" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

راه حل ثبت نام در لاتاری برای دیپلم فنی حرفه‌ای یا کاردانش

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

ثبت نام در لاتاری نیاز به مدارکی و شرایط دارد، برای اطلاعات دقیق از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری و شرایط عمومی شرکت در لاتاری مقاله ها لایزرو را بخوانید. برای شرکت در لاتاری بایستی حداقل 12 سال تحصیل داشته باشید که معادل مدرک دیپلم می‌باشد البته کسانی که دیپلم فنی یا کاردانش دارند در اینجا به مشکل می‌خورند. اما شاید برایتان سوال باشد که دیپلم فنی حرفه ای ای کاردانش چند ساله است؟ دیپلم رشته های فنی 11 ساله است اما برای شرکت در لاتاری نیاز به 12 سال تحصیل دارید.

راه حل ثبت نام لاتاری برای کسانی که دیپلم فنی حرفه ای یا کاردانش دارند استفاده از شرایط سابقه کار برای لاتاری است; در این حالت فقط نیاز دارید که 2 سال سابقه کار خود را به سفارت اثبات کنید، اثبات سابقه کار برای لاتاری از طریق بیمه و گواهی اشتغال به کار امکان پذیر است.

سایت لایزرو یک راهنما و مرجع کامل مهاجرتی برای همه افراد است و قصد داریم در این مقاله به صورت کامل به تمام سوالات شما درباره راه حل دیپلم فنی حرفه‌ای یا کاردانش در لاتاری پاسخ دهیم. پس برای کسب تمام اطلاعات لازم، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام، می‌توانید آن را در قسمت نظرات از ما بپرسید. پاسخگوی شما هستیم.

مقاله های مرتبط

سابقه کار برای لاتاری

از شرایط ثبت نام در لاتاری داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم است که معادل 12 سال تحصیل می‌باشد. در صورتی که دیپلم نداشته باشید از سابقه کار برای لاتاری استفاده می‌کنیم. میزان سابقه کار برای ثبت نام در لاتاری ۲ سال است. پس از برنده شدن در لاتاری و در مصاحبه سفارت صرف بیان داشتن ۲ سال کار حرفه ای، برای پوشش شرط تحصیل لاتاری کافی نیست و افسر کنسولی را قانع نمی‌کند. بلکه می‌بایست سابقه کار خود را ثابت کنید.

اثبات سابقه کار از طریق مدارکی مانند گواهی اشتغال به کار رسمی، بیمه تامین اجتماعی انجام پذیر است. البته ترجمه و ارائه آن به سفارت ضروری است.

سوالات متداول

سوال: حداقل مدرک تحصیلی برای شرکت در لاتاری چیست؟

پاسخ: حداقل مدرک تحصیلی در لاتاری، دیپلم است.

سوال: برای مدرک پزشکی عمومی در لاتاری، چه گزینه ای را انتخاب کنم؟

پاسخ: در فرم لاتاری رشته تحصیلی ملاک نیست، در فرم لاتاری تنها مقطع تحصیلی را انتخاب کنید.

سوال: انتخاب اشتباه مدرک تحصیلی در فرم ثبت نام لاتاری باعث ریجکت شدن می‌شود؟

پاسخ: خیر باعث رد شدن فرم لاتاری نمی‌شود و در قرعه کشی شرکت داده می‌شوید اما بعد از برنده شدن و در هنگام مصاحبه سفارت بایستی دلیل انتخاب اشتباه مدرک تحصیلی را با بیانی صادقانه بازگو کنید.

سوال: مدرک دندانپزشکی در لاتاری معادل چیست؟

پاسخ: تفاوتی ندارد رشته شما چه باشد فقط مقطع تحصیلی را در فرم لاتاری مشخص کنید.

سخن پایانی

درست است که برای بعضی از شرایط لاتاری راه حل و جایگزین وجود دارد اما این دلیل بر دور زدن شرایط نیست یعنی ما قوانین ایالت متحده را دور نمی‌زنیم. راه حل های پیشنهادی در این مقاله، راه هایی است که دولت آمریکا در اختیار متقاضیان گذاشته است و ما نیز طیق قوانین آمریکا آنها را پیشنهاد دادیم. در صورتی که در سایت یا موسسه ای غیر قانونی پیش نهاد کردند و به ازای دریافت هزینه های بالا اقدام به ثبت نام شما در لاتاری کردند باور نکنید زیرا دولت آمریکا طبق قوانین وضع شده عمل می‌کند و به هیچ طریقی نمی‌توان قوانین را دور زد.

در صورت داشتن هر سوالی از طریق بخش نظرات آن را با ما درمیان بگذارید تا کارشناسان ما پاسخ سوال شما را بدهند.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات