" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

شرایط ثبت نام لاتاری برای متاهلین به همراه نحوه ثبت نام

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

اگر شرایط عمومی لاتاری را داشته باشید دیگر چیزی به عنوان شرایط ثبت نام لاتاری برای متاهلین و یا شرایط ثبت نام لاتاری برای مجردها نخواهید داشت. فقط متاهلین در زمان ثبت فرم لاتاری می‌بایست به چند نکته توچه کنند تا مشکلی در روند ثبت نام فرم لاتاری پیش نیاید. در ادامه به بیان این نکات خواهیم پرداخت. برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا از ساده ترین روش های مهاجرت به آمریکا است، کسانی که قصد مهاجرت و ورود به کشور آمریکا را دارند به احتمال زیاد با لاتاری آشنا باشند. برخی از منابع به اشتباه برای متاهلین و مجردها شرایط خارچ از شرایط لاتاری تعریف می‌کنند که هر آنچه خارج از منابع موثق باشد غلط است. برای اطلاع بیشتر پیشنهاد می‌کنیم پس از این مقاله شرایط ثبت نام لاتاری را مطالعه کنید.

در ثبت نام لاتاری شرایط خاصی برای متاهلین در نظر گرفته نشده، فقط متاهلین نباید فرزندان بالای 21 سال را در فرم لاتاری وارد کنند. مورد بعدی امکان افزایش شانس در لاتاری هست که ویژه متاهلین است; که می‌توانند از ثبت دوشانسه برای افزایش شانس خود استفاده کنند. برای اطلاع بیشتر از ثبت نام لاتاری به صورت دوشانسه مقاله لایزرو را در این موضوع بخوانید.

شرایط ثبت نام لاتاری برای متاهلین + نحوه ثبت نام | لایزرو شرایط و نحوه ثبت نام لاتاری برای متاهلین تفاوتی ندارد، مگر در زمان ثبت فرم که ریزه کاره‌هایی دارد; البته مجردها و متاهلین بایستی شرایط عمومی لاتاری را داشته باشند.
شرایط و نحوه ثبت نام لاتاری برای متاهلین تفاوتی ندارد، مگر در زمان ثبت فرم که ریزه کاره‌هایی دارد; البته مجردها و متاهلین بایستی شرایط عمومی لاتاری را داشته باشند.
مقاله های مرتبط

نحوه ثبت نام لاتاری برای متاهلین

تفاوت شرایط متاهلین با مجردها درلاتاری رعایت چند نکته کوچک و اطلاع از یک فرصت ویژه به نام « ثبت نام دوشانسه » است. نکاتی که باید متاهلین در ثبت نام لاتاری رعایت کنند را در ادامه بازگو خواهیم کرد.

  • کسانی که فرزند بالا 21 سال دارند نباید در فرم لاتاری وارد کنند. فرزندان بالای 21 اگر دارای دیپلم باشند می‌توانند جداگانه در لاتاری ثبت نام کنند.
  • متاهلین بایستی تمام اطلاعات من جمله اطلاعات همسر و فرزندان زیر 21 سال خود را وارد کنند. در صورت وارد نکردن این اطلاعات اگر برنده لاتاری هم بشوید در مصاحبه سفارت رد می‌شوید.

اما فرصت ویژه برای افزایش شانس متاهلین، استفاده از روش ثبت نام دوشانسه است. در این روش متاهلین بهتر است به ترتیب زیر عمل کنند.

  • یک بار آقا به عنوان کیس اصلی در فرم لاتاری ثبت شده و همسر و فرزندان ( فرزندان زیر 21 سال ) به عنوان زیر مجموعه به فرم اضافه می‌شوند.
  • یک بار هم خانم به عنوان کیس اصلی در فرم لاتاری ثبت شده و همسر و فرزندان ( فرزندان زیر 21 سال ) به عنوان زیر مجموعه به فرم اضافه می‌شوند.

قرعه کشی لاتاری توسط سیستم و کاملا شانسی انجام می‌شود، هیچ عامل انسانی در آن دخیل نیست. با ثبت دوشانسه، در عمل دو شانس در این قرعه کشی دارید، در صورتی که هر فرد متاهل، چه خانم چه آقا برنده لاتاری شوند می‌توانند به همراه فرزندان زیر 21 سال خود به آمریکا مهاجرت کنند.

نحوه و آموزش ثبت نام لاتاری برای متاهلین

مطالبی که در پاراگراف قبلی بیان شد را می‌توان به عنوان، کلیت ثبت نام و نحوه لاتاری متاهلین دانست، خیلی سر راست بگوییم که شرایط و نکته دیگر ندارد. نحوه و آموزش ثبت نام لاتاری برای متاهلین نیز فرقی ندارد و فقط با رعایت نکاتی که به شما گفته شد می‌توانید ثبت نام خود را انجام دهید. در صورت داشتن هر سوالی از بخش نظرات آن را با ما درمیان بگذارید.

بیشتر بدانید: حداقل،حداکثر،سن مجاز در ثبت نام لاتاری(مجرد، متاهل و زیر 18)

شرایط ثبت نام لاتاری برای افراد مجرد

برنامه لاتاری از لحاظ شرایط آسانی که دارد و از بابت سهولت و ارزانی در روش مهاجرتی بسیار پر طرفدار است. از این سو بیشتر افراد مجرد با شروع ثبت نام لاتاری شانس خود را امتحان می‌کنند. شرایط ثبت نام لاتاری برای افراد مجرد همان شرایط عمومی لاتاری است. پیشنهاد می‌کنیم شرایط ثبت نام لاتاری را مطالعه کنید.

ثبت نام لاتاری

برای ثبت نام لاتاری می توانید روی لینک زیر کلیک کرده و فرم ثبت نام لاتاری را تکمیل کنید. در صورتی که پس از پایان ثبت نام لاتاری اقدام به تکمیل فرم لاتاری در سایت ما کرده باشید ثبت نام شما به عنوان پیش ثبت نام محسوب شده و در زمان شروع ثبت نام لاتاری فرم شما در الویت اول قرار خواهید گرفت و اگر در زمان شروع ثبت نام لاتاری اقدام به تکمیل فرم در سایت لایزرو کنید پس از چند دقیقه فرم شما در سایت اصلی ثبت نام لاتاری ثبت شده و فایل کانفرمیشن نامبر (Confirmation Number) در پنل کاربری تان برگزاری می‌شود.

ورود به فرم اصلی و فارسی ثبت نام لاتاری

 

سوالات متداول

سوال: آیا امتیاز برنده شدن در لاتاری قابل فروش یا انتقال است؟

پاسخ: خیر. برنده شدن در لاتاری قابل فروش یا انتقال به غیر نیست و اگر فرد برنده شده از فرصت خود استفاده نکند، این فرصت از بین می‌رود.

سوال: آیا در لاتاری گرین کارت، پس از برنده شدن جایزه نقدی به برنده اعطا می‌شود؟

پاسخ: خیر. لاتاری گرین کارت با لاتاری پول تفاوت دارد. در برنامه لاتاری گرین کارت جایزه نقدی به برنده دادن نمی‌شود و به شخص برنده گرین کارت آمریکا داده می‌شود. 

سوال: اگر فرزند بالای 21 سال خود را در فرم لاتاری وارد کنیم و برنده شویم در مصاحبه سفارت رد خواهیم شد؟

پاسخ: خیر رد نمی‌شوید. در زمان ثبت فرم در سایت لاتاری جلوی ثبت فرزند بالای 21 سال گرفته می‌شود.

سوال: اگر در زمان ثبت نام لاتاری در حال متارکه از همسر خود باشیم، آیا باز هم باید اطلاعات همسرمان را وارد کنیم؟

پاسخ: اگر در زمان ثبت نام در حال متارکه باشید اما به طور قانونی از همسر خود طلاق نگرفته باشید، می‌بایست در فرم لاتاری اطلاعات همسر خود را وارد کنید و اگر در لاتاری برنده شدید در سفارت مدارک رسمی جدایی از همسرتان را ارائه دهید.

سخن پایانی

سعی کردیم تمام سوالاتی که ممکن است برای متاهلین در فرایند ثبت نام لاتاری پیش آید را توضیح دهیم، مشاهده کردید که شرایط لاتاری برای متاهلین فرقی ندارد. کافیست در زمان تکمیل فرم نکاتی که در این صفحه گفته شده را به کار بگیرید. متاهلین بایستی اطلاعات همسر و فرزندان زیر 21 سال خود را وارد کنند تا بعد از برنده شدن دچار مشکل نشوند. در صورتی که با لایزرو اقدام به ثبت نام لاتاری کنید کارشناسان ما فرم شما را بررسی کرده و در صورتی داشتن هرگونه ایرادی به شما اطلاع خواهند داد. اگر سوالی برایتان پیش آمده که در این مقاله به آن پرداخته نشده است، لطفا از بخش نظرات آن را با ما درمیان بگذارید.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات