" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

آیا داشتن مدرک دکترا، لیسانس، فوق لیسانس یا دیپلم در لاتاری تاثیر دارد.

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

در انواع روش های مهاجرتی برخوردار بودن از مدارج عالیه در افزایش امتیاز و شانس فرد متقاضی در دریافت ویزا تاثیر گذار است اما در برنامه لاتاری بدین شکل نیست. برای شرکت در لاتاری می‌بایست شرایطی را داشته باشید و در بین کشورهای مجاز در برنامه لاتاری باشید.

چیزی که در این مقاله مورد بحث قرار خواهیم داد تاثیر مدرک در لاتاری و اشتباه در وارد کردن مدرک تحصیلی در لاتاری است; قبل از ادامه مطالعه مقاله بهتر است بدانید در لاتاری می‌توانید شانس خود را افزایش دهید و آن هم استفاده از ثبت نام دوشانسه است که مختص افراد متاهل است، مجرد ها نمی‌توانند از این روش استفاده کنند. برای اطلاع از این روش مقاله افزایش شانس برنده شدن در لاتاری با ثبت دوشانسه را بخوانید.

هدف سایت لایزرو به عنوان یک پایگاه، دانش مهاجرتی، افزایش سطح آگاهی شما مخاطب عزیز و ارائه اطلاعات صحیح و بدون بزرگنمایی است. تمام سوالات شما درباره تاثیر مدرک تحصیلی در لاتاری اینجا پاسخ داده خواهد شد. پس اگر قصد دارید در لاتاری ثبت نام کنید. حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مقاله های مرتبط

تاثیر مدرک در لاتاری

داشتن مدرک دکترا، لیسانس، فوق لیسانس یا دیپلم در افزایش شانس برنده شدن در لاتاری تاثیر گذار نیست. داشتن مدارج عالیه هیچ تاثیری در افزایش شانس برنده شدن در لاتاری ندارد، لاتاری یک قرعه کشی بین متقاضیان است و هدف آن ایجاد تنوع نژادی بین مهاجران در آمریکا است.

اشتباه در مدرک تحصیلی لاتاری

تعیین مدرک تحصیلی در لاتاری از چالش های متقاضیان در لاتاری است، زیرا اشتباه در وارد کردن مدرک تحصیلی در فرم ثبت نام لاتاری ممکن است دردسر ساز شود. اشتباه در مدرک تحصیلی لاتاری باعث رد شدن فرم ثبت نامی شما نمی‌شود. بهترین راه کار جهت رفع این مشکل بعد از برنده شدن در لاتاری این است که در مصاحبه سفارت با بیانی صادقانه دلیل اشتباه وارد کردن مدرک تحصیلی در فرم لاتاری را بیان کنید. پیشنهاد ما بیان ضعف در زبان انگلیسی است. با توجه به اینکه مدرک تحصیلی در برنده شدن لاتاری و افزایش شانس برنده شدن تاثیری ندارد مشکلی پیش نخواهد آمد.

سوالات متداول

سوال: ثبت نام لاتاری بدون دیپلم امکان پذیر است؟

پاسخ: حداقل مدرک تحصیلی در شرایط ثبت نام لاتاری دیپلم است، دیپلم معادل ۱۲ سال تحصیل است.

سوال: دیپلم فنی حرفه ای و کار دانش برای لاتاری مورد قبول است؟

پاسخ: از آنجایی که برای شرکت در لاتاری نیاز به ۱۲ سال تحصیل است، دیپلم فنی حرفه ای معادل ۱۱ سال تحصیل است به همین دلیل پیشنهاد می کنیم این دسته از افراد از ۲ سابقه کار برای لاتاری استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر مقاله راه حل ثبت نام در لاتاری برای دیپلم فنی حرفه‌ای یا کاردانش را مطالعه کنید.

سوال: حداقل مدرک تحصیلی برای لاتاری چیست؟

پاسخ: حداقل مدرک تحصیلی برای ثبت نام لاتاری دیپلم (معادل ۱۲ سال تحصیل) است.

سخن پایانی

توضیح دادیم که مدرک تحصیلی تاثیری در افزایش شانس برنده شدن شما در لاتاری ندارد اما اشتباه وارد کردن آن ممکن است دردسر ساز شود اما اینکه ریجکت بشوید بعید است. البته منظور ما از ریجکت شدن در زمان قرعه کشی لاتاری نیست و منظور ما بعد از برنده شدن و در زمان مصاحبه سفارتی است.

در انتهای این مقاله به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله اگر لاتاری برنده شویم و نرویم چه میشود؟ را مطالعه کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال آن را با ما درمیان بگذارید، کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ سوال شما را خواهند داد.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات