" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

زمان ثبت نام لاتاری کی هست؟ یا چه زمانی است؟

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

هر شخصی که اطلاعاتی درباره لاتاری گرین کارت آمریکا و راحت ترین روش مهاجرت به آمریکا داشته باشد، به احتمال زیاد در اولین قدم به دنبال زمان ثبت نام لاتاری است.

توجه کنید که سایت لاتاری آمریکا، هر سال فقط در مدت زمان محدودی برای ثبت نام باز می‌شود و اگر نتوانید در این زمان ثبت نام کنید، یکسال را از دست خواهید داد و باید برای سال بعد برنامه ریزی کنید.

در نتیجه دانستن اینکه زمان ثبت نام لاتاری کی هست یا اینکه ثبت نام لاتاری چه زمانی است بسیار مهم است و در این مقاله به تمام سوالات شما درباره این موضوع جواب خواهیم داد. پس با لایزرو همراه باشید.

سایت لایزرو یک دانشنامه آنلاین مهاجرتی است و هدف از ایجاد آن افزایش آگاهی و دانش مهاجرتی مخاطبان از طریق ارائه رایگان اطلاعات است. اگر سوالی درباره روندهای مهاجرتی دارید، حتما لیست مقالات سایت لایزرو را بررسی کنید. به احتمال زیاد، جواب سوال خود را پیدا خواهید کرد!

مقاله های مرتبط

هر چند سال می توانیم در لاتاری آمریکا ثبت نام کنیم؟

هر سال یک برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا برگزار می‌شود. برای این برنامه لاتاری یک تاریخ برای ثبت نام، یک تاریخ برای اعلام نتیجه و یک تاریخ نیز برای تکمیل کارهای برندگان لاتاری وجود دارد.

در نتیجه هر شخص بدون هیچ محدودیتی می‌تواند هر سال در لاتاری آمریکا ثبت نام کند. حتی برندگان لاتاری سال های قبل که پرونده آن‌ها در حال اجراست، باز هم می‌توانند در لاتاری ثبت نام کنند.

آیا زمان مشخصی برای ثبت نام لاتاری وجود دارد؟

سایت لاتاری گرین کارت آمریکا، هر سال به مدت حدود 33 روز برای ثبت نام باز می‌شود و متقاضیان می‌توانند در این مدت ثبت نام خود را در سایت اصلی لاتاری به انجام برسانند. این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی‌شود و اگر زمان ثبت نام لاتاری تمام شود، به هیچ وجه نمی‌توانید در لاتاری امسال شرکت کنید و باید یکسال صبر کنید.

تاریخ دقیق ثبت نام لاتاری چه زمانی است؟

معمولا هر سال تاریخ دقیق ثبت نام لاتاری در اوایل مهر ماه (ماه اکتبر) اعلام می‌شود. به صورت حدودی همیشه آگاهی داشته باشید که معمولا زمان ثبت نام لاتاری از هفته اول مهرماه تا اواسط آبان ماه است.

اگر در اوایل مهر ماه به سایت لایزرو مراجعه کنید، همیشه می‌توانید در مقاله تاریخ و ساعت دقیق ثبت نام لاتاری، اطلاعات به روز را مشاهده کنید و  بدانید که برای ثبت نام لاتاری چقدر مهلت دارید.

چرا در برخی سایت ها همیشه می‌توان در لاتاری ثبت نام کرد؟

برخی سایت ها اطلاعات ثبت نام لاتاری را از شما دریافت می‌کنند و منتظر زمان اصلی ثبت نام لاتاری می‌شوند. کارکنان این سایت ها، به محض شروع ثبت نام لاتاری، اطلاعات شما را در سایت اصلی وارد می‌کنند و به این ترتیب ثبت نام شما انجام می‌شود.

اگر حس می‌کنید که زمان ثبت نام لاتاری را فراموش خواهید کرد یا احساس می‌کنید که به کمک افراد مجرب در زمان ثبت نام لاتای نیاز دارید، می‌توانید از طریق فرم ثبت نام لاتاری سایت لایزرو این کار را انجام دهید.

اطلاعات ثبت شده توسط شما، تا زمان اصلی ثبت نام لاتاری در سایت ما حفظ خواهد شد. در زمان شروع ثبت نام لاتاری، این اطلاعات توسط کارشناسان سایت بررسی شده و در سایت اصلی لاتاری ثبت نام خواهید شد. با این روش هیچگاه نگران فراموش کردن زمان ثبت نام لاتاری یا ثبت نام اشتباه نخواهید بود.

آیا امسال هم ثبت نام لاتاری انجام می‌شود؟

هر سال سهمیه خاصی برای ثبت نام اتباع کشورهای مختلف در نظر گرفته می‌شود. اگر تعداد ویزاهای مهاجرتی صادر شده برای اتباع یک کشور، از حد خاصی بالاتر برود، مردم آن کشور سهمیه ویزای لاتاری نخواهند داشت و نمی‌توانند در لاتاری ثبت نام کنند.

در نتیجه باید بگوییم که ثبت نام لاتاری به صورت قطعی هر سال انجام می‌شود، اما اینکه مردم چه کشورهایی اجازه ثبت نام لاتاری را دارند، معمولا در اوایل مهرماه و در دستورالعمل ثبت نام لاتاری منتشر می‌شود.

با توجه به آمارها به احتمال بسیار زیاد مردم ایران می‌توانند هر سال در برنامه لاتاری ثبت نام کنند. چرا که جمعیت ایرانی هایی که با ویزاهای مهاجرتی وارد آمریکا می‌شوند، بسیار کم است و بعید است که در سال های آینده سهمیه ایرانی ها برای ثبت نام لاتاری تمام شود. خیالتان راحت باشد!

در مورد احتمال رییس جمهور شدن ترامپ و ثبت نام لاتاری نیز باید بگوییم که ترامپ نمی‌تواند مانع ثبت نام ایرانیان در لاتاری شود، ولی می‌تواند مشکلاتی را برای برندگان لاتاری ایجاد کند. برای اطلاع از این مشکلات می‌توانید مقاله برندگان لاتاری و ترامپ را بخوانید.

سخن پایانی

دانستن زمان ثبت نام لاتاری، اولین قدم برای برنامه ریزی مهاجرت به آمریکا با لاتاری است. در نتیجه جواب سوال زمان لاتاری کی هست؟ برای بسیاری از متقاضیان ثبت نام لاتاری یک سوال حیاتی و مهم است.

در این مقاله اطلاعات خوبی درباره زمان ثبت نام لاتاری در اختیار شما گذاشتیم و بیان کردیم که آیا ثبت نام لاتاری در سال های بعد هم ادامه دار خواهد بود یا خیر.

امیدواریم با خواندن این مطلب به جواب تمام سوالات خود رسیده باشید. در صورتی که باز هم سوالات بیشتری در مورد زمان ثبت نام لاتاری دارید، در قسمت نظرات از ما بپرسید. پاسخگوی شما هستیم.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات