" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

از کجا بفهمیم در لاتاری ثبت نام شدیم؟

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

از کجا بفهمیم در لاتاری ثبت نام شدیم؟پس از اتمام ثبت نام در لاتاری، کد کانفرمیشن نامبر لاتاری یا کد رهگیری و یا کد تاییده ثبت نام لاتاری به متقاضی داده می‌شود، با دریافت کد کانفرمیشن خواهید دانست که در لاتاری ثبت نام شده اید. صفحه تایید صفحه نام در لاتاری که در مرحله آخر آن را مشاهده می‌کنید به مانند تصویر زیر است.

 

صفحه تایید ثبت نام لاتاری که در آخرین مرحله به فرد متقاضی داده می‌شود. این صفحه تایید ثبت نام در لاتاری است که حاوی کانفرمیشن نامبر است.

 

نکته جالب اینجاست که صرف دریافت کد کانفرمیشن دلیل بر این نیست که ثبت نام شما در لاتاری تکمیل شده است; زیرا در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه به همراه عکس پاتریک در فرم لاتاری پس از ثبت فرم کد کانفرمیشن را دریافت می‌کنید. به نظر شما آیا ثبت نام شما به درستی انجام شده است؟
فرم ثبت نام لاتاری به نوعی طراحی شده است که تنها در صورت وارد نکردن اطلاعات خطا نشان می‌دهد. مثلا در صورت وارد نکردن ایمیل با فرمت درست به شما اخطار خواهد داد و جلوی ثبت فرم را خواهد گرفت. در صورتی که عکسی برای فرم ثبت نام خود انتخاب نکنید به شما اخطار خواهد داد که انتخاب عکس الزامی است.

سایت لاتاری در زمان ثبت فرم، اطلاعات فرم را بررسی نخواهد کرد تا در صورت بروز اشکال در اطلاعات به شما خطا داده شود تا آن مشکل را برطرف نمایید. این درحالیست که ثبت نام از طریق سایت لایزرو باعث می‌شود کارشناسان ما اطلاعات فرم شما را بررسی کنند و در صورت داشتن اشکال، شما را در جهت رفع اشکال آگاه کنند.

اگر خودتان در سایت اصلی لاتاری اقدام به تکمیل فرم نمایید و از کجا بفهمید در لاتاری ثبت نام شده اید یا نه نیازمند بررسی اطلاعات فرم توسط خودتان است. در صورتی که بخشی از اطلاعات فرم به غلط وارد شده باشد و برنده لاتاری شوید در زمان مصاحبه لاتاری و اعتبارسنجی هایی که صورت می‌گیرد احتمال دارد از مصاحبه لاتاری رد شوید.

پیشنهاد می‌کنیم پس از این مقاله، چه کسانی در مصاحبه لاتاری رد می‌شوند را نیز مطالعه کنید اطلاعات بسیار ارزشمندی به شما خواهد داد.

لایزرو یک پایگاه، دانش مهاجرتی است که سعی دارد بدون بزرگنمایی، جانب داری و در صداقت کامل روش‌های مهاجرتی را بازگو کند. در لایزرو می‌توانید دانستنی هایی در رابطه با کشورها، روش‌های مهاجرتی اعم از توریستی، سرمایه گذاری، تحصیلی و اقامت دائم و همچنین اطلاعات کامل در رابطه با دانشگاه‌های سراسر دنیا را مطالعه کنید. در ادامه با لایزرو همراه باشید.

مقاله های مرتبط

سوالات متداول

سوال: آیا امکان ویرایش فرم لاتاری وجود دارد؟

پاسخ: خیر

سوال: اگر متوجه شدیم که اطلاعات غلط وارد کرده ایم و فرم جدید تکمیل کنیم چه می‌شود؟

پاسخ: در این صورت دوبار ثبت نام محسوب شده و به کلی شانس خود را از دست می‌دهید.

سوال: در صورتی که یکی از اطلاعات خود مثلا تحصیلات را اشتباه وارد کرده باشید و برنده شویم ممکن در مصاحبه اشکال گرفته شود؟

پاسخ: بله. چنین موردی داشته ایم، برنده ای که مدرک تحصیلی خود را به جای لیسانس، فوق لیسانس وارد کرده بود و به همین دلیل در مصاحبه لاتاری رد شد.

سوال: اگر با عکس نامناسب در لاتاری ثبت نام کنیم و برنده شویم باز هم ممکن است رد شویم؟

پاسخ: اغلب فرم های لاتاری به دلیل مشکل در عکس لاتاری از قرعه کشی کنار گذاشته می‌‌شوند. برای اطلاع بیشتر مقاله قوانین و شرایط عکس لاتاری را مطالعه کنید.

سخن پایانی

فرم لاتاری یک فرم پیچیده و سردرگمی نیست و اتفاقا به سادگی می‌توانید آن را تکمیل کنید منتها مشکل زمانی حاصل می‌شود که اطلاعات وارد کرده باشید و باعث شود شما شانس خود را از دست بدهید. کارشناسان لایزرو طی سال های تجربه به این نکات مسلط شده اند که چه مواردی باعث رد شدن در برنامه لاتاری می‌شود و از این جهت جلوی بروز چنین اتفاقاتی رو می‌گیرند. پس از اعلام نتایج لاتاری نیز بررسی نتایج توسط لایزرو انجام خواهد شد و نتیجه به اطلاع شما خواهد رسید.

در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید با پشتیبانی تلگرام لایزرو و یا بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات