" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

آیا به برندگان لاتاری پول، شغل، ماشین و خانه می‌دهند؟

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

ایا به برندگان لاتاری پول می‌دهند؟

ایا به برندگان لاتاری خانه می‌دهند؟

ایا به برندگان لاتاری ماشین می‌دهند؟

ایا به برندگان لاتاری شغل می‌دهند؟

در یک کلام خیر به هیچ وجه; در صورتی که در موسسه یا سایتی چنین وعده هایی به شما داده شد بدانید به طور کامل کذب است.

تنهای چیزی که به برندگان لاتاری اعطا می‌شود فرصت مهاجرت و اقامت در آمریکا است. برندگان قرعه کشی لاتاری که به عنوان برندگان قرعه کشی ویزای تنوع نیز شناخته می شوند، این فرصت را دریافت می کنند که برای کارت اقامت دائم ایالات متحده که به عنوان گرین کارت نیز شناخته می شود، درخواست دهند.

این به آنها اجازه می دهد تا به طور دائم در ایالات متحده زندگی و کار کنند، همراه با مزایای خاصی مانند دسترسی به آموزش، مراقبت های بهداشتی، و توانایی حمایت از اعضای خانواده برای مهاجرت. ذکر این نکته ضروری است که هر برنده باید شرایط شرکت در لاتاری و مراحل پس از برنده شدن در لاتاری را داشته باشد و مراحل پس از درخواست را برای دریافت گرین کارت آمریکا طی کند.

این مطلب برای ترساندن برندگان لاتاری نیست، بلکه هشداری است تا بیشتر مراقب باشند و در مسیر خود برای رسیدن به آمریکا دچار اشتباهات بزرگ نشوند. تا انتهای این مقاله با لایزرو همراه باشید.

مقاله های مرتبط

مزایای برندگان لاتاری

جایزه برندگان لاتاری امتیاز گرین کارت آمریکا است، صفر تا صد هزینه هر برنده لاتاری تا رسیدن به خاک آمریکا نزدیک به ۲۰۰۰ دلار است که این رقم برای مهاجرت به نوعی یک شوخی محسوب می‌شود. دولت آمریکا به غیر از اعطای گرین کارت آمریکا به هر یک از برندگان لاتاری امتیاز دیگری برای آنها قائل نمی‌شود. تمام هزینه های زندگی به مانند اجاره خانه، مخارج زندگی، تحصیلات، آموزش و درمان، در کشور آمریکا، به عهده شخص برنده است.

دولت آمریکا پیش از این و پس از این، به هیچ برنده ای خانه، ماشین، پول و شغل اعطا نکرده است.

سوالات متداول

سوال: شغل برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا در آمریکا چیست؟

پاسخ: شغل برندگان لاتاری به محض ورود به آمریکا به مهارت آنها بستگی دارد، برای دریافت پاسخ سوال خود مقاله بررسی کار در آمریکا بعد از لاتاری را بخوانید.

سوال:‌ قیمت فروش امتیاز لاتاری گرین کارت آمریکا چقدر است؟

پاسخ: خیر نمی‌توان فروخت، امتیاز لاتاری منحصر به فرد برنده است. پیشنهاد می‌کنیم مقاله آیا می‌توان لاتاری را فروخت را مطالعه کنید.

سوال‌: اگر لاتاری برنده شویم و نرویم چه میشود؟

پاسخ: در مقاله اگر لاتاری برنده شویم و نرویم چه می‌شود؟ به طور کامل این سوال را پاسخ داده ایم، بنابراین این مقاله را برای دریافت پاسخ بهتر و کامل‌تر مطالعه بفرمایید.

سوال: لاتاری برنده شدم پول ندارم چکار کنم؟

پاسخ: این سوال اغلب برنده های لاتاری است به همین دلیل در مقاله ای مجزا به شکل کامل در این باره توضیح داده ایم پس پیشنهاد می‌کنیم مقاله لاتاری برنده شده ام ولی پول ندارم را مطالعه کنید.

سخن پایانی

اگر مسیر خود را برمبنای برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا و رسیدن به پول، خانه و شغل بنا کرده اید، صریحا بیان کردیم که چنین چیزی اشتباه است; زیرا دولت آمریکا چنین حمایت هایی از برندگان لاتاری نمی‌کند. گول تبلیغات و افراد سودجو را نخورید. در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق بخش نظرات، آن را با ما در میان بگذارید.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات