" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

NVC یا مرکز ملی ویزا آمریکا چیست و چه وظایفی دارد؟

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

مرکز ویزای ملی (NVC) مرکزی است که بخشی از وزارت امور خارجه ایالات متحده است که نقش برگزاری درخواست‌های ویزای مهاجرت ایالات متحده (و همچنین فرم I-129F برای ویزای K-1/K-3 ) را ایفا می‌کند. توسط خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده تا زمانی که شماره ویزای مهاجرتی برای دادخواست در دسترس قرار گیرد، در این مرحله آن را ترتیب می دهد تا متقاضی یا متقاضیان ویزا (ذینفعان درخواست) مصاحبه ویزا را در یک کنسولگری در خارج از کشور انجام دهند. در پورتسموث، نیوهمپشایر واقع شده است. در 26 ژوئیه 1994، در محل یک پایگاه نیروی هوایی که توسط پنتاگون بسته شد، تأسیس شد.

در بیشتر موارد، شخص یا نهادی که دادخواست اصلی USCIS (همچنین به عنوان درخواست کننده شناخته می شود) با شخص (یا افرادی) که دادخواست از طرف آنها ثبت شده است (همچنین به عنوان ذینفع یا ذینفعان شناخته می شود) متفاوت است. ذینفعان افرادی هستند که ممکن است متعاقباً بر اساس دادخواست تأیید شده برای ویزا درخواست دهند و ارتباط NVC با ذینفع است (با دریافت اعلان به متقاضی در ابتدا). در این مقاله، اصطلاحات "ذینفع" و "متقاضی ویزا" هر دو بر اساس زمینه استفاده می شوند.

لایزرو یک پایگاه، دانش مهاجرتی است که سعی دارد بدون بزرگنمایی، جانب داری و در صداقت کامل روش‌های مهاجرتی را بازگو کند. در لایزرو می‌توانید دانستنی هایی در رابطه با کشورها، روش‌های مهاجرتی اعم از توریستی، سرمایه گذاری، تحصیلی و اقامت دائم و همچنین اطلاعات کامل در رابطه با دانشگاه‌های سراسر دنیا را مطالعه کنید. در ادامه با لایزرو همراه باشید.

NVC یا مرکز ملی ویزا آمریکا چیست و چه وظایفی دارد؟ | لایزرو NVC یا مرکز ملی ویزا آمریکا بخشی در وزارت امور خارجه ایالات متحده است که وظیفه پردازش درخواست‌های ویزای مهاجرت آمریکا را دارد.
NVC یا مرکز ملی ویزا آمریکا بخشی در وزارت امور خارجه ایالات متحده است که وظیفه پردازش درخواست‌های ویزای مهاجرت آمریکا را دارد.
مقاله های مرتبط

وظایف مرکز ملی ویزا

  • وظیفه اداری در پردازش درخواست های ویزای مهاجرت ایفا می کند.
  • تهیه ویزای مهاجرت برای افسران کنسولی برای بررسی و قضاوت است.
دیگر مقالات مرتبط
نظرات