" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

هزینه ثبت نام لاتاری 2025: مجرد، متاهل (همسر و فرزند)

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار پنج‌شنبه 13 بهمن 1401 | آخرین بروز رسانی در ساعت 18:49
مقاله های مرتبط

یکی از رایج‌‌ترین سوالاتی که ذهن متقاضیان لاتاری را به خود مشغول کرده است، هزینه ثبت نام لاتاری آمریکا می باشد اینکه شرکت در این مسابقه، چه مبلغی را باید به‌عنوان هزینه ثبت نام لاتاری پرداخت کرد؟ همچنین کسانی هستند که به دنبال اطلاعاتی درباره نحوه ثبت نام لاتاری آمریکا، هزینه ثبت نام لاتاری آمریکا برای خود و خانواده خود قبل از شرکت در مسابقه می باشند تا برای روز ثبت نام آمادگی کامل را داشته باشند و مشکلی نداشته باشند

هزینه ثبت نام در لاتاری برای متقاضی اصلی 150 هزار تومان، برای همسر متقاضی 100 هزار تومان و به ازای هر فرزند 50 هزار تومان می‌باشد. در صورت تمایل برای ثبت دوشانسه، هزینه ثبت نام دو برابر خواهد شد. در جدول زیر هزینه های لاتاری را به همراه 9 درصد مالیات ارزش افزوده قرار داده ایم.

نوع ثبت نام

هزینه ثبت نام لاتاری

هزینه ثبت نام لاتاری به همراه 9% مالیات

ثبت نام مجرد

150.000 تومان

163.500 تومان

ثبت نام متاهل

250.000 تومان

272.500 تومان

ثبت نام فرزندان زیر 21 سال

50.000 هزار تومان

54.500 تومان

ثبت نام دوشانسه (مخصوص متاهل ها)

دوبرابر هزینه تک شانسه

-

در ادامه این مقاله به سوالاتی که ممکن است درباره هزینه ثبت نام لاتاری آمریکا به وجود آید پاسخ می‌دهیم. با بیان جزئیات هزینه ثبت نام لاتاری برای افراد مجرد و متاهل ها ( همسر و فرزندان )، هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت و هزینه ثبت نام دوشانسه در لاتاری صحبت می‌کنیم و مبالغ تعیین شده را شرح می‌دهیم. تا انتهای مقاله با لایزرو همراه باشید.

هزینه ثبت نام لاتاری: مجرد، متاهل (همسر و فرزند) | لایزرو هزینه ثبت نام در لاتاری برای متقاضی اصلی 150 هزار تومان، برای همسر متقاضی 100 هزار تومان و به ازای هر فرزند 50 هزار تومان می‌باشد. مجرد ها تنها با هزینه 150 هزار تومان می‌توانند در لاتاری ثبت نام کنند.
هزینه ثبت نام در لاتاری برای متقاضی اصلی 150 هزار تومان، برای همسر متقاضی 100 هزار تومان و به ازای هر فرزند 50 هزار تومان می‌باشد. مجرد ها تنها با هزینه 150 هزار تومان می‌توانند در لاتاری ثبت نام کنند.
مقاله های مرتبط

هزینه ثبت نام لاتاری

قبل از آنکه هزینه‌های ثبت نام لاتاری آمریکا را در این سایت برای شما شرح دهیم، باید بگوییم که هزینه ثبت نام لاتاری در سایت اصلی کاملا رایگان می‌باشد یعنی برای دولت آمریکا هزینه ای به عنوان ثبت نام لاتاری وجود ندارد. برای ثبت نام در لاتاری لازم است شرایط ثبت نام در لاتاری را داشته باشید و علاوه بر خودتان سایر اعضا خانواده شما نیز شرایط شرکت در این برنامه را داشته باشند.

فرم موجود در سایت اصلی لاتاری به زبان انگلیسی می‌باشد به همین دلیل لازم است که از دانش زبان انگلیسی برخوردار باشید. در زمان تکمیل فرم ثبت نام لاتاری در سایت اصلی، ممکن است دچار خطا و اشتباه شوید و اطلاعاتی را به اشتباه وارد کنید.

در صورت ورود اطلاعات غلط در سایت اصلی بدون آنکه خطایی به شما نشان دهد، فرم و اطلاعات شما را ثبت می‌شود و دیگر امکان ویرایش آن وجود نخواهد داشت. اگر فرم دیگری را با همان اطلاعات قبلی تکمیل و ثبت کنید ممکن است شانس شما از دست برود.

اما در سایت بعد از بررسی، شما برکنار می‌شوید و شانس خود را از دست می‌دهید.

به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای ثبت نام در لاتاری از طریق فرم ثبت نام آنلاین لایزرو اقدام کنید زیرا سایت به صورت فارسی طراحی شده است و شما می‌توانید اطلاعات خود را به صورت فارسی وارد کنید. در صورتی که اطلاعات شما وارد شد، تمامی اطلاعات وارد شده در آن توسط کارشناسان مجرب ما کنترل می‌شود.

هزینه ثبت نام لاتاری 2025

هزینه ثبت نام لاتاری در سایت اصلی لاتاری رایگان است، بنابراین ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که اگر ثبت نام لاتاری رایگان است چرا باید از خدمات سایت لایزرو استفاده کنیم؟ و یا چرا باید هزینه ای را برای ثبت نام لاتاری پرداخت کنیم؟

واقعیت این است که هرچند ثبت نام لاتاری در سایت اصلی رایگان است‌، اما فرایند ثبت نام در سایت اصلی نیازمند کمی تجربه و برخورداری از دانش زبان انگلیسی است. زمانی که افراد در سایت اصلی ثبت نام می‌کنند، با کوچیک‌ترین اشتباه فردی، شانس برنده شدن در لاتاری را از دست می‌دهند. کارشناسان ما با استفاده از دانش و تجربه چندین ساله اطلاعات فرم شما را بررسی کرده و در صورتی که مغایرت یا نقصی در آن باشد برای رفع آن به شما اطلاع می‌دهند. ما اینجا هستیم که شانس شما از بین نرود.

هزینه ثبت نام افراد مجرد در لاتاری

هزینه ثبت نام افراد مجرد در سایت لایزرو 150 هزار تومان می‌باشد.

هزینه ثبت نام افراد متاهل در لاتاری

افراد متاهل می‌توانند خود را به عنوان کیس اصلی در سایت ثبت نام کنند و همسر خود را به عنوان زیر مجموعه خود ثبت نام کنند. هزینه ثبت نام متاهل ها 250 هزار تومان است. در صورت داشتن فرزند، به ازای هر فرزند 50 هزار تومان به هزینه ثبت نام لاتاری اضافه می‌شود.

ثبت نام دو شانسه در لاتاری به چه صورت است؟

هزینه ثبت نام دو شانسه در لاتاری به گونه ای است که شانس شما را را برای برنده شدن دو برابر می‌کند. حال ممکن است از خود بپرسید که ثبت نام دوشانسه به چه صورت است؟

در این نوع ثبت نام، یک بار آقا به عنوان متقاضی اصلی و همسر و فرزندانش به عنوان همراه، و یک بار هم خانم به عنوان متقاضی اصلی و همسر و فرزندانش به عنوان همراه ثبت نام می‌شوند. در ثبت نام دوشانسه، یک بار شما شانس برنده شدن را دارید و یک بار هم همسر شما شانس برنده شدن را دارد. در صورتی که هرکدام از شما برنده لاتاری شدید می‌توانید به همراه خانواده خود وارد آمریکا شوید و ویزای آمریکا را نیز دریافت کنید. بنابراین ثبت نام دوشانسه می‌تواند شرایط مطلوبی برای شما و خانواده شما نیز باشد.

هزینه ثبت نام دوشانسه در لاتاری

ثبت نام دوشانسه در لاتاری فقط برای افراد متاهل امکان پذیر می‌باشد و این امکان را به آنها می‌دهد تا شانس برنده شدن خود را در لاتاری دوبرابر کنند. هزینه ثبت نام دوشانسه معادل هزینه ثبت نام تک شانسه ضربدر 2 می باشد. یعنی هزینه ثبت نام در حالت دوشانسه دوبرابر می‌شود. برای اطلاع بیشتر در خصوص ثبت نام دوشانسه مقاله لایزرو در این باره را مطالعه کنید.

زمان ثبت نام لاتاری

زمان شروع ثبت نام لاتاری 2024، 5 اکتبر 2022 (13 مهر) می‌باشد و مهلت ثبت نام در لاتاری 2024 آمریکا تا 8 نوامبر 2022 (17 آبان 1401) خواهد بود.

زمان ثبت نام لاتاری آمریکا از 13 مهر شروع خواهد شد و تا 17 آبان ادامه خواهد داشت و شما باید در این 33 روز نسبت به ثبت نام خود اقدام کنید. نکته ای که بسیار حائز اهمیت است، این است که متقاضیانی که قصد ثبت نام در لاتاری آمریکا را دارند باید به این نکته توجه کنند که مهلت زمان ثبت نام لاتاری آمریکا به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و متقاضیان باید تا سال آینده صبر کنند. بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که در صورتی که میخواهید از خدمات لایزیرو استفاده کنید برای فراموش نکردن ثبت نام خود، قبل از شروع ثبت نام وارد سایت لایزرو شوید و فرم پیش ثبت نام خود را پر کنید.

سوالات متداول

سوال: ثبت نام لاتاری پولی است؟

پاسخ: خیر. ثبت نام لاتاری رایگان است اما به شرطی که خودتان مستقیما وارد سایت رسمی لاتاری شوید و اقدام به ثبت نام کنید. اگر ثبت نام خود را توسط لایزرو انجام دهید بابت خدمات دریافتی مشمول پرداخت هزینه می‌شوید.

سوال: هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت چقدر است؟

پاسخ: هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت از 100 هزار تومان تا 200 هزار تومان متغیر است. اما هیچ تضمینی در ثبت نام درست نمی‌دهند.

سوال: هزینه بعد از برنده شدن در لاتاری با شخص برنده است؟

پاسخ: بله. برای اطلاع دقیق، پیشنهاد می‌کنیم مقاله هزینه های بعد از قبولی در لاتاری تا رسیدن به خاک آمریکا را مطالعه کنید.

سخن پایانی

آمریکا برای ثبت نام در لاتاری هیچ هزینه ای از متقاضی دریافت نمی‌کند اما پس از برنده شدن در لاتاری تمام امور اداری و سفارتی اعم از مدیکال برندگان لاتاری، ترجمه مدارک، هزینه سفر، هزینه وقت سفارت و مصاحبه دارای هزینه است و در صورت ریجکت شدن هیچ کدام از هزینه های صرف شده برگردانده نمی‌شود از طرفی پس از اینکه متقاضی وارد خاک آمریکا بشود، دولت آمریکا حمایتی از نظر اعطا خانه، پول و شغل ندارد.

برای برخی سوال پیش می‌آید که ثبت نام لاتاری رایگان است ولی چرا سایت لایزرو از آنها هزینه دریافت می‌کند؟ زمانی که خدماتی از سایتی لایزرو دریافت می‌کند به طبع هزینه هم دارد. هزینه ای که به جهت ثبت نام لاتاری لایزرو از شما دریافت می‌کند بابت خدماتی است که به شما ارائه می‌کند. برای اینکه در ثبت نام لاتاری هزینه ای ندهید می‌نوانید با مراجعه به سایت اصلی لاتاری ثبت نام‌تان را انجام دهید. در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق بخش نظرات آن را با ما در میان بگذارید، کارشناسان لایزرو در کوتاه ترین زمان پاسخ سوال شما را خواهند داد.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات