" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

آیا ایرانیان می توانند در لاتاری شرکت کنند؟

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

آیا ایرانی ها می توانند در لاتاری شرکت کنند؟ بله، خوشبختانه ایرانیان می‌توانند در لاتاری ثبت نام کنند. پیش‌بینی می‌شود که ایرانیان تا سال های آینده نیز بتوانند بدون دغدغه در لاتاری ثبت نام کنند، پس هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد. بنابراین ایرانیان می‌توانند در زمان ثبت نام لاتاری با اطمینان کامل اقدام به تکمیل و ثبت فرم ثبت لاتاری کنند.

دلیل اینکه با اطمینان بیان می‌کنیم که ایرانیان می‌توانند در لاتاری شرکت کنند اطلاع دقیق از قوانین لاتاری است. در قوانین لاتاری این طور بیان شده است که، تنها شهروندان کشورهایی که در ۵ سال گذشته بیش از ۵۰ هزار ویزا آمریکا برای آنها صادر شده است نمی‌توانند در لاتاری ثبت نام یا شرکت کنند. از این رو کشورهایی زیر اجازه ثبت نام در لاتاری را ندارند.

کانادا، جمهوری دومینیکن، پاکستان، چین، گواتمالا، برزیل، مکزیک، کره جنوبی، انگلستان، جامائیکا، بنگلادش، برزیل، کلمبیا، السالوادور، هند، نیجریه، هائیتی فیلیپین و ویتنام.

در ادامه مقاله با لایزرو همراه باشید تا سوالات متداول در رابطه با این مقاله را بررسی کنیم.

آیا ایرانیان می توانند در لاتاری شرکت کنند؟ | لایزرو آیا ایرانی ها می توانند در لاتاری شرکت کنند؟ بله، خوشبختانه ایرانیان می‌توانند در لاتاری ثبت نام کنند. پیش‌بینی می‌شود که ایرانیان تا سال های آینده نیز بتوانند بدون دغدغه در لاتاری ثبت نام کنند
آیا ایرانی ها می توانند در لاتاری شرکت کنند؟ بله، خوشبختانه ایرانیان می‌توانند در لاتاری ثبت نام کنند. پیش‌بینی می‌شود که ایرانیان تا سال های آینده نیز بتوانند بدون دغدغه در لاتاری ثبت نام کنند
مقاله های مرتبط

هدف از اجرا لاتاری گرین کارت

هدف از قانون گذاری و اجرا برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا حفظ تنوع نژادی ایالات متحده است. بنابراین کشورهایی که جمعیت مهاجران آنها در آمریکا بسیار است اجازه شرکت در این برنامه را ندارند.

یکی از کشورهایی که اجازه شرکت در لاتاری را ندارد کشور مکزیک است، جمعیت مهاجران مکزیک در آمریکا به حدی زیاد است که از ابتدا شروع لاتاری هیچ وقت اجازه شرکت در این برنامه را نداشته اند.

در مقاله کشورهایی که نمیتوانند در لاتاری شرکت کنند به طور کامل شرح داده‌ایم که کدام کشورها اجازه شرکت در لاتاری را ندارند.

سوالات متداول

سوال:‌ ممکن است ایرانیان در سال های آینده اجازه شرکت در لاتاری را نداشته باشند؟

پاسخ: با شرایط فعلی چنین چیزی بسیار دور از انتظار است. در ۵ سال گذشته تعداد ویزا های صادر شده برای ایرانیان به حدی کم بوده که نمی‌توان چنین چیزی را تصور کرد.

سوال:‌ ممکن است کشورهای غیر مجاز برای شرکت در لاتاری مجاز به شرکت در این لاتاری شوند؟

پاسخ: در صورتی که جمعیت کشور های غیر مجاز برای شرکت در لاتاری در آمریکا کم شود می‌توانند در لاتاری شرکت کنند.

سوال:‌ آیا می‌توان در سایت اصلی لاتاری اقدام به پیش ثبت نام لاتاری کرد؟

پاسخ: در سایت اصلی لاتاری نمی‌توانید اقدام به پیش ثبت نام لاتاری کنید اما در سایت لایزرو این امکان برای شما فراهم است.

سخن پایانی

میزان درخواست مهاجرت ایرانیان به آمریکا بالاست اما باید به این نکته توجه داشت که همه درخواست ها منجر به صدور ویزا نمی‌شود.

مثلا ایرانیانی که تمایل به مهاجرت تحصیلی به آمریکا را دارند بعضا دچار AP ویزای آمریکا شده و وارد مرحله کلیرنس می‌شود، بعضی از پرونده ها به موفقیت از کلیرنس ویزا آمریکا گذر می‌کنند اما برخی از درخواست ها در این مرحله رد شده و نمی‌توانند ویزا آمریکا را دریافت کنند.

این موارد از این جهت بیان شد تا بدانید همه درخواست ها منجر به ویزا نمی‌شود، هر چقدر هم میزان تمایل به آمریکا بالا باشد دلیل بر این نمی‌شود که ایرانیان نتوانند در لاتاری ثبت نام کنند پس بدون استرس در لاتاری ثبت نام کرده و شانس خود را امتحان کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشیم پاسخ سوال شما را بدهیم، در صورت داشتن هرگونه سوال دیگر از بخش نظرات آن را با ما درمیان بگذارید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پاسخ سوال شما را خواهند داد.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات