" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

لاتاری کانادا و ثبت نام لاتاری کانادا دروغ است; باور نکنید.

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

چیزی به عنوان لاتاری کانادا هیچ وقت وجود نداشته. فرم ثبت نام لاتاری کانادا و لاتاری کانادا از پایه دروغ است و صحت ندارد، نه تنها لاتاری کانادا بلکه لاتاری اروپا، لاتاری استرالیا، لاتاری نروژ و ... وجود ندارد. برخی از وب سایت‌ها، به معرفی سایت ثبت نام لاتاری کانادا، اعلام شرایط ثبت نام لاتاری کانادا و تاریخ شروع و پایان ثبت نام لاتاری کانادا نیز می کنند که این موضوع دروغ محض است. اصلا ما چیزی به عنوان لاتاری کانادا نداریم تا برای آن سایتی با عنوان سایت لاتاری کانادا داشته باشیم.

برنامه ویزای مهاجرتی گوناگونی (Diversity Immigrant Visa) که به اختصار به آن DV Lottey گفته می شود، یک برنامه مهاجرتی مختص کشور آمریکا است و هیچ کشور دیگری این برنامه مهاجرتی را ندارد. اما یک قرعه کشی به نام (Lottery) وجود دارد که گونه‌ای قمار دست‌جمعی است، که فرد برنده، صاحب جایزه این قرعه کشی می‌شود. این قرعه کشی در بیشتر کشور های اروپایی و قاره آمریکا پرطرفدار است به احتمال زیاد منظور برخی از لاتاری کانادا می تواند این بخت آزمایی باشد. برخی به این بخت آزمایی لاتاری پولی نیز می‌گویند که البته منظور را می‌رساند :)))

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کانادا کشوری مشترک المنافع با کشور انگلیس است و از نظر قوانین مهاجرتی مانند انگلستان است و برای هر نوع مهاجرتی ویزا مخصوص به آن را دارد، کشور انگلیس مهاجران را تشویق می‌کند که به صورت قانونی وارد این کشور شوند و همین امر در مورد کانادا نیز صادق است. تنها چیزی که در روش‌های مهاجرتی کانادا هیچ وقت نبوده و نیست، مهاجرت به روش لاتاری آمریکا است.

توصیه ما به شما این است که گول افراد و موسسه‌های سودجو و کلاه بردار را نخورید و با افزایش آگاهی خود و اطرافیان، از دام افراد یا موسسه‌ های سودجو در امان بمانید. در ادامه با لایزرو همراه باشید.

هیچ کشوری به جز آمریکا برنامه مهاجرتی مثل لاتاری گرین کارت آمریکا ندارد، کشور کانادا هیچ وقت برنامه ای مانند لاتاری گرین کارت نداشته.
هیچ کشوری به جز آمریکا برنامه مهاجرتی مثل لاتاری گرین کارت آمریکا ندارد، کشور کانادا هیچ وقت برنامه ای مانند لاتاری گرین کارت نداشته.
مقاله های مرتبط

تنها کشوری که در دنیا یک برنامه مهاجرتی به نام لاتاری دارد، آمریکا است و هیچ کشور دیگری در دنیا مشابه این برنامه را ندارد. خصوصا کشور کانادا که برای تمام روش های مهاجرتی ویزای خاص آن را روش را دارد. اینکه در برخی مقالات دیده می‌شود زمان ثبت نام لاتاری کانادا، سایت لاتاری کانادا، برنده لاتاری کانادا یا ثبت نام لاتاری کانادا  به طور کامل کذب است; به هیچ وجه گول چنین افرادی را نخورید. تنها کشوری که برنامه مهاجرتی با نام لاتاری دارد کشور آمریکاست.

ثبت نام لاتاری

برای ثبت نام لاتاری می توانید روی لینک زیر کلیک کرده و فرم ثبت نام لاتاری را تکمیل کنید. در صورتی که پس از پایان ثبت نام لاتاری اقدام به تکمیل فرم لاتاری در سایت ما کرده باشید ثبت نام شما به عنوان پیش ثبت نام محسوب شده و در زمان شروع ثبت نام لاتاری فرم شما در الویت اول قرار خواهید گرفت و اگر در زمان شروع ثبت نام لاتاری اقدام به تکمیل فرم در سایت لایزرو کنید پس از چند دقیقه فرم شما در سایت اصلی ثبت نام لاتاری ثبت شده و فایل کانفرمیشن نامبر (Confirmation Number) در پنل کاربری تان برگزاری می‌شود.

ورود به فرم اصلی و فارسی ثبت نام لاتاری

سخن پایانی

کشور آمریکا با استفاده از برنامه لاتاری گرین کارت سعی دارد تعادلی در جمعیت نژادهای مختلف در آمریکا ایجاد کند; مثلا فرض کنید چینی ها در آمریکا به واسطه تعدادشان در خاک آمریکا بر دیگر نژادها (حتی نژاد آمریکایی ها) برتری یابد و به دلیل متحد بودنشان بتوانند صنایع و دیگر ارگان ها را در دست بگیرند; 100% این اتفاق اصلا به نفع دولت آمریکا نخواهد بود.

همه ما به نوعی با هم نژادهای خودمان ارتباط بهتری برقرار می‌کنیم، زیرا از زبان و فرهنگی مشترک می‌آییم به همین دلیل کمتر پیش می‌آید که با نژاد های دیگر صمیمی و درآمیخته شویم. کشور آمریکا نیز از سال 1995 میلادی به این نتیجه رسید و برنامه لاتاری گرین کارت را شروع کرد. جالب اینکه برخی از کشور ها مانند کانادا، چین، هند، مکزیک، جامائیکا، کره جنوبی و بریتانیا هیچ وقت اجازه شرکت در این برنامه را نداشتند. به نظر این کشور ها در آمریکا جمعیت بیشتری داشتند که از شرکت در این برنامه مهاجرتی منع شدند.

همه اینها را گفتیم تا کمی شما را با سیاست کشور آمریکا در خصوص لاتاری آشنا کنیم. لایزرو سعی دارد با صداقت شما را با واقعیت های مهاجرتی آشنا سازد، در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید از طریق بخش نظرات آن را با ما درمیان بگذارید.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات