" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

کیس اصلی و زیر کیس در لاتاری به چه معناست؟

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

در لاتاری به متقاضی اصلی، کیس اصلی گفته می‌شود و به تمام کسانی که زیر مجموعه کیس اصلی ثبت نام می‌شوند زیر کیس گفته می‌شود. این موضوع را با یک مثال بررسی می‌کنیم.

فرض کنیم یک فرد متاهل اقدام به ثبت نام در لاتاری می‌کند، این فرد چه آقا باشد چه خانم، اطلاعات خود را در فرم وارد کرده، سپس اطلاعات همسر و در صورتی که دارای فرزند نیز باشد، اطلاعات فرزند را نیز وارد می‌کند. همسر و فرزندان به عنوان زیر کیس یا زیر مجموعه تلقی می‌شوند و خود فرد به عنوان متقاضی یا کیس اصلی در نظر گرفته می‌شوند.

لایزرو یک پایگاه، دانش مهاجرتی است که سعی دارد بدون بزرگنمایی، جانب داری و در صداقت کامل روش‌های مهاجرتی را بازگو کند. در لایزرو می‌توانید دانستنی هایی در رابطه با کشورها، روش‌های مهاجرتی اعم از توریستی، سرمایه گذاری، تحصیلی و اقامت دائم و همچنین اطلاعات کامل در رابطه با دانشگاه‌های سراسر دنیا را مطالعه کنید. در ادامه به توضیح کامل ثبت دوشانسه خواهیم پرداخت. با لایزرو همراه باشید.

مقاله های مرتبط

ثبت دوشانسه و افزایش شانس برنده شدن در لاتاری

روشی با عنوان ثبت دوشانسه وجود دارد که ویژه افراد متاهل است، در این روش یک بار آقا به عنوان کیس اصلی ثبت شده و همسر و فرزندان به عنوان زیر مجموعه کیس اصلی ثبت نام می‌شوند و یک بار هم خانم به عنوان کیس اصلی ثبت شده، سپس اطلاعات همسر و فرزندان به عنوان زیر کیس وارد می‌شود.

در صورتی که می خواهید در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد میکنیم مقاله افزایش شانس برنده شدن در لاتاری را مطالعه کنید.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات