که به شما روی آورده را به کس دیگری بفروشید.

امتیاز لاتاری منحصر به فرد برنده شده است و نه می‌توان آن را فروخت و نه می‌شود آن را به شخص دیگری انتقال داد. قیمت فروش لاتاری یک سوال اشتباه است. احتمالا افراد سودجویی وجود داشته باشند که ادعای خرید و فروش امتیاز یا سهیمه لاتاری را داشته باشند، باید بدانید تمام این ادعا ها دروغین و کذب محض است; گول افراد کلاهبردار را نخورید.

بیشتر بدانید: اگر لاتاری برنده شویم و نرویم چه میشود؟

 

مقاله های مرتبط

عواقب برنده شدن در لاتاری و نرفتن

اگر در لاتاری برنده شوید و نروید هیچ اتفاقی برای شما نمی‌افتد ولی باید بدانید شانس بزرگی را از دست داده اید. برنده شدن در لاتاری آن هم بین میلیون ها شرکت کننده و صرف نظر کردن از گرین کارت آمریکا به نظر من اشتباه بسیار بزرگی است. ما در مقاله اگر لاتاری برنده شویم و نرویم چه میشود؟ به طور کامل این سوال را پوشش داده ایم. اگر می‌خواهید از شانسی که به شما روی آورده صرف نظر کنید، قبل از صرف نظر کردن، پیشنهاد می‌کنم این مقاله را بخوانید.

سوالات متداول

سوال: آیا به برندگان لاتاری پول میدهند؟

پاسخ: خیر. تنها امتیازی که برندگان لاتاری دارند گرین کارت آمریکا است.

سوال: لاتاری برنده شدم پول ندارم، چیکار باید کنم؟ آیا راه حلی هست؟

پاسخ: اگر مشکل شما فقط نداشتن پول است، بهتر است بدانید هزینه های بعد از برنده شدن در لاتاری زیاد نیست. هزینه های بعد از برنده شدن در لاتاری تقریبا 1500 تا 2000 دلار خواهد شد که این مبلغ را پس از ورود به آمریکا می توانید در عرض 2 ماه بدست آورید. پیشنهاد ما به کسانی که در لاتاری برنده شده اند ولی پولی ندارند این است که از خانواده و آشنایان خود مبلغ مذکور را قرض کنند و مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری را انجام دهند. برندگان لاتاری از همان روزهای ابتدایی ورود به آمریکا، می‌‌توانند شروع به کار کنند، بدین صورت در طی 2 ماه کار کردن تمام بدهی های خود را جبران خواهند کرد.

سوال: شرایط زندگی برندگان لاتاری در آمریکا چطوری است؟

پاسخ: شرایط زندگی بستگی به خود برنده دارد، اگر شغل یا تخصص خوبی داشته باشند می‌توانند در آمریکا شرایط زندگی خوبی نیز داشته باشند. شرایط زندگی کاملا بستگی به شخص برنده دارد زیرا دولت آمریکا حمایتی از جهت کار، پول یا خانه ندارد.

سخن پایانی

خرید یا فروش امتیاز لاتاری گرین کارت آمریکا نشدنی است و امکان چنین کاری نیست. اگر پیامک یا تبلیغی در این باره مشاهده کردید، باور نکنید زیرا بدون شک کلاهبرداری درمیان است. اگر در لاتاری برنده شدید از شانس خود استفاده کنید و اگر تصمیم به مهاجرت ندارید بهتر است از ابتدا در برنامه لاتاری ثبت نام نکنید، چون ممکن است شانس شخص دیگری را بسوزانید.

در صورت داشتن هرگونه سوال از بخش نظرات آن را با ما در میان بگذارید، کارشناسان لایزرو در کوتاه ترین زمان پاسخ سوال شما را خواهند داد.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات