" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

اگر لاتاری برنده شویم و نرویم چه می‌شود؟

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

اگر لاتاری برنده شویم و نرویم چه می‌شود؟ این سوالی برخی قبل از شرکت در لاتاری می‌پرسند; در یک کلام اگر برنده شوید و نروید یا برای مهاجرت اقدام نکنید سهمیه شما از بین میرود و اتفاقی دیگری برای شما نمی‌افتد و می‌توانید در دوره‌های آتی لاتاری نیز ثبت نام کنید و اگر دوباره برنده شدید و تمایل داشتید، می‌توانید اقدام به مهاجرت کنید. پس اگر لاتاری برنده شویم و نرویم تحت تعقیب FBI قرار نمی‌گیریم که به زور به آمریکا بریم بلکه شانس ویزا از شما گرفته شده و به دیگر برندگان لاتاری داده می‌شود.

امتیاز برنده لاتاری قابل انتقال به شخص دیگری نیست. پس از برنده شدن، بسته به کیس نامبرتان زمان مشخصی جهت انجام امور اداری و سفارتی خود دارید و این زمان هرگز تمدید نمی‌شود. در صورتی که پس از برنده شدن، تا موعد مقرر اقدامی نکنید، شانس ویزا را از دست داده اید.

این را هم بدانید که برنده لاتاری فقط و فقط امتیاز گرین کارت آمریکا نسیب اش می‌شود. برخی بر این باورند که بعد از برنده شدن در لاتاری علاوه بر اقامت دائم در آمریکا، دولت این کشور به آنها خانه، ماشین، پول و کار می‌دهد که اصلا چنین چیزی وجود ندارد.

لایزرو یک پایگاه، دانش مهاجرتی است که سعی دارد بدون بزرگنمایی، جانب داری و در صداقت کامل روش‌های مهاجرتی را بازگو کند. در لایزرو می‌توانید دانستنی هایی در رابطه با کشورها، روش‌های مهاجرتی اعم از توریستی، سرمایه گذاری، تحصیلی و اقامت دائم و همچنین اطلاعات کامل در رابطه با دانشگاه‌های سراسر دنیا را مطالعه کنید. در ادامه با لایزرو همراه باشید.

مقاله های مرتبط

فروش امتیاز لاتاری

به هیچ وجه نمی‌توان امتیاز لاتاری را فروخت. امتیاز لاتاری فقط برای شخصی است که اطلاعات وی در فرم وارد شده و برنده شده. امتیاز برنده لاتاری غیر قابل فروش و انتقال است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره مقاله فروش امتیاز لاتاری را مطالعه کنید.

سخن پایانی

بسیاری رویای زندگی در آمریکا را دارند و بسیاری هم آرزوی برنده شدن در لاتاری را دارند. افراد زیادی هر سال در لاتاری ثبت نام می‌کنند به این امید که برنده لاتاری شوند. اینکه بخت به شما روی کند و در لاتاری برنده شوید اما هیچ اقدامی نکنید جای تعجب است زیرا شانس بسیار بزرگی نسیب شما شده و باید قدر آن را بدانید.

ویزای توریستی که بسیار آسان صادر می‌شود برای ایرانیان به سختی صادر شده و باید ثابت کنید که پس از پایان مهلت ویزای خود به کشور خود باز می‌گردید، چه برسد به اقامت دائم آمریکا که برای دریافت آن باید هفت خان رستم را طی کنید. توصیه من به شما این است که در لاتاری برنده شدید حتما اقدام کنید چون فرصت محدودی برای اقدام در اختیار دارید و این فرصت تمدید شدنی نیست. در صورت داشتن هرگونه سوال از قسمت نظرات آن را مطرح کنید. کارشناسان لایزرو در کوتاه ترین زمان پاسخ سوال شما را خواهند داد.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات