" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

کانفرمیشن نامبر (Confirmation Number) چیست؟

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

کانفرمیشن نامبر (Confirmation Number)، کد پی گیری ثبت نام لاتاری یا کد رهگیری لاتاری، کدی است که پس از ثبت نهایی فرم لاتاری به شما داده می‌شود. این کد در جهت بررسی نتیجه لاتاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورت فراموش کردن یا گم کردن کانفرمیشن نامبر امکان بازیابی کد کانفرمیشن نامبر یا کد رهگیری لاتاری وجود دارد.

لایزرو یک پایگاه، دانش مهاجرتی است که سعی دارد بدون بزرگنمایی، جانب داری و در صداقت کامل روش‌های مهاجرتی را بازگو کند. در لایزرو می‌توانید دانستنی هایی در رابطه با کشورها، روش‌های مهاجرتی اعم از توریستی، سرمایه گذاری، تحصیلی و اقامت دائم و همچنین اطلاعات کامل در رابطه با دانشگاه‌های سراسر دنیا را مطالعه کنید. در ادامه به توضیح کامل کانفرمیشن نامبر خواهیم پرداخت. با لایزرو همراه باشید.

 

 

کانفرمیشن نامبری (Confirmation Number) که پس از ثبت نام موفق در لاتاری داده می شود
این فرم به همراه کانفرمیشن نامبری (Confirmation Number) است که که پس از ثبت نام در لاتاری به شما داده می‌شود. در تصویر بالا Confirmation Number شرکت کننده را مشاهد می‌کنید که با ۲۰۲۴ شروع شده است.
مقاله های مرتبط

کانفرمیشن نامبر (Confirmation Number)

کانفرمیشن نامبر یک کد ۱۶ رقمی است که با ترکیب دوره برنامه لاتاری و اعداد و حروف ایجاد می‌شود، اعداد و حروف موجود در کد رهگیری لاتاری (Confirmation Number) به صورت تصادفی ایجاد می‌شود اما سال برنامه لاتاری در ابتدای همه کانفرمیشن های آن دوره از لاتاری ثابت است. این بدان معنی است که در تمام کانفرمیشن نامبر های دوره ۲۰۲۴ لاتاری ابتدای آن با ۲۰۲۴ شروع می‌شود. در تصویر زیر فرمت کانفرمیشن نامبر رو توضیح داده‌ایم.

نمونه Confirmation Number و توضیحات مربوط به آن

پیگیری نتیجه لاتاری

برای بررسی نتیجه لاتاری بایستی در تاریخ اعلام جواب لاتاری به سایت اصلی لاتاری مراجعه کنید و با وارد کردن کانفرمیشن نامبر، نام و یا نام خانوادگی و تاریخ تولد نتیجه لاتاری خودتان را مشاهده کنید. آدرس صفحه بررسی نتیجه لاتاری https://dvprogram.state.gov می باشد. توجه داشته باشید حتی یک دقیقه قبل از انتشار جواب لاتاری نمی‌توانید نتایج را مشاهده کنید پس بهتر است در زمان انتشار نتایج اقدام به چک کردن کنید.

کسانی که با لایزرو اقدام به ثبت نام در لاتاری کرده اند نیازی به پیگیری لاتاری و نتایج آن ندارند، پس از اعلام نتایج لاتاری، تیم لایزرو بررسی نتایج را شروع کرده و از طریق پیامک جواب لاتاری را اطلاع رسانی خواهیم کرد. در صورتی که در لاتاری قبول شوید از طریق تماس برنده شدن شما را اطلاع خواهیم داد. کسانی که در لاتاری برنده نشده باشند، از طریق پیامک جواب لاتاری را دریافت خواهند نمود.

بازیابی کانفرمیشن نامبر لاتاری

اگر کانفرمیشن نامبر لاتاری را فراموش کردید نگران نباشید زیرا می‌توانید به راحتی کانفرمیشن نامبر خود را بازیابی کنید. برای این کار مقاله بازیابی کانفرمیشن لاتاری آمریکا را مطالعه کنید.

ایمیل تایید ثبت نام لاتاری

پس از ثبت نام در لاتاری هیچ ایمیلی مبنی بر "ایمیل تایید ثبت نام لاتاری" برای متقاضی ارسال نمی‌شود. بنابراین خود متقاضی می‌بایست تمام نکات لازم برای ثبت نام صحیح را در نظر داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم در جهت افزایش اطلاعات خود، درباره شرایط ثبت نام در لاتاری و ثبت اطلاعات صحیح، مقاله لایزرو در مورد شرایط ثبت نام لاتاری را مطالعه کنید.

 

پس از تکمیل فرم لاتاری و ثبت آن فایل PDF تاییده به شما داده می‌شود که در این فایل متن زیر قرار دارد. در ادامه مقاله ترجمه متن زیر را قرار داده‌ایم.

Thank you for your entry for the 2024 Diversity Visa Program.
Please either print this page or make a record Of the confirmation number before closing this window. You will not be able to retrieve this
number after you close this window.
You must retain your confirmation number in order to check your entry status via between May 6, 2023 and September 30, 2024 to
determine whether your entry was selected for further processing in the 2024 Diversity Visa Program. You will be REQUIRED to enter your confirmation
number in combination with other personal information in order to check on your entry status.
Selectees will not receive selectee notifications or letters by regular postal mail from the Kentucky Consular Center (KCC).
DO not submit additional Entry Forms with this person as the Primary Entrant! Multiple entries will disqualify the Entrant from participation in
the 2024 Diversity Visa Program.

از ورود شما به برنامه ویزای تنوع 2024 متشکریم.
لطفاً این صفحه را چاپ کنید یا قبل از بستن این پنجره شماره تأیید (Confirmation Number) را ثبت کنید. بعد از بستن این پنجره شما نمی توانید این صفحه را بازیابی کنید.
برای بررسی وضعیت ورود خود (قبولی یا عدم قبولی در لاتاری) از 6 می 2023 تا 30 سپتامبر 2024 برای تعیین اینکه آیا ورودی شما برای پردازش بیشتر در برنامه ویزای تنوع سال 2024 انتخاب شده است، باید شماره تأیید خود را حفظ کنید. برای بررسی وضعیت ورود خود، باید شماره تأیید خود را در ترکیب با سایر اطلاعات شخصی وارد کنید.
برگزیدگان (برندگان لاتاری) اعلان‌ها یا نامه‌های منتخب را از طریق پست معمولی از مرکز کنسولی کنتاکی (KCC) دریافت نمی‌کنند. فرم های ورودی اضافی را با این شخص به عنوان شرکت کننده اصلی ارسال نکنید! ورود چندگانه، شرکت کننده را از شرکت در برنامه ویزای تنوع 2024 محروم می کند.

سوالات متداول

سوال: بدون داشتن Confirmation Number می‌توان نتیجه لاتاری را بررسی کرد؟

پاسخ: خیر.

سوال: در صورت فراموش یا گم کردن Confirmation Number چیکار باید کنیم؟

پاسخ: در این صورت بایستی Confirmation Number را بازیابی کنید. برای بازیابی Confirmation Number می‌توانید از طریق لینک بازیابی Confirmation Number اقدام کنید.

سوال: اگر دوبار فرم لاتاری پر کنیم باعث افزایش شانس مان می‌شود؟

پاسخ: خیر. در صورت انجام چنین کاری از قرعه کشی ریجکت یا خارج می‌شوید.

سخن پایانی

کد کانفرمیشن نامبر خود را ذخیره کنید اگر آن را فراموش کردید می‌توانید بازیابی کنید. کانفرمیشن نامبر برای بررسی نتیجه لاتاری است. اگر در لاتاری قبول نشدید کانفرمیشن نامبر دیگر به کارتان نمی‌آید. در صورت برنده شدن کد دیگری به نام کیس نامبر به شما داده می‌شود که شماره پرونده شما محسوب می‌شود. کارنت شدن برنده لاتاری (به جریان افتادن پرونده برنده لاتاری) و وقت مصاحبه لاتاری با کیس نامبر تعیین می‌شود. برای اطلاع دقیق از جزئیات کیس نامبر و کارنت شدن برنده لاتاری مقاله لایزرو در این باره را بخوانید. در صورت داشتن هرگونه سوال از بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات