" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

ثبت نام لاتاری آلمان، سوئد و ترکیه واقعیت دارد؟

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

ثبت نام لاتاری آلمان، ثبت نام لاتاری سوئد و ترکیه از اساس کذب است. بدانید و اطلاع رسانی کنید که فقط کشور آمریکا است که برنامه مهاجرتی با نام لاتاری دارد و از طریق این برنامه مهاجر جذب می‌کند. در مقاله لاتاری کانادا و لاتاری اروپا توضیح دادیم که به شایعاتی از این قبیل باور نکنید.

ممکن است پیامک هایی مبنی بر ثبت نام لاتاری در کشورهای دیگر را نیز دریافت کنید، اما هیچ کدام به غیر از لاتاری آمریکا صحت ندارد و این پیامک های هدفی جز خالی کردن جیب شما را ندارند. تمام اخبار لاتاری و مهاجرتی می‌توانید در سایت لایزرو دنبال کنید.

البته اخیرا مطلع شدیم که برخی از افراد سودجو با دریافت ارقام بالایی اقدام به ثبت نام لاتاری آلمان کرده و حتی شرایط ثبت نام برای لاتاری آلمان، لاتاری سوئد و لاتاری ترکیه تعیین کرده بودند.

لایزرو یک پایگاه، دانش مهاجرتی است که سعی دارد بدون بزرگنمایی، جانب داری و در صداقت کامل روش‌های مهاجرتی را بازگو کند. در لایزرو می‌توانید دانستنی هایی در رابطه با کشورها، روش‌های مهاجرتی اعم از توریستی، سرمایه گذاری، تحصیلی و اقامت دائم و همچنین اطلاعات کامل در رابطه با دانشگاه‌های سراسر دنیا را مطالعه کنید. در ادامه به توضیح کامل ثبت دوشانسه خواهیم پرداخت. با لایزرو همراه باشید.

ثبت نام لاتاری آلمان، سوئد و ترکیه واقعیت دارد؟ |‌ لایزرو حقیقت این است که فقط کشور آمریکا برنامه مهاجرتی به نام لاتاری دارد و ثبت نام لاتاری آلمان یک دروغ بزرگ است.
حقیقت این است که فقط کشور آمریکا برنامه مهاجرتی به نام لاتاری دارد و ثبت نام لاتاری آلمان یک دروغ بزرگ است.
مقاله های مرتبط

هدف برنامه لاتاری آمریکا

آمریکا کشوری است که بر پایه مهاجران ایجاد شده است. ساکنان بومی آمریکا سرخپوستانی بودند که با ورود مهاجران اروپایی زمین‌های خود را از دست دادند و مجبور به عقب نشینی شدند. اروپایی‌هایی که وارد آمریکا شدند، شروع به شهرسازی و کشیدن خط آهن در آمریکا کردند. در آن زمان آمریکا زمین بکر و دست نخورده‌ای بود و بنابراین رساندن آن به کشورهای اروپایی نیاز به نیروی کار زیاد و ارزان قیمتی داشت.

بنابراین اروپایی‌های ساکن در آمریکا اقدام به تجارت برده از آفریقا کردند و تعداد زیادی از سیاه‌پوستان آفریقایی را از خانه و خانواده خود جدا کردند و به آمریکا آوردند؛ اما آمریکا به نیروهای کار بیشتری نیاز داشت، در همین زمان چینی‌ها نیز برای کار وارد آمریکا شدند و به این ترتیب آمریکا با ترکیبی از نژادهای مختلف شکل گرفت.

هدف از برنامه لاتاری گرین کارت حفظ تنوع نژادی در این آمریکا است و همین هدف باعث شده برخی از کشورها اجازه ثبت نام در برنامه لاتاری را نداشته باشند. این برنامه فقط در کشور آمریکا اجرا می‌شود و هیچ کشوری در دنیا چنین برنامه ای ندارد.

ثبت نام لاتاری

برای ثبت نام لاتاری می توانید روی لینک زیر کلیک کرده و فرم ثبت نام لاتاری را تکمیل کنید. در صورتی که پس از پایان ثبت نام لاتاری اقدام به تکمیل فرم لاتاری در سایت ما کرده باشید ثبت نام شما به عنوان پیش ثبت نام محسوب شده و در زمان شروع ثبت نام لاتاری فرم شما در الویت اول قرار خواهید گرفت و اگر در زمان شروع ثبت نام لاتاری اقدام به تکمیل فرم در سایت لایزرو کنید پس از چند دقیقه فرم شما در سایت اصلی ثبت نام لاتاری ثبت شده و فایل کانفرمیشن نامبر (Confirmation Number) در پنل کاربری تان برگزاری می‌شود.

ورود به فرم اصلی و فارسی ثبت نام لاتاری

دیگر مقالات مرتبط
نظرات