" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

نحوه نام گذاری برنامه های لاتاری آمریکا چگونه است؟

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

لاتاری گرین کارت آمریکا یک برنامه مهاجرتی است که دارای سال مالی است و نام گذاری آن بر اساس سال مالی دولت آمریکا نام گذاری می‌شود. سال مالی لاتاری به تداخل زمانی یک سال خاص اشاره دارد که در آن تمام مراحل مرتبط با برنامه لاتاری انجام می‌شود. نام‌گذاری برنامه‌های لاتاری نیز مطابق با سال مالی آن‌ها و تاریخ بسته شدن پرونده‌های برندگان آن لاتاری صورت می‌گیرد. در ادامه با ذکر یک مثال نحوه نام‌گذاریی دوره های لاتاری گرین کارت را روشن‌تر خواهیم کرد.

برای مثال، ثبت‌ نام لاتاری ۲۰۲۵ در سال ۲۰۲۳ انجام شد بدین ترتیب اعلام نتایج لاتاری آمریکا ۲۰۲۵ در سال ۲۰۲۴ (ماه مه) معادل اردیبهشت ۱۴۰۳ صورت می‌گیرد، برندگان لاتاری ۲۰۲۵ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۵ زمان دارند تا امور اداری دریافت ویزای لاتاری خود را انجام داده و به آمریکا وارد شوند.

سال مالی لاتاری ۲۰۲۵ در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۵ به اتمام خواهد رسید بنابراین تمام پرونده‌های برندگان این دوره در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۵ برای همیشه بسته خواهد شد. در صورتی که برندگان لاتاری ۲۰۲۵ نتوانند تا پایان سال مالی ۲۰۲۵ ویزای خود را دریافت کنند، شانس خود را از دست خواهند داد و باید در دوره بعدی ثبت‌نام کرده و مجددا شانس خود را امتحان کنند. در ادامه این مقاله ما جدولی آماده کرده ایم که خلاصه‌ای از زمان‌بندی یک برنامه لاتاری قابل مشاهده است. برای اطلاع دقیق از زمان ثبت‌نام لاتاری امسال، توصیه می‌شود مقاله زمان، تاریخ و ساعت ثبت نام لاتاری آمریکا را مطالعه کنید.

لایزرو بدون بزرگنمایی، جانب داری و در صداقت کامل روش‌های مهاجرتی را بازگو کند. در لایزرو می‌توانید دانستنی هایی در رابطه با کشورها، روش‌های مهاجرتی اعم از توریستی، سرمایه گذاری، تحصیلی و اقامت دائم و همچنین اطلاعات کامل در رابطه با دانشگاه‌های سراسر دنیا را مطالعه کنید. در ادامه با لایزرو همراه باشید.

مقاله های مرتبط

جدول نام برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا

در تاریخ نگارش این مقاله، پرونده برندگان برنامه لاتاری ۲۰۲۳ به دلیل اتمام سال مالی دولت آمریکا بسته شده است و متاسفانه کسانی که موفق به اخذ ویزای لاتاری نشده اند شانس خود را از دست داده اند، در بین این برندگان کیس نامبر های پایینی از جمله کیس نامبر ۱۹ نیز مشاهده شده است. لازم به ذکر است که دلایل ویزا نشدن هر برنده متفاوت است و صرفا کیس نامبر پایین نمی‌تواند دلیل محکمی برای قضاوت در پرونده متقاضی باشد.

در جدول زیر نام برنامه لاتاری به همراه زمان ثبت نام، اعلام نتایج لاتاری و زمان بسته شدن سال مالی هر دوره را می توانید در یک نگاه مشاهده کنید.

نام برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا زمان ثبت نام در برنامه زمان اعلام نتایج برنامه

زمان بسته شدن سال مالی یا پرونده

لاتاری ۲۰۲۴ سال ۲۰۲۲ سال ۲۰۲۳

30 سپتامبر ۲۰۲۴

لاتاری ۲۰۲۵ سال ۲۰۲۳ سال ۲۰۲۴

30 سپتامبر ۲۰۲۵

لاتاری ۲۰۲۶ سال ۲۰۲۴ سال ۲۰۲۵

30 سپتامبر ۲۰۲۶

سخن پایانی

سعی کردیم در این نوشتار به شکل کاملاً ساده نحوه نامگذاری برنامه های لاتاری را شرح دهیم و ارتباط هر دوره لاتاری با سال مالی دولت آمریکا را بگوییم. در صورتی داشتن هرگونه سوال آن را از طریق بخش نظرات همین مقاله با ما درمیان بگذارید، کارشناسان لایزرو در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ سوال شما را خواهند داد.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات