" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

شرایط ثبت نام لاتاری برای افراد مجرد به همراه نحوه ثبت نام

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

شرایط ثبت نام لاتاری برای افراد مجرد همانند شرایط کلی لاتاری برای همگان است، در لاتاری ۲۰۲۴ بزرگ‌ترین مانع یا شرط ثبت نام یعنی شرط داشتن پاسپورت برداشته شد اما در صورت قبولی در لاتاری، بایستی برای خروج از کشور و انجام مصاحبه سفارت پاسپورت تهیه شود. در ادامه مقاله به توضیح نحوه ثبت نام مجردها در لاتاری و شرایط ثبت نام آنها توضیح خواهیم داد.

سایت لایزرو یک راهنما و مرجع کامل مهاجرتی برای همه افراد است و قصد داریم در این مقاله به صورت کامل به تمام سوالات شما درباره شرایط ثبت نام لاتاری برای افراد مجرد پاسخ دهیم. پس برای کسب تمام اطلاعات لازم، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام، می‌توانید آن را در قسمت نظرات از ما بپرسید. پاسخگوی شما هستیم.

مقاله های مرتبط

شرایط ثبت نام لاتاری برای افراد مجرد

شرایط ثبت نام لاتاری برای افراد مجرد همان شرایط عمومی لاتاری است. تنها مزیتی که متاهل ها نسبت به مجردها دارند استفاده از روش ثبت دوشانسه است که باعث افزایش شانس برنده شدن در لاتاری می‌شود.

شرایط ثبت نام برای مجردها عبارت است از:

  • محل تولد متقاضی جزء کشورهای مجاز برای ثبت نام لاتاری باشد.
  • حداقل مدرک تحصیلی دیپلم باشد یا ۲ سال سابقه کار قابل اثبات داشته باشد.
  • داشتن عکس مناسب برای ثبت نام در لاتاری

خوشبختانه لاتاری شرایط سنی ندارد و در هر سنی که باشید و ۳ شرط بالا را داشته باشید می‌توانید در لاتاری ثبت نام کنید. برای اطلاع دقیق تر از شرایط کامل لاتاری پیشنهاد می‌کنیم مقاله شرایط ثبت نام لاتاری را مطالعه کنید.

نحوه ثبت نام لاتاری برای مجردها

برای ثبت نام لاتاری می توانید روی لینک زیر کلیک کرده و فرم ثبت نام لاتاری را تکمیل کنید. در صورتی که پس از پایان ثبت نام لاتاری اقدام به تکمیل فرم لاتاری در سایت ما کرده باشید ثبت نام شما به عنوان پیش ثبت نام محسوب شده و در زمان شروع ثبت نام لاتاری فرم شما در الویت اول قرار خواهید گرفت و اگر در زمان شروع ثبت نام لاتاری اقدام به تکمیل فرم در سایت لایزرو کنید پس از چند دقیقه فرم شما در سایت اصلی ثبت نام لاتاری ثبت شده و فایل کانفرمیشن نامبر (Confirmation Number) در پنل کاربری تان برگزاری می‌شود.

ورود به فرم اصلی و فارسی ثبت نام لاتاری

سوالات متداول

سوال: آیا می‌توان از عکس لاتاری قبل یا دوره قبلی، در دوره های آتی لاتاری استفاده کرد؟

پاسخ: خیر، عکس لاتاری می‌بایست نهایتا برای ۶ ماه قبل باشد.

سوال: آیا می‌توانم مادرم را زیر مجموعه خود ثبت نام کنم؟

پاسخ: خیر، چنین امکانی نیست.

سوال:‌ من ۲۰ سالم هست بایستی زیر مجموعه پدر و مادر ثبت نام کنم؟

پاسخ: لاتاری هیچ شرایط برای سن متقاضی ندارد، اگر دارای دیپلم هستید می‌توانید در لاتاری ثبت نام کنید.

سوال: اگر دوبار ثبت نام کنیم باعث افزایش شانس برنده شدن‌مان می‌شود؟

پاسخ: خیر. هر دو فرم شما باطل خواهد شد.

سوال:‌ بعد از برنده شدن چقدر فرصت داریم تا اقدام کنیم؟

پاسخ: شش ماه پس از اعلام جواب لاتاری مصاحبه برندگان لاتاری در سفارت‌های آمریکا شروع می‌شود و برندگان با توجه به کیس نامبرشان برای مصاحبه به سفارت دعوت می‌شوند. دعوت به مصاحبه از طریق ایمیل مشخص می‌شود که به آن نامه دوم لاتاری گفته می‌شود.

سوال: من ترم ۶ هستم، در زمان ثبت نام مدرک تحصیلی را چه وارد کنم؟

پاسخ: آخرین مدرک تحصیلی ملاک است و آخرین مدرک تحصیلی در این شرایط دیپلم است.

سخن پایانی

در این مقاله شرایط و نحوه ثبت لاتاری برای مجردها را گفتیم، مشاهده کردید که هر آنچه که باید در شرایط عمومی لاتاری داشت را داشته باشید. متاهل ها نسبت به مجردها مزیت استفاده از روش ثبت نام دوشانسه را دارند. مجردها زیر 21 سال که دارای دیپلم هستند می‌توانند هم زیر مجموعه خانواده خود و هم جداگانه اقدام به ثبت نام کنند. در صورت داشتن هرگونه سوال دیگر آن را از طریق بخش نظرات با ما درمیان بگذارید، کارشناسان لایزرو در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ سوال شما را خواهند داد.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات