" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

بعد از برنده شدن در لاتاری چقدر زمان داریم؟

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا به مانند سایر روش های مهاجرتی نبوده و برندگان لاتاری برای دریافت ویزا تا پایان سال مالی آمریکا فرصت دارند. 

سالی که پس از نام هر برنامه لاتاری می‌آید، نشان دهنده سال مالی برنامه لاتاری است. مثلا با شنیدن نام برنامه لاتاری 2025 آمریکا، متوجه می‌شویم که سال مالی این برنامه لاتاری در سی سپتامبر 2025 به پایان می‌رسد.

به طور خلاصه و ساده، سال مالی برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا به سالی گفته می‌شود که پرونده برندگان لاتاری در آن سال بسته می‌شود. به طور مثال، ثبت نام لاتاری 2025 در سال 2023 انجام می‌شود. نتیجه لاتاری 2025 در سال 2024 اعلام می‌شود و برندگان لاتاری 2025 تا تاریخ سی سپتامبر 2025 مهلت دارند که ویزای خود را دریافت کرده و وارد آمریکا شوند.

در صورتی که برندگان یک برنامه لاتاری، تا آخر سال مالی آن لاتاری نتوانند ویزا دریافت کنند، شانس خود را از دست می‌دهند و پرونده آن‌ها بسته می‌شود. در این صورت راه دیگری برای این برنده ها وجود ندارد و فقط می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن در لاتاری سال بعد امتحان کنند.

سایت لایزرو یک دانشنامه رایگان مهاجرتی است که هدف از ایجاد آن، ارائه اطلاعات صادقانه و بدون بزرگنمایی است، از دریچه سایت ما می‌توانید آگاهی‌های لازم را برای تصمیمات مهم خود دریافت کنید و بهترین اقدام را برای آینده خود انجام دهید. در ادامه فرص

بعد از برنده شدن در لاتاری چقدر زمان داریم؟ برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا به مانند سایر روش های مهاجرتی نبوده و برندگان لاتاری برای دریافت ویزا خود تا پایان سال مالی آمریکا فرصت دارند.
برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا به مانند سایر روش های مهاجرتی نبوده و برندگان لاتاری برای دریافت ویزا خود تا پایان سال مالی آمریکا فرصت دارند.
مقاله های مرتبط

بعد از برنده شدن در لاتاری چقدر زمان داریم؟

اعلام نتایج لاتاری در ماه می صورت می‌گیرد; هر برنده لاتاری پس از اعلام نتایج لاتاری تا ۳۰ سپتامبر سال بعد فرصت دارد تا اقدام به دریافت ویزا کند. بنابراین می‌توان در پاسخ به سوال بعد از برنده شدن در لاتاری چقدر زمان داریم؟ می‌توان گفت برندگان لاتاری ۱ سال و ۴ ماه زمان دارند، در صورتی که برنده لاتاری نتوانند تا ۳۰ سپتامبر وارد خاک آمریکا شوند و ویزای خود را دریافت کنند، فرصت دریافت ویزا آمریکا را از دست خواهند داد.

سخن پایانی

برنده لاتاری فرصت هیچ اشتباهی ندارد و نباید زمان خود را تلف کند، لازم است تا تمام امور پرونده خود را طبق برنامه و اصول به پیش ببرید. بنابراین هر برنده لاتاری لازم است بداند که فرصت زیادی برای دریافت ویزا ندارد، ویزا لاتاری به مانند سایر ویزاهای آمریکا نیست، در صورت اتمام سال مالی آمریکا شانس دریافت ویزا را از دست خواهید داد و این شانس به هیچ وجه قابل بازگرداندن نیست.

در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق بخش نظرات آن را با ما درمیان بگذارید، کارشناسان لایزرو در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ سوال شما را خواهند داد.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات