" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

کشورهایی که نمیتوانند در لاتاری شرکت کنند کدامند؟

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

کسانی که این مقاله را می‌خوانند قطعا با شرایط ثبت نام لاتاری آشنا هستندو یکی از شرایط مهم لاتاری شرط محل تولد متقاضی است که در فرم لاتاری با فیلد Country of Eligibility مشخص شده است; Country of Eligibility بدین معناست که متقاضی بایستی در کشورهای مجاز در ثبت نام لاتاری متولد شده باشد. به دلیل اینکه تعداد کشورهای مجاز به شرکت در لاتاری زیاد هستند ما لیست کشورهایی که مجاز به شرکت در لاتاری نیستند را قرار می‌دهیم.

کسانی که در کشورهای زیر متولد شده اند نمی‌توانند در لاتاری ثبت نام کنند یا بهتر است بگوییم کشورهایی که نمیتوانند در لاتاری شرکت کنند عبارت اند از:

کانادا، جمهوری دومینیکن، پاکستان، چین، گواتمالا، برزیل،مکزیک، کره جنوبی، انگلستان، جامائیکا، بنگلادش، برزیل، کلمبیا، السالوادور ، هند، نیجریه، هائیتی فیلیپین و ویتنام. البته متقاضیانی که در هنگ کنگ و ایرلند شمالی متولد شده اند مجاز به ثبت نام در لاتاری هستند.

هدف سایت لایزرو به عنوان یک پایگاه، دانش مهاجرت، افزایش سطح آگاهی شما مخاطب عزیز و ارائه اطلاعات صحیح و بدون بزرگنمایی است. در صورتی که سوالی در رابطه با اسامی برندگان لاتاری دارید از بخش نظرات آن را با ما در میان بگذارید.

مقاله های مرتبط

راه حل ثبت نام شهروندان غیر مجاز

دو راه حل برای فرار از این شرط لاتاری وجود دارد که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد.

  • در صورتی که همسر متقاضی پاسپورت کشور مجاز در ثبت نام لاتاری را داشته باشد می‌توانید به عنوان زیر مجموعه همسر خود در لاتاری ثبت نام کنید.
  • اخذ شهروندی دوم کشور مجاز در ثبت نام لاتاری. مثلا فرض کنید متولد پاکستان هستید، می‌توانید شهروندی دوم کشوری مثل ترکیه را بگیرید و با پاسپورت دوم خود در لاتاری ثبت نام کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال دیگر از طریق بخش نظرات آن را با ما درمیان بگذارید.

سوالات متداول

سوال: آیا ممکن است ایرانیان از شرکت در لاتاری منع شوند؟

پاسخ: در شرایط فعلی چنین چیزی دور از انتظار است. زیرا در 5 سال گذشته تعداد ویزا های صادر شده برای ایرانیان بسیار کم بوده و انتظار می‌رود تا سال های آینده هم ایرانیان مجاز به شرکت در لاتاری باشند.

سوال: کشورهایی که مجاز به شرکت در لاتاری نیستند ممکن است دوباره جزء کشورهای مجاز در لاتاری شوند؟

پاسخ: در صورتی که تعداد مهاجران کشور غیر مجاز در آمریکا کاهش یابد به طوری که در 5 سال گذشته کمتر از 50 هزار ویزا برای مهاجران کشور مدنظر صادر شود امکان قرار گرفتن در بین کشور های مجاز وجود دارد.

سخن پایانی

کشورهایی که برای شرکت در لاتاری مجاز هستند را ذکر کردیم اما شاید سوال باشد که چرا برخی کشور ها مجاز به شرکت در لاتاری نیستند؟ لاتاری به منظور ایجاد تنوع در بین مهاجران آمریکا است بنابراین کشورهایی که بیشترین مهاجر را در آمریکا دارند از شرکت در این برنامه منبع می‌شوند. کشورهایی که در 5 سال گذشته بیش از 50 هزار ویزا برایشان صادر شده از شرکت در لاتاری منع می‌شوند.

در صورت داشتن هر سوال از بخش نظرات آن را با ما درمیان بگذارید، کارشناسان لایزرو در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ سوال شما را خواهند داد.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات