" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

مشکل در عدم دسترسی و مشاهده نتایج لاتاری + راه حل

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

رایج ترین دلیل مشکل در مشاهده نتایج لاتاری اشتباه وارد کردن اطلاعات است; دومین دلیل هم مربوط به مشاهده زودتر از موعد مقرر است. ثبت نام لاتاری در زمان معینی شروع شده و به پایان می‌رسد، اعلام نتایج لاتاری نیز از این قاعده مستثنا نبوده و لازم است دقیقا پس از اعلام نتایج به سایت اصلی اعلام نتایج لاتاری مراجعه کرده و پس از وارد کردن صحیح اطلاعات خود، نتیجه لاتاری خود را مشاهده کنید.

در این مقاله همراه لایزرو باشید چون قصد داریم اشتاهات رایجی که سبب بروز مشکل در مشاهده نتایج لاتاری می‌شود را با یکدیگر مرور کرده و راه حل هر یک را بازگو کنیم. در صورتی که مشکل دیگری به غیر از مشکلات بیان شده در این مقاله دارید، آن را با ما در میان گذاشته تا کارشناسان لایزرو شما را راهنمایی کنند.

لایزرو یک دانش نامه مهاجرتی است. هدف ما افزایش آگاهی مهاجرتی و بیان مسائل مربوط به آن با زبانی ساده، صادقانه و بدون بزرگ نمایی است. شما می‌توانید جدیدترین و معتبرترین اطلاعات در زمینه انواع روش‌های مهاجرتی را در مقالات سایت لایزرو بخوانید و سوالات خود را در قسمت نظرات مقالات بپرسید.

مشکل در عدم دسترسی و مشاهده نتایج لاتاری + راه حل مشکل مشاهده اعلام نتایج لاتاری به چند دلیل ممکن است پیش بیاید که در این مقاله رایج ترین آن را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.
مشکل مشاهده اعلام نتایج لاتاری به چند دلیل ممکن است پیش بیاید که در این مقاله رایج ترین آن را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.
مقاله های مرتبط

اشتباه در وارد کردن Confirmation Number

مشکل اول اشتباه وارد کردن Confirmation Number یا کانفرمیشن نامبر است. در ادوار لاتاری بارها و بارها مشکل در مشاهده نتایج لاتاری را غلط وارد کردن کانفرمیشن نامبر دیده ایم. بسیاری از ثبت نام کنندگان لاتاری حرف O را با عدد صفر اشتباه می‌گیرند; البته بلعکس این مورد نیز صادق است یعنی به جای عدد 0 حرف O انگلیسی را وارد کرده اند.

رایج ترین دلیل مشکل در مشاهده نتایج لاتاری اشتباه وارد کردن اطلاعات است; دومین دلیل هم مربوط به مشاهده زودتر از موعد مقرر است.

راه حل

در جدول بالا به بررسی این اشتباهات رایج در وارد کردن کانفرمیشن نامبر پرداختیم، در صورتی که مشکلی در مشاهده نتایج لاتاری دارید در اولین قدم به اصلاح یک به یک مشکلات در وارد کردن کانفرمیشن نامبر بپردازید; زمانی که مشکل شما پا برجا بود می‌توانید با کارشناسان لایزرو در جهت رفع مشکل ارتباط برقرار کنید. 

اقدام زودتر از موعد برای مشاهد نتایج لاتاری

نتایج لاتاری در تاریخ و ساعت مشخصی اعلام می‌شود، بر همین اساس اقدام به مشاهده نتایج لاتاری آن هم زودتر از زمان اعلام شده امکان پذیر نیست.

راه حل

پس از زمان اعلام نتایج لاتاری اقدام به بررسی نتیجه کنید. وقتی که نتایج لاتاری هر دوره در دسترس قرار گیرد، گزینه سال آن دوره در صفحه بررسی نتیجه لاتاری قابل انتخاب خواهد بود.

اشتباه در کد امنیتی

از دوره لاتاری ۲۰۲۳ به بعد، به منظور جلوگیری از فعالیت ربات در سایت لاتاری، برای اینکه بتوانید درخواست بررسی نتیجه لاتاری خود را ارسال کنید، بخشی به نام احراز هویت به فرم بررسی نتیجه لاتاری اضافه شده است. به طور معمول این بخش را کد CAPTCHA یا کد امنیتی می‌نامند.

در صورتی که کد امنیتی را اشتباه وارد کنید با خطا " Please enter the code as you see or hear it " رو به رو خواهید شد و این خطا به این معنی است: "لطفا کد را همانطور که مشاهده یا می‌شنوید وارد کنید."

اشتباه در وارد کردن کد امنیتی برای مشاهده نتیجه لاتاری

راه حل

در وارد کردن کد CAPTCHA یا کد امنیتی دقت لازم را داشته باشید همین :)

مشکلات فنی سایت لاتاری

در دنیای وب بروز مشکلات سروری و سایر مشکلات مرتبط با وب سایت گریز ناپذیر است. به طور معمول در صورت بروز مشکلات در سایت لاتاری با خطای زیر مواجه می‌شوید. راه حل این مشکل در ادامه گفته شده.

خطای مشاهده نتیجه لاتاری ای مشکل در سایت لاتاری، اعلام نتایج لاتاری

راه حل

در صورت مواجه به مشکل بالا، چند دقیقه بعد به سایت لاتاری مراجعه کرده و مجددا اقدام به بررسی نتیجه لاتاری کنید. در صورتی که تمایل داشته باشید، می‌توانید درخواست بررسی نتیجه لاتاری را در لایزرو ثبت کنید تا کارشناسان ما نتیجه لاتاری شما را بررسی کنند.

سخن پایانی

اگر مشکلی در مشاهده نتایج لاتاری برای شما پیش آمد، نگران نباشد، ممکن است به هر دلیلی مشکلی پیش بیاید که در این مقاله به آن اشاره نشده است. به طور مثال مشکل فنی عمده ای در سایت اعلام نتایج لاتاری پیش آمده باشد. در صورتی که طبق راهنمای این مقاله گام به گام جلو رفته و باز هم موفق به مشاهده نتیجه لاتاری خود نشدید حتما مشکل خود را با ما در میان گذاشته تا برای رفع آن به شما کمک کنیم.

حتما سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را از طریق بخش نظرات این مقاله با ما در میان بگذارید، کارشناسان ما پاسخ سوال شما را در اسرع وقت خواهند داد.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات