" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

افزایش شانس برنده شدن در لاتاری از طریق ثبت دوشانسه

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

لاتاری گرین کارت را می‌توان ارزان و راحت ترین روش مهاجرتی به آمریکا دانست; لاتاری گرین کارت هر ساله در اوایل مهرماه شروع شده و در نیمه دوم آبان ماه به پایان می‌رسد. برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام لاتاری پیشنهاد می‌کنم مقاله ما در این باره را بخوانید. ثبت نام در لاتاری نیازمند داشتن یک سری شرایط است. برای مطالعه کامل شرایط شرکت در لاتاری مقاله لایزرو در این باره را مطالعه کنید.

قرعه کشی لاتاری توسط کامپیوتر صورت می‌گیرد و شانس همه شرکت کنندگان در لاتاری برابر است; این بدان معنی است که دانستن زبان انگلیسی، داشتن ثروت و یا مدارج عالیه در افزایش شانس برنده شدن شما بی تاثیر است. اما ترفندهایی، برای افزایش شانس برنده شدن در لاتاری هست که می‌توانید از آنها استفاده کنید. یکی از این ترفندها ثبت نام دوشانسه است که در این مقاله به توضیح آن خواهیم پرداخت.

لایزرو یک پایگاه، دانش مهاجرتی است که سعی دارد بدون بزرگنمایی، جانب داری و در صداقت کامل روش‌های مهاجرتی را بازگو کند. در لایزرو می‌توانید دانستنی هایی در رابطه با کشورها، روش‌های مهاجرتی اعم از توریستی، سرمایه گذاری، تحصیلی و اقامت دائم و همچنین اطلاعات کامل در رابطه با دانشگاه‌های سراسر دنیا را مطالعه کنید. در ادامه به توضیح کامل ثبت دوشانسه خواهیم پرداخت. با لایزرو همراه باشید.

افزایش شانس برنده شدن در لاتاری از طریق ثبت دوشانسه|لایزرو هیچ عاملی نمی‌تواند شانس شما را در لاتاری افزایش دهد اما ترفندهایی مانند ثبت نام دوشانسه که ویژه متاهلین است باعث افزایش شانس شما در این قرعه کشی می‌شود.
هیچ عاملی نمی‌تواند شانس شما را در لاتاری افزایش دهد اما ترفندهایی مانند ثبت نام دوشانسه که ویژه متاهلین است باعث افزایش شانس شما در این قرعه کشی می‌شود.
مقاله های مرتبط

روش انجام ثبت نام دوشانسه در لاتاری

این روش پیچیدگی خاصی ندارد و فقط نیازمند این است که در وارد کردن اطلاعات دقت لازم را به کار بگیرید. توجه داشته باشید که این روش فقط مختص افراد متاهل است و مجردها نمی‌توانند از این روش استفاده کنند. در ادامه در دو مرحله روش ثبت نام دوشانسه را آموزش خواهیم داد.

  1. در مرحله اول، ابتدا آقا به عنوان کیس اصلی در فرم لاتاری ثبت شده و همسر و فرزندان ( البته در صورت داشتن فرزند :) ) به عنوان زیر مجموعه در فرم ثبت می‌شوند.
  2. پس از پایان مرحله اول، در مرحله دوم، خانم به عنوان کیس اصلی در فرم لاتاری ثبت نام کرده و همسر و فرزندان نیز به عنوان زیر مجموعه کیس اصلی در فرم ثبت می‌شوند.

به این نکته توجه داشته باشید که بیشتر شرکت کنندگان در لاتاری به دلیل نامناسب بودن عکس لاتاری ریجکت شده اند; پس به انتخاب عکس لاتاری، دقت زیادی داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع کامل و دقیق در رابطه با عکس لاتاری مقاله شرایط کامل عکس لاتاری را مطالعه کنید.

ثبت نام لاتاری

برای ثبت نام لاتاری می توانید روی لینک زیر کلیک کرده و فرم ثبت نام لاتاری را تکمیل کنید. در صورتی که پس از پایان ثبت نام لاتاری اقدام به تکمیل فرم لاتاری در سایت ما کرده باشید ثبت نام شما به عنوان پیش ثبت نام محسوب شده و در زمان شروع ثبت نام لاتاری فرم شما در الویت اول قرار خواهید گرفت و اگر در زمان شروع ثبت نام لاتاری اقدام به تکمیل فرم در سایت لایزرو کنید پس از چند دقیقه فرم شما در سایت اصلی ثبت نام لاتاری ثبت شده و فایل کانفرمیشن نامبر (Confirmation Number) در پنل کاربری تان برگزاری می‌شود.

ورود به فرم اصلی و فارسی ثبت نام لاتاری

سوالات متداول

سوال: آیا افراد مجرد می‌تواننند از ثبت دوشانسه استفاده کنند؟

پاسخ: خیر. این روش فقط مختص افراد مجرد است.

سوال: در صورتی که آقا سرپرست خانواده باشد اما خانم از طریق ثبت دوشانسه در لاتاری برنده شود کل اعضای خانواده ویزا می‌گیرند؟

پاسخ: بله. در ثبت دوشانسه یک بار آقا و یک بار خانم به عنوان کیس اصلی ثبت می‌شوند و در صورت برنده شدن هر یک کل اعضای خانواده ویزا می‌گیرند.

سوال: در ثبت نام دوشانسه، آدرس باید متفاوت وارد شود؟

پاسخ: خیر. هم در فرم ثبت نامی آقا و هم در فرم خانم می‌توانید از یک آدرس استفاده کنید.

سوال: اگر همسر در حال خدمت سربازی باشد، می‌توان از ثبت دوشانسه استفاده کرد؟

پاسخ: بله، در برنامه لاتاری 2024 الزام به داشتن پاسپورت برداشته شده است، اما در صورت برنده شدن و برای خروج از کشور و گرفتن ویزا، می‌بایست پاسپورت داشته باشید.

سوال: اگر همسر دیپلم نداشته باشید می‌توانیم از ثبت دوشانسه استفاده کنیم؟

پاسخ: در صورتی که همسر دارای دوسال سابقه کار قابل اثبات داشته باشد، می‌توان از ثبت دوشانسه استفاده کرد.

سخن پایانی

لاتاری به بخت و اقبال شما بستگی دارد و کاملا شانسی است، ممکن است یک نفر بار اول برنده شود و ممکن است فردی بعد از 20 سال هنوز برنده نشده باشد. اما ثبت دوشانسه به شما دو شانس در قرعه‌کشی می‌دهد. در چنین روشی که هیچ عاملی باعث افزایش شانس شرکت کنندگان نمی‌شود، استفاده از روش دوشانسه بسیار کارساز خواهد بود.

سعی کردیم به شکل ساده ای این روش را توضیح بدهیم، در صورتی که هرگونه سوال دیگری برایتان پیش آمد لطفا آن را از طریق بخش نظرات با ما درمیان بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ سوال شما را خواهند داد.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات