" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

CEAC یا مرکز درخواست الکترونیک کنسولی آمریکا چیست و چه وظایفی دارد؟

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

CEAC خلاصه شده سرکلمه Consular Electronic Application Center است، CEAC مرکز درخواست الکترونیک کنسولی آمریکا ایالات متحده است، تمام درخواست هایی که در این مرکز ایجاد و ارسال می‌شود به شکل آنلاین انجام می‌شود. در CEAC خدمات کامل پشتیبانی می‌کند که در آن متقاضیان خدمات ویزای غیر مهاجرتی یا ویزای مهاجرتی می توانند درخواست خود را تکمیل و ارسال کنند.

در سایت CEAC می‌توانید برای ویزای غیر مهاجرتی آمریکا درخواست دهید، جهت تمدید ویزا نوع A و G می‌توانید در سایت CEAC اقدام کنید. پی‌گیری و درخواست ویزای مهاجرتی و وضعیت درخواست ویزای خود را نیز بررسی کنید. همچنین می‌توانید برخی از هزینه‌های خاص را نیز در رابطه با درخواست ویزای مهاجرت خود بپردازید. در اکثر مواقع ارسال درخواست در CEAC تنها یکی از مراحل شروع فرآیند درخواست است.

وب سایت CEAC به آدرس https://ceac.state.gov می‌باشد، برندگان لاتاری با مراجعه به این سایت بایستی فرم DS-260 خود را تکمیل کنند و همچنین هزینه فرم DS-260 لاتاری را در این وب سایت پرداخت کنید.

مرکز درخواست الکترونیک کنسولی آمریکا (CEAC): چیستی و وظایف | لایزرو CEAC خلاصه شده سرکلمه Consular Electronic Application Center است، CEAC مرکز درخواست الکترونیک کنسولی آمریکا ایالات متحده است.
CEAC خلاصه شده سرکلمه Consular Electronic Application Center است، CEAC مرکز درخواست الکترونیک کنسولی آمریکا ایالات متحده است.
مقاله های مرتبط

در صورتی که علاقه‌مندید درباره دیگر نهادهای رسمی و مرتبط با امور مهاجرت و ویزا آمریکا بیشتر بدانید به لینک های زیر مراجعه کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید از بخش نظرات این مقاله آن را با لایزرو درمیان بگذارید، کارشناسان ما پس از بررسی پاسخ سوال شما را خواهند داد.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات