" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

ثبت نام لاتاری آمریکا 2025: هزینه، شرایط و مدارک

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار سه‌شنبه 06 دی 1401 | آخرین بروز رسانی در ساعت 06:13
مقاله های مرتبط

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵ از ۴ اکتبر 2023 که به تاریخ کشور ایران معادل 12 مهر 1402 است شروع شد و در تاریخ 7 نوامبر 2023 که به تاریخ کشور ایران معادل  16 آبان 1402 به پایان رسید. مهلت ثبت نام در لاتاری ۳۳ روز بود.

اگر به دنبال آسان ترین و ارزان ترین راه مهاجرت به آمریکا هستید، هیچ راهی ساده تر از ثبت نام لاتاری آمریکا نیست. همه روش های مهاجرتی، حتی مهاجرت به کشورهایی همچون ترکیه، پرتغال و... نیاز به داشتن شرایط خاصی دارد که شاید همه افراد توانایی آن را نداشته باشند.

لاتاری آمریکا تنها روش مهاجرتی است که برای اقدام با آن نیاز به داشتن شرایط خاصی نیست. فقط کافی است که حداقل مدرک دیپلم داشته باشید و به همین راحتی می‌توانید در لاتاری ثبت نام کنید. حتی اگر مدرک شما پایین‌تر از دیپلم است، باز هم می‌توانید به شرط داشتن دو سال سابقه کار، در لاتاری شرکت کنید.

شرایط ثبت نام لاتاری بسیار ساده است و بدون نیاز به پاسپورت قابل انجام است. در این مقاله به صورت کامل توضیح خواهیم داد که زمان ثبت نام لاتاری چه موقع است و چطور می‌توانید ثبت نام لاتاری را انجام دهید. اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید، حتما تا انتهای این مقاله با لایزرو همراه باشید.

لایزرو یک دانش نامه مهاجرتی است. هدف ما افزایش آگاهی مهاجرتی و بیان مسائل مربوط به آن با زبانی ساده، صادقانه و بدون بزرگ نمایی است. شما می‌توانید جدیدترین و معتبرترین اطلاعات در زمینه انواع روش‌های مهاجرتی را در مقالات سایت لایزرو بخوانید و سوالات خود را در قسمت نظرات مقالات بپرسید.

مقاله های مرتبط

ثبت نام لاتاری

قبل از آنکه درباره ثبت نام لاتاری صحبت کنیم، باید یادآوری کنیم که در مقاله‌‌ای جداگانه درباره اینکه لاتاری چیست، توضیح دادیم و اگر درباره این روش مهاجرتی هیچ اطلاعاتی ندارید، توصیه می‌کنیم که ابتدا آن مقاله را بخوانید و سپس ادامه این مطلب را بخوانید.

ثبت نام لاتاری هر سال برگزار می‌شود. برای شرکت در این برنامه جذاب، نیاز نیست که به هیچ سفارتی مراجعه کنید، فقط کافی است که در زمان ثبت نام لاتاری، وارد سایت ثبت نام لاتاری شوید و یک فرم آنلاین را تکمیل کنید و همه چیز به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

البته این موضوع به آن معنی نیست که بدون نیاز به هیچ کمک و راهنمایی می‌توانید ثبت نام لاتاری را انجام دهید. فرم ثبت نام لاتاری یک فرم رسمی مهاجرت است، تمام اطلاعاتی که در آن وارد می‌کنید برای شما مسئولیت قانونی به دنبال دارد. برای همین توصیه می‌کنیم که در صورت نداشتن تجربه و اطلاعات کافی، ثبت نام لاتاری را با کمک افراد با تجربه انجام دهید و به صورت شخصی برای ثبت نام لاتاری اقدام نکنید.

اشتباه در تکمیل فرم ثبت نام لاتاری و عواقب آن

آنلاین بودن ثبت نام لاتاری، این تصور اشتباه را به وجود می‌آورد که همه چیز به سادگی قابل انجام است و هیچ نیازی به کمک گرفتن از شخص دیگر نیست. ولی اشتباه در تکمیل فرم ثبت نام لاتاری می‌تواند عواقب ناخوشایندی برای شما داشته باشد که هیچکس دوست ندارد با آن مواجه شود.

حذف از قرعه کشی لاتاری

یکی از مشکلاتی که ثبت نام اشتباه در لاتاری به وجود می‌آورد، حذف شدن از قرعه کشی لاتاری است که هیچوقت متوجه آن نخواهید شد. توجه کنید که اگر فرم ثبت نام را به صورت اشتباه تکمیل کنید، با هیچگونه خطایی در هنگام ثبت نام روبرو نخواهید شد و در نهایت هم کد کانفرمیشن نامبر لاتاری (کد پیگیری ثبت نام) را دریافت می‌کنید.

ولی باید بدانید که در صورت اشتباه در ثبت نام، امکان حذف شما از قرعه کشی لاتاری وجود دارد و هیچ پیامی هم در این زمینه برای شما ارسال نمی‌شود. یعنی بدون اینکه بدانید، شانس خود را از دست داده‌اید.

یکی از دلایل اصلی حذف از قرعه کشی لاتاری، رعایت نکردن شرایط عکس لاتاری است. نکته‌ای که بسیار از افراد نمی‌دانند این است که حتی اگر عکس یک شخصیت کارتونی را به جای عکس خود قرار دهید، ثبت نام شما بدون هیچ خطایی به پایان می‌رسد، اما به این معنا نیست که در قرعه کشی لاتاری شرکت داده خواهید شد.

اگر شرایط عکس لاتاری را برای خود یا افراد زیرمجموعه رعایت نکنید، عکس شما توسط هوش مصنوعی سایت لاتاری شناسایی خواهد شد و بدون هیچ پیام یا اخطاری از قرعه کشی لاتاری حذف خواهید شد.

اگر چندین سال است که ثبت نام لاتاری را انجام می‌دهید و برنده نمی‌شوید، باید از خود سوال کنید که آیا ثبت نام لاتاری را صحیح انجام داده‌اید؟ آیا امکان این وجود داشته است که با ثبت نام اشتباه شانس خود را بسوزانید؟ بنابراین توصیه می‌کنیم که ثبت نام لاتاری امسال را حتما با آگاهی بیشتری انجام دهید یا اینکه برای این کار حتما از افراد مجرب کمک بگیرید.

رد شدن درخواست ویزا بعد از برنده شدن در لاتاری

برخی افراد می‌گویند، هوش مصنوعی سایت لاتاری از کجا متوجه می‌شود که من سال تولد خودم را اشتباه زده‌ام؟ یا از کجا تشخیص می‌دهد که من متاهل هستم یا مجرد؟ خب درست است که این اشتباهات توسط هوش مصنوعی سایت لاتاری شناسایی نمی‌شود.

اما اگر تکمیل فرم ثبت نام لاتاری را ساده و بی اهمیت در نظر بگیرید، بدترین مجازات ثبت نام اشتباه در لاتاری، بعد از برنده شدن به سراغ شما می‌آید. تصور کنید که شانس بزرگ به شما رو کرده است و برنده لاتاری شده‌اید، ولی وقتی برای مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری اقدام می‌کنید، به دلیل اشتباه در هنگام ثبت نام لاتاری، برای شما ویزا صادر نمی‌شود و نمی‌توانید به آمریکا مهاجرت کنید.

همانطور که قبلا هم گفتیم، فرم ثبت نام لاتاری یک فرم رسمی و حقوقی است. در قبال اطلاعات وارد شده در آن مسئولیت دارید. در نتیجه با ثبت نام اشتباه حتی اگر در لاتاری هم برنده شوید، نخواهید توانست که به آمریکا وارد شوید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید بزرگ ترین دلیل ریجکتی برندگان لاتاری، انجام اشتباه در زمان ثبت نام لاتاری است. بنابراین مراقب شانس خود باشید و فرم ثبت نام را جدی بگیرید.

زمان ثبت نام لاتاری

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای ثبت نام باید بدانید، زمان ثبت نام لاتاری است. چرا که ثبت نام لاتاری هر سال به مدت 33 روز برگزار می‌شود و بعد از اینکه مهلت ثبت نام لاتاری تمام شود، به هیچ وجه قابل تمدید نیست و باید تا سال بعد صبر کنید.

زمان ثبت نام لاتاری هر سال تقریبا از هفته اول مهرماه (اوایل اکتبر) شروع می‌شود و تا آبان ماه (اوایل نوامبر) ادامه دارد. برای آنکه زمان دقیق ثبت نام لاتاری را بدانید. توصیه می‌کنیم که مقاله تاریخ و ساعت دقیق ثبت نام لاتاری را بخوانید. چرا که این مقاله به صورت دوره‌ای به روز رسانی می‌شود و می‌توانید آخرین خبرها را از آنجا دنبال کنید.

آیا نمی‌توان زمان دیگری در لاتاری ثبت نام کرد؟

توجه کنید که سایت اصلی لاتاری آمریکا فقط در یک مدت زمان محدود برای ثبت نام باز می‌شود (که در بالا به آن اشاره کردیم). متاسفانه هر سال تعداد زیادی از افراد به دلیل مشغله زیاد، زمان ثبت نام لاتاری را فراموش می‌کنند.

اگر شما هم استرس این را دارید که تاریخ ثبت نام لاتاری را فراموش کنید و یا اینکه نگران ثبت نام صحیح در لاتاری هستید. توصیه می‌کنیم که ثبت نام خود را در سایت لایزرو انجام دهید. شما هر زمان که تمایل داشتید، می‌توانید از طریق فرم ثبت نام لاتاری لایزرو، ثبت نام خود را انجام دهید.

این فرم به زبان فارسی است و همه چیز در آن توضیح داده شده است. فقط کافی است که اطلاعات خود را در این فرم تکمیل کنید. وقتی که زمان ثبت نام لاتاری شروع شود، کارشناسان لایزرو اطلاعات شما را بررسی می‌کنند و ثبت نام لاتاری را به شکل صحیح در سایت لاتاری آمریکا انجام خواهند داد.

به این ترتیب هم نگران فراموشی تاریخ ثبت نام لاتاری نیستید و هم اینکه ثبت نام شما توسط افراد با تجربه و به شکل صحیح انجام می‌شود.

شرایط ثبت نام لاتاری

شرایط ثبت نام لاتاری تقریبا برای تمام افراد باورنکردنی است. همه مردم تصور می‌کنند برای مهاجرت به کشور پیشرفته‌ای مثل آمریکا باید شرایط بسیار خاص و پیچیده‌ای داشته باشند. در صورتی که روشی مثل لاتاری وجود دارد که برای ثبت نام در آن تقریبا هیچ شرایطی وجود ندارد.

برای اینکه بدانید هدف دولت آمریکا از ایجاد چنین برنامه‌ای چه بوده است، توصیه می‌کنیم که مقاله لاتاری چیست را بخوانید. در این قسمت فقط قصد داریم به صورت خلاصه شرایط ثبت نام لاتاری را بیان کنیم.

تنها شرط برای ثبت نام لاتاری، داشتن مدرک حداقلی دیپلم است. یعنی اگر مدرک تحصیلی شما دیپلم یا مدارک بالاتر است، می‌توانید در لاتاری ثبت نام کنید. البته مدرک دیپلم شما باید 12 ساله باشد، یعنی برای گرفتن دیپلم باید 12 سال تحصیل کرده باشید.

در صورتی که مدرک تحصیلی شما پایین تر از دیپلم است، باز هم فرصت ثبت نام لاتاری را دارید. فقط کافی است که دو سال سابقه کار داشته باشید. در نتیجه می‌توانید به جای شرط مدرک تحصیلی از شرط سابقه کاری استفاده کنید و در لاتاری ثبت نام کنید.

به جز شرایطی که در بالا گفتیم، هیچ شرط دیگری برای ثبت نام لاتاری وجود ندارد. ولی توصیه می‌کنیم برای خواندن تمام جزییات و دریافت پاسخ تمام سوالات خود، حتما مقاله شرایط ثبت نام لاتاری را بخوانید.

شرایط ثبت نام لاتاری برای ایرانیان

با وجود تحریم‌های زیادی که گرفتار آن هستیم، احتمالا نگران این موضوع هستید که آیا ایرانیان هم می‌توانند در لاتاری ثبت نام کنند یا خیر. یک خبر خوب برای شما داریم، با وجود همه تحریم‌ها، شرایط ثبت نام لاتاری برای ایرانیان، هیچ تفاوتی با سایر کشورها ندارد.

مردم کشور ایران سال‌ها است که در لیست کشورهای مجاز برای ثبت نام لاتاری قرار دارند. یک خبر خوب دیگر این است که نه تنها ایران در لیست کشورهای مجاز قرار دارد، بلکه ایرانیان بیشترین سهمیه ویزای لاتاری را نسبت به کشورهای دیگر دارند. فقط کافی است که مقاله سهمیه ایرانیان در لاتاری را بخوانید تا کاملا متوجه دلیل این موضوع شوید.

مدارک لازم برای ثبت نام لاتاری

تنها مدرک مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری، فایل دیجیتالی عکس شماست که به عکس لاتاری معروف است. آپلود عکس لاتاری برای متقاضی اصلی و تمام افراد زیرمجموعه او (یعنی همسر و فرزندان زیر 21 سال) الزامی است.

یعنی حتی اگر فرزند شما یک ماهه نیز باشد، باید عکس او را در فرم ثبت نام لاتاری آپلود کنید. آپلود عکس مناسب برای ثبت نام لاتاری بسیار مهم است. اگر قصد گرفتن عکس لاتاری با تلفن همراه را دارید. حتما مقاله شرایط عکس لاتاری را بخوانید. در این مقاله همه چیز درباره عکاسی لاتاری و نحوه گرفتن عکس لاتاری کودکان و نوزادان توضیح داده شده است.

ثبت نام لاتاری بدون پاسپورت امکان پذیر است؟

ثبت نام لاتاری از همان ابتدا نیازی به پاسپورت نداشت. فقط چند سال قبل، اطلاعات پاسپورت به فرم ثبت نام لاتاری اضافه شد و مجددا سال قبل از آن حذف شد. در حال حاضر ثبت نام لاتاری بدون پاسپورت امکان پذیر است و الزام داشتن پاسپورت حذف شده است.

نحوه ثبت نام لاتاری

در ابتدای مقاله گفتیم که برای ثبت نام لاتاری فقط باید فرم ثبت نام را به صورت آنلاین تکمیل کنید. برای ثبت نام لاتاری می‌توانید از دو روش زیر اقدام کنید :

ثبت نام مستقیم از طریق سایت ثبت نام لاتاری

در این روش باید در زمان ثبت نام لاتاری، وارد سایت اصلی لاتاری آمریکا شوید و فرم ثبت نام لاتاری را به زبان انگلیسی تکمیل کنید. پس از تکمیل فرم نیز یک کانفرمیشن نامبر (کد رهگیری) دریافت خواهید کرد. نکات مهمی که در این روش باید به آن توجه به شرح زیر است:

  • اگر اشتباهی در ورود اطلاعات انجام دهید، هیچگونه اخطار یا خطایی دریافت نخواهید کرد و ثبت نام شما تکمیل خواهد شد.
  • اگر عکس لاتاری شما شرایط مناسب را نداشته باشد، باز هم هیچ اخطاری دریافت نمی‌کنید، ولی از قرعه کشی کنار گذاشته خواهید شد.
  • فقط مدت محدودی (33 روز) برای ثبت نام لاتاری در سایت اصلی فرصت دارید و مهلت ثبت نام لاتاری به هیچوجه تمدید نمی‌شود.
  • فرم ثبت نام لاتاری به زبان انگلیسی است و باید به همین زبان تکمیل شود. تمام تاریخ‌ها باید به میلادی وارد شود و آدرس‌ها نیز به فرمت انگلیسی تکمیل شود.
  • مرجع اصلی برگزار کننده لاتاری، هیچگونه اطلاع رسانی در زمینه جواب لاتاری ندارد. بنابراین اگر از طریق سایت اصلی ثبت نام کنید، باید خودتان جواب را بررسی کنید و حتی اگر برنده لاتاری هم باشید، هیچگونه ایمیل یا پیامی به شما ارسال نمی‌شود.

ثبت نام غیر مستقیم از طریق مراکز و موسسات ثبت نام لاتاری

اگر تجربه کافی برای ثبت نام لاتاری ندارید، توصیه می‌کنیم که حتما به صورت غیرمستقیم و از طریق افراد مجرب این کار را انجام دهید. مراجعه به کافی نت برای ثبت نام، کار درستی نیست. چرا که کافی نت‌ها معمولا هر کاری را انجام می‌دهند و اطلاعات کافی برای انجام ثبت نام لاتاری را ندارند.

اگر تمایل دارید تا ثبت نام لاتاری شما توسط کارشناسان مجرب انجام شود، توصیه می‌کنیم که بر روی لینک ثبت نام لاتاری کلیک کنید و وارد فرم ثبت نام سایت لایزرو شوید. این روش دارای مزایای زیر است :

  • ثبت نام لاتاری در هر زمانی امکان پذیر است. (کارشناسان ما در زمان شروع ثبت نام لاتاری، اطلاعات شما را وارد سایت اصلی می‌کنند.)
  • تمام اطلاعات وارد شده توسط شما به همراه عکستان بررسی می‌شود. ما ثبت نام صحیح شما در لاتاری را تضمین می‌کنیم.
  • فرم ثبت نام لاتاری سایت لایزرو به زبان فارسی طراحی شده است و به راحتی می‌توانید آن را تکمیل کنید.
  • در زمان اعلام جواب لاتاری، نتیجه شما توسط تیم لایزرو بررسی می‌شود و از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در زمینه نحوه ثبت نام لاتاری نیاز دارید، توصیه می‌کنیم که مقاله آموزش و راهنمای ثبت نام لاتاری را بخوانید.

هزینه ثبت نام لاتاری چقدر است؟

ثبت نام در سایت اصلی لاتاری آمریکا رایگان است. اما اگر قصد دارید تا ثبت نام لاتاری را با کمک افراد مجرب انجام دهید، باید کارمزدی را برای بررسی فرم ثبت نام لاتاری خود به این افراد یا موسسات پرداخت کنید.

هدف ما در سایت لایزرو همواره بر این بوده است که اطلاعات کامل مهاجرتی را در اختیار تمام مردم قرار دهیم. در نتیجه برای بررسی فرم ثبت نام و عکس لاتاری شما، هزینه بسیار منصفانه‌ای را در نظر گرفته‌ایم. سایت لایزرو ثبت نام لاتاری ارزان انجام می‌دهد و در بین سایت های ارائه دهنده این خدمات کمترین هزینه را از متقاضیان دریافت می‌کند. جدول زیر را مشاهده کنید تا متوجه این موضوع بشوید که چرا ادعا داریم ثبت نام لاتاری ارزان را لایزرو انجام می‌دهد.

نوع ثبت نام

هزینه ثبت نام لاتاری

هزینه ثبت نام لاتاری به همراه 9% مالیات

ثبت نام مجرد

150.000 تومان

163.500 تومان

ثبت نام متاهل

250.000 تومان

272.500 تومان

ثبت نام فرزندان زیر 21 سال

50.000 هزار تومان

54.500 تومان

ثبت نام دوشانسه (مخصوص متاهل ها)

دوبرابر هزینه تک شانسه

-

ثبت نام لاتاری ۲۰۲4 آمریکا و یک اشتباه رایج

اگر قصد ثبت نام در لاتاری امسال (یعنی لاتاری سال 1403) را دارید، باید بدانید که نام این برنامه لاتاری 2026 است و نباید آن را با لاتاری 2024 اشتباه بگیرید. اگر با خواندن این جملات تعجب کرده‌اید، پس احتمالا نحوه نام گذاری برنامه های لاتاری را نمی‌دانید.

برخی افراد تصور می‌کنند، سالی که بعد از نام برنامه لاتاری می‌آید، سال ثبت نام آن برنامه لاتاری است. در صورتی که اینطور نیست. به جدول‌های زیر نگاه کنید، تا به خوبی متوجه نام گذاری برنامه‌های لاتاری شوید.

لاتاری 2026 آمریکا (لاتاری پیش رو)

تقویم زمانبندی لاتاری 2025 آمریکا

تاریخ ثبت نام لاتاری 2025

تاریخ اعلام نتایج لاتاری 2025

مهلت برندگان لاتاری 2025 برای اخذ ویزا
(پایان سال مالی لاتاری 2025)

به میلادی

ابتدای اکتبر تا ابتدای نوامبر 2024

می 2025

30 سپتامبر 2026

به شمسی

اواسط مهر تا اواسط آبان 1403

اردیبهشت 1404

مهر 1405

لاتاری 2025 آمریکا

تقویم زمانبندی لاتاری 2025 آمریکا

تاریخ ثبت نام لاتاری 2025

تاریخ اعلام نتایج لاتاری 2025

مهلت برندگان لاتاری 2025 برای اخذ ویزا
(پایان سال مالی لاتاری 2025)

به میلادی

۰۴ اکتبر تا ۰۷ نوامبر 2023

می 2024

30 سپتامبر 2025

به شمسی

۱۲ مهر تا ۱۶ آبان 1402

15 اردیبهشت 1403

9 مهر 1404

لاتاری 2024 آمریکا

تقویم زمانبندی لاتاری 2024 آمریکا

تاریخ ثبت نام لاتاری 2024

تاریخ اعلام نتایج لاتاری 2024

مهلت برندگان لاتاری 2024 برای اخذ ویزا
(پایان سال مالی لاتاری 2024)

به میلادی

5 اکتبر تا 08 نوامبر 2022

6 می 2023

30 سپتامبر 2024

به شمسی

13مهر تا 17 آبان 1401

16 اردیبهشت 1402

9 مهر 1403

لاتاری 2023 آمریکا

تقویم زمانبندی لاتاری 2023 آمریکا

تاریخ ثبت نام لاتاری 2023

تاریخ و ساعت اعلام نتایج لاتاری 2023

مهلت برندگان لاتاری 2023 برای اخذ ویزا
(پایان سال مالی لاتاری 2023)

به میلادی

6 اکتبر تا 09 نوامبر 2021

می 2022
(ساعت 20:30)

30 سپتامبر 2023

به شمسی

14مهر تا 18 آبان 1400

15 اردیبهشت 1401

8 مهر 1402

سالی که در انتهای نام هر برنامه لاتاری وجود دارد، نه سال ثبت نام آن لاتاری است و نه سال اعلام نتایج آن لاتاری است. بلکه سالی است که در آن پرونده برندگان آن لاتاری بسته خواهد شد و به آن سال مالی برنامه لاتاری گفته می‌شود.

همانطور که از جدول‌های بالا هم مشخص است، مهلت ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا در سال 9 نوامبر 2021 به پایان رسیده است و لاتاری امسال، لاتاری 2025 آمریکا نام دارد. بنابراین توجه کنید که هنگام ثبت نام دچار اشتباه نشوید و نام برنامه لاتاری مورد نظر خود را بدانید.

بعد از ثبت نام لاتاری چه می‌شود؟

بعد از ثبت نام لاتاری، باید منتظر قرعه کشی و اعلام نتایج لاتاری باشید. در این تاریخ باید وارد سایت لاتاری شوید و جواب خود را بررسی کنید. البته اگر از طریق سایت ما در لاتاری ثبت نام کرده باشید، نتایج شما توسط ما بررسی و به شما اطلاع رسانی می‌شود.

زمان قرعه کشی لاتاری

زمان قرعه کشی لاتاری، معمولا 6 ماه بعد از پایان مهلت ثبت نام لاتاری است. بنابراین اگر ثبت نام لاتاری در نوامبر (آبان ماه) تمام شود، زمان اعلام نتایج لاتاری در ماه می سال بعد (اردیبهشت سال بعد) خواهد بود.

روند برنامه های لاتاری همیشه به این شکل بوده است و پیش بینی می‌شود در سال های بعد نیز به همین شکل ادامه پیدا کند. برای کسب اطلاعات دقیق و به روز درباره زمان اعلام جواب لاتاری، می‌توانید مقاله زمان و تاریخ اعلام نتایج لاتاری امسال را بخوانید.

تکلیف برندگان لاتاری چه می شود؟

اگر جز برندگان خوش شانس لاتاری باشید، باید مراحل بعد از برنده شدن لاتاری را شروع کنید و ویزای خود را دریافت کنید. در صورتی که ویزا نگیرید، امکان ورود به آمریکا و زندگی در این کشور را ندارید.

برندگان لاتاری باید توجه کنند که مدت محدودی برای گرفتن ویزا مهلت دارند و هیچ زمانی برای از دست دادن ندارند. در نتیجه توصیه می‌کنیم که قبل از هر کاری، آگاهی خود را افزایش دهند و حتما مقاله مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری را بخوانند.

شانس برنده شدن در لاتاری

یکی از نکات بسیار مثبت برنامه لاتاری، عدالتی است که در آن وجود دارد. تمام افراد شرکت کننده در لاتاری آمریکا، شانس یکسانی دارند. مهم نیست که چقدر ثروت دارید یا سطح تحصیلات شما چقدر بالاست یا مقام شغلی شما چیست. هیچکدام از این‌ها اهمیتی در شانس برنده شدن در لاتاری ندارد.

همه شرکت کنندگان شانس برابری برای برنده شدن دارند. البته راه هایی برای افزایش شانس لاتاری وجود دارد. توصیه می‌کنیم که برای اطلاع از این موضوع مقاله شانس برنده شدن در لاتاری و راه ‌های افزایش آن را مطالعه کنید.

سخن پایانی

لاتاری آمریکا یک برنامه شگفت انگیز برای مهاجرت افراد عادی به آمریکاست و می‌تواند رویای بسیاری از افرادی را که شرایط مناسب مهاجرت ندارند، به حقیقت تبدیل کند. در این مقاله به صورت کامل درباره ثبت نام لاتاری آمریکا صحبت کردیم.

در این مطلب گفتیم که شرایط ثبت نام لاتاری چیست، زمان ثبت نام چه تاریخی است و درباره انواع روش‌های ثبت نام لاتاری نیز صحبت کردیم. علاوه بر این‌ها، نکاتی را هم درباره عواقب ثبت نام اشتباه در لاتاری بیان کردیم.

اگر علاقه‌مند به ثبت نام در لاتاری آمریکا و امتحان کردن شانس خود هستید. توصیه می‌کنیم که به منظور افزایش آگاهی خود و انجام یک ثبت نام صحیح، حتما یکبار این مقاله را به صورت کامل بخوانید. هدف ما این است که بتوانید از شانس خود مراقبت کنید و با برنده شدن در لاتاری به هدف خود برسید.

چنانچه بعد از خواندن مقاله، سوالی برای شما پیش آمد، می‌توانید در قسمت نظرات آن را از ما بپرسید. پاسخگوی شما خواهیم بود.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات