" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

لاتاری اروپا، سوئد، نروژ، آلمان و البقای دوستان دروغ است

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

در موضوع لاتاری کانادا گفتیم که فقط کشور آمریکا برنامه مهاجرتی با نام لاتاری دارد و دیگر هیچ کشوری در دنیا به این شکل مهاجر نمی‌گیرد. هدف کشور آمریکا از برنامه لاتاری حفظ تنوع نژادی در آمریکاست و این برنامه از سال 1995 اجزا شده است. کشور هایی مانند کانادا، چین، کره جنوبی و چند کشور دیگر از تاریخ شروع لاتاری تاکنون اجازه ثبت نام در لاتاری را ندارند.

کشور های اروپایی مانند انگلیس، سوئد، دانمارک، نروژ و آلمان سیستم مهاجرتی دقیقی دارند و برنامه ای به مانند لاتاری آمریکا ندارند پس به هیچ وجه گول کلاه‌برداران و افراد سودجو را نخورید.

لاتاری اروپا، سوئد، دانمارک، نروژ، آلمان دروغ است، تنها کشوری که برنامه مهاجرتی به شیوه لاتاری گرین کارت دارد آمریکا است.
لاتاری اروپا، سوئد، دانمارک، نروژ، آلمان دروغ است، تنها کشوری که برنامه مهاجرتی به شیوه لاتاری گرین کارت دارد آمریکا است.
مقاله های مرتبط

کشور های اروپایی در پذیرش مهاجر بسیار سخت گیر و محتاط هستند، به خصوص کشور های حوزه شینگن که حتی برای صدور ویزا های توریستی ( ویزای توریستی در بیشتر کشورها به راحتی صادر می‌شود) به تمام جزئیات پرونده مهاجران دقت می‌کنند. کسانی که قصد گرفتن ویزا از کشوری را دارند می‌بایست تشکیل پرونده دهند که این پروند را در مصاحبه در سفارت ارائه می‌دهید، در اغلب کشور های اروپایی می‌بایست ثابت کنید که به کشور خود بازمی گردید. البته این مورد بسته به نوع ویزای شما دارد. معمولا در ویزای های توریستی بازگشت به کشور خود حائذ اهمیت است.

ثبت نام لاتاری

برای ثبت نام لاتاری می توانید روی لینک زیر کلیک کرده و فرم ثبت نام لاتاری را تکمیل کنید. در صورتی که پس از پایان ثبت نام لاتاری اقدام به تکمیل فرم لاتاری در سایت ما کرده باشید ثبت نام شما به عنوان پیش ثبت نام محسوب شده و در زمان شروع ثبت نام لاتاری فرم شما در الویت اول قرار خواهید گرفت و اگر در زمان شروع ثبت نام لاتاری اقدام به تکمیل فرم در سایت لایزرو کنید پس از چند دقیقه فرم شما در سایت اصلی ثبت نام لاتاری ثبت شده و فایل کانفرمیشن نامبر (Confirmation Number) در پنل کاربری تان برگزاری می‌شود.

ورود به فرم اصلی و فارسی ثبت نام لاتاری

سخن پایانی

کشور آمریکا با استفاده از برنامه لاتاری گرین کارت سعی دارد تعادلی در جمعیت نژادهای مختلف در آمریکا ایجاد کند; مثلا فرض کنید چینی ها در آمریکا به واسطه تعدادشان در خاک آمریکا بر دیگر نژادها (حتی نژاد آمریکایی ها) برتری یابد و به دلیل متحد بودنشان بتوانند صنایع و دیگر ارگان ها را در دست بگیرند; 100% این اتفاق اصلا به نفع دولت آمریکا نخواهد بود.

همه ما به نوعی با هم نژادهای خودمان ارتباط بهتری برقرار می‌کنیم، زیرا از زبان و فرهنگی مشترک می‌آییم به همین دلیل کمتر پیش می‌آید که با نژاد های دیگر صمیمی و درآمیخته شویم. کشور آمریکا نیز از سال 1995 میلادی به این نتیجه رسید و برنامه لاتاری گرین کارت را شروع کرد. جالب اینکه برخی از کشور ها مانند کانادا، چین، هند، مکزیک، جامائیکا، کره جنوبی و بریتانیا هیچ وقت اجازه شرکت در این برنامه را نداشتند. به نظر این کشور ها در آمریکا جمعیت بیشتری داشتند که از شرکت در این برنامه مهاجرتی منع شدند.

همه اینها را گفتیم تا کمی شما را با سیاست کشور آمریکا در خصوص لاتاری آشنا کنیم. لایزرو سعی دارد با صداقت شما را با واقعیت های مهاجرتی آشنا سازد، در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید از طریق بخش نظرات آن را با ما درمیان بگذارید.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات