" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

بررسی عوامل تاثیرگذار در افزایش شانس و برنده‌شدن در لاتاری

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

در لایزرو همیشه گفتیم لاتاری یک قرعه‌کشی است و برنده شدن در آن به شانس بستگی دارد یعنی برخوردار بودن از زبان انگلیسی، تمکن مالی بالا، مدارج عالیه تاثیری در برنده شدن لاتاری ندارد. شما مجاز هستید فقط در هر دوره یکبار به عنوان متقاضی اصلی ثبت نام کنید. اگر بیش از یکبار به عنوان متقاضی اصلی در لاتاری ثبت نام کنید از قرعه‌کشی کنار گذاشته می‌شود.

اما خبر خوب این است که می‌توانید با ترفندهای این مقاله شانس برنده شدن خود در لاتاری را افزایش دهید، در این میان عوامل موثر برنده شدن در لاتاری را بایستی به درستی شناسایی کنید و از هر کدام در جای خود استفاده کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه لایزرو باشید تا تمام نکات را به طور کامل فرا بگیرید.

مروری دوباره: برای افزایش شانس برنده شدن در لاتاری، ابداً چندین بار به عنوان متقاضی اصلی در یک دوره از لاتاری ثبت نام نکنید. چنین اقدامی باعث رد شدن شما در لاتاری می‌شود.

هدف سایت لایزرو به عنوان یک پایگاه، دانش مهاجرتی، افزایش سطح آگاهی شما مخاطب عزیز و ارائه اطلاعات صحیح و بدون بزرگنمایی است. تمام سوالات شما درباره عوامل تاثیرگذار در افزایش شانس و برنده‌شدن در لاتاری اینجا پاسخ داده خواهد شد. پس حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

عوامل تاثیرگذار در افزایش شانس و برنده‌شدن در لاتاری | لایزرو لاتاری یک قرعه‌کشی است، هدف این قرعه‌کشی حفظ تنوع نژادی در آمریکا است اما عواملی هم در برنده شدن لاتاری موثر است و منجر به افزایش شانس متقاضی می‌شود.
لاتاری یک قرعه‌کشی است، هدف این قرعه‌کشی حفظ تنوع نژادی در آمریکا است اما عواملی هم در برنده شدن لاتاری موثر است و منجر به افزایش شانس متقاضی می‌شود.
مقاله های مرتبط

عوامل موثر در برنده شدن لاتاری

شانس برنده شدن همه متقاضیان در لاتاری یکسان است اما می‌توان با استفاده از ترفندهایی این شانس را افزایش داد. در دوره‌های قبلی لاتاری موارد زیادی داشته ایم که با استفاده از این ترفندها، که در ادامه خواهیم، توانسته اند در لاتاری برنده شده و اکنون خود و خانواده خود را در آمریکا ببینند. سعی می‌کنم به صورت خیلی ساده این ترفندها را توضیح دهیم، در صورت داشتن سوال می‌توانید از طریق بخش نظرات آن را با ما درمیان گذاشته و پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

ثبت نام صحیح در لاتاری

اولین کار ثبت نام درست در لاتاری است، سالانه افراد زیادی به دلیل ثبت نام غلط و وارد کردن اطلاعات اشتباه در لاتاری رد می‌شوند. بسیاری از شرکت کنندگان لاتاری به دلیل رعایت نکردن شرایط عکس لاتاری از این برنامه کنار گذاشته شده اند در صورتی که شرایط عکس لاتاری یک سری قوانین ساده دارد. متاسفانه سایت لاتاری برای اطلاعات غلط یا عکس مشکل دار خطایی نمی‌دهد و حتی پس از اتمام ثبت نام کانفرمیشن نامبر نیز به شما داده می‌شود.

ثبت نام لاتاری سالی یکبار اتفاق می‌افتد، پس بهتر است شانس خود را با ثبت نام غلط از بین نبرید. پیشنهاد ما این است که ثبت لاتاری را از طریق افراد با تجربه و متخصص انجام دهید. پس از انجام ثبت نام درست می‌توان از ترفندهای زیر جهت بالا بردن شانس برنده شدن در لاتاری استفاده کنید.

ثبت دوشانسه مختص افراد متاهل

این روش پیچیدگی خاصی ندارد و فقط نیازمند این است که در وارد کردن اطلاعات دقت لازم را به کار بگیرید. توجه داشته باشید که این روش فقط مختص افراد متاهل است و مجردها نمی‌توانند از این روش استفاده کنند. در ادامه در دو مرحله روش ثبت نام دوشانسه را آموزش خواهیم داد.

  1. در مرحله اول، ابتدا آقا به عنوان کیس اصلی در فرم لاتاری ثبت شده و همسر و فرزندان ( البته در صورت داشتن فرزند :) ) به عنوان زیر مجموعه در فرم ثبت می‌شوند.
  2. پس از پایان مرحله اول، در مرحله دوم، خانم به عنوان کیس اصلی در فرم لاتاری ثبت نام کرده و همسر و فرزندان نیز به عنوان زیر مجموعه کیس اصلی در فرم ثبت می‌شوند.

سه شانس برای افراد مجرد

افراد مجرد در صورت داشتن شرایطی که در ادامه می‌گوییم می‌توانند ۳ شانس در لاتاری داشته باشند. لازمه استفاده از این ۳ شانس در لاتاری این است که فرد مجرد دارای شرایط زیر باشد:

  • اولاً زیر ۲۱ سال سن داشته باشد تا بتواند زیر مجموعه والدین خود ثبت نام کند.
  • دوماً فرد مجرد می‌بایست دارای دیپلم یا حداقل ۲ سال سابقه کار باشد.

در صورتی که فرد شرایط گفته شده را داشته باشد، برای استفاده از آنها می‌بایست به ترتیب زیر عمل کند.

  1. به عنوان فرزند، زیر مجموعه پدر ثبت نام کند ( در این حالت متقاضی اصلی پدر است )
  2. به عنوان فرزند، زیر مجموعه مادر ثبت نام کند ( در این حالت متقاضی اصلی مادر است )
  3. به عنوان متقاضی اصلی اقدام به ثبت نام کند ( در این حالت نمی‌تواند پدر و مادر خود را به عنوان زیر مجموعه خود ثبت کند )

شانس برنده شدن در لاتاری

شانس برنده شدن در لاتاری برای همه یکسان است، یعنی شخص شرکت کننده در لاتاری نمی‌تواند در فرم لاتاری کاری کند که بیشتر مورد توجه ربات یا سیستم قرعه‌کشی لاتاری قرار گیرد. فقط در صورت استفاده از ترفندهایی که گفته شد می‌توان شانس برنده شدن در لاتاری را افزایش داد، در غیر این صورت با تمامی شرکت کنندگان شانس یکسانی دارید.

سوالات متداول

سوال: نمونه جواب قبول شدن و عدم قبولی در لاتاری را کجا مشاهد کنیم؟

پاسخ: برای مشاهد نمونه جواب‌های لاتاری، مقاله نمونه جواب قبولی، عدم قبولی و ریجکتی در لاتاری را مطالعه کنید. در این مقاله به طور کامل تمام جواب‌ها را شرح داده ایم.

سوال: شانس برنده شدن در لاتاری چقدر است؟

پاسخ: قرعه کشی لاتاری توسط ربات انجام می‌شود و ربات امتیازی ویژه‌ای برای فرمی قائل نیست. عواملی از قبیل سهمیه هر کشور در لاتاری، تعداد فرم قانونی ثبت شده ( ثبت دوشانسه، ثبت اطلاعات به عنوان زیر مجموعه ) می‌تواند منجر به افزایش شانس برنده شدن شما در لاتاری شود.

سوال: شانس مجردها در لاتاری بیشتر است یا متاهل ها؟

پاسخ: شخص متقاضی چه مجرد و چه متاهل، هرقدر بتواند از ترفند‌های این پست به بهترین شکل استفاده کند شانس خود را افزایش داده است. به طور مثال یک فرد متاهل می‌تواند از ثبت دوشانسه استفاده کنید و یک فرد مجرد در صورت داشتن شرایط ثبت نام لاتاری، می‌تواند هم به عنوان کیس اصلی و هم زیر مجموعه کیس اصلی ثبت نام کند. از طرفی پدر و مادر متقاضیان مجرد در صورتی که از روش ثبت دوشانسه استفاده کنند، شانس برنده شدن خود را افزایش داده‌اند.

سخن پایانی

از ترفندهایی که گفتیم نهایت استفاده را ببرید، لاتاری یک‌بار در سال اتفاق می‌افتد; در دوره‌های گذشته مواردی داشته ایم که از طریق ثبت نام خود به عنوان کیس اصلی (کیس اصلی) و زیر کیس توانسته از طریق یکی از فرم‌های ثبت شده برنده لاتاری شده و اکنون خود را در خاک آمریکا ببیند. در حقیقت شانس برنده شدن در لاتاری برابر است اما به نوعی می‌توان اطلاعات خود را به شکل قانونی در فرم‌های لاتاری وارد کرد تا بدین شکل اگر فرمی در قرعه‌کشی انتخاب شد از طریق آن بتوانیم گرین کارت آمریکا بگیریم.

امیدواریم توضیحات ما کامل و واضح بوده باشد، در انتهای این مقاله به شما پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله ثبت نام لاتاری بدون پاسپورت را مطالعه کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال، آن را از طریق بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید، کارشناسان لایزرو در کوتاه ترین زمان پاسخ سوال شما را خواهند داد.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات