" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

ایمیل تایید ثبت نام لاتاری چیست و به چه کار می‌آید؟

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

در تکمیل فرم ثبت نام لاتاری لازم است تا یک ایمیل در فرم لاتاری خود وارد کنید; به این ایمیل، ایمیل فرم لاتاری گفته می‌شود، از این ایمیل برای بازیابی کانفرمیشن نامبر لاتاری نیز استفاده می‌شود.

اما سوال دیگری نیز در اینجا مطرح است، اینکه آیا پس از ثبت نام در برنامه لاتاری، ایمیلی به عنوان ایمیل تایید ثبت نام لاتاری به متقاضی ارسال می‌شود یا خیر؟! پاسخ این سوال، خیر است; هیچگونه ایمیلی مبنی بر ایمیل تایید ثبت نام لاتاری به متقاضی ارسال نمی‌شود.

اما از کجا بدانیم که به درستی در لاتاری ثبت نام شده ایم؟ جهت پاسخ به این سوال مقاله ای با عنوان از کجا بفهمیم در لاتاری ثبت نام شدیم؟ در سایت منتشر شده است که پاسخ کاملی به سوال شما ارائه خواهد داد. حتما تا انتهای این مقاله را نیز مطالعه کنید.

سایت لایزرو یک دانش نامه مهاجرتی رایگان است و هدف از ایجاد آن افزایش دانش مهاجرتی مخاطبان و ارائه صادقانه و بدون بزرگنمایی اطلاعات است. امیدواریم بتوانیم در گرفتن تصمیمات بهتر شما را یاری کنیم.

مقاله های مرتبط

سخن پایانی

جهت تکمیل فرم لازم است که اطلاعات صحیح وارد کنید، ایمیل وارد شده در فرم ثبت نام لاتاری در مراحل بعدی لاتاری استفاده نمی‌شود و در تنها در بازیابی کانفرمیشن نامبر زمانی که کانفرمیشن نامبر خود را فراموش کرده اید استفاده می‌شود.

داشتن ایمیل برای ثبت نام لاتاری الزامی است، شما می‌توانید ایمیل فیک در فرم لاتاری خود وارد کنید و سایت لاتاری اشکالی از شما نمی‌گیرد. اما به هیچ وجه این کار توصیه نمی‌شود زیرا همانطوز که گفته شد ایمیل فرم لاتاری در مراحلی مثل بازیابی کانفرمیشن نامبر کاربردی خواهد بود.

در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق بخش نظرات آن را با ما در میان بگذارید، کارشناسان لایزرو در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ سوال شما را خواهند داد.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات