" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

هزینه یا قیمت ثبت نام لاتاری در کافی نت چقدر است؟

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

برای شرکت یا ثبت نام در لاتاری نیازی نیست هزینه ای پرداخت کنید فقط به شرطی که خودتان وارد سایت اصلی لاتاری شوید و فرم ثبت نام لاتاری را تکمیل کنید. در صورتی که بخواهید ثبت نام شما را شخص یا موسسه دیگری انجام دهد قاعدتا مشمول هزینه خواهید شد.

در ادامه میانگین قیمت ثبت نام لاتاری در کافی نت آورده شده و این اطلاعات از طریق بررسی های انجام شده توسط لایزرو از بین چندین کافی نت جمع آوری شده است. 

در زمان ثبت نام لاتاری اغلب کافی نت ها اقدام به ثبت نام در لاتاری می‌کنند و به طور میانگین هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت برای افراد مجرد ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان، برای افراد متاهل ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان و برای هر فرزند ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان می‌باشد.

در صورتی که قصد ثبت نام لاتاری دارید می‌توانید از طریق لایزرو اقدام به این کار کنید، جهت ثبت نام و پیش ثبت نام لاتاری در سایت لایزرو اقدام به تکمیل فرم لاتاری کنید. کارشناسان ما تا انتهای این مسیر شما را همراهی خواهند کرد.

هدف سایت لایزرو به عنوان یک پایگاه، دانش مهاجرتی، افزایش سطح آگاهی شما مخاطب عزیز و ارائه اطلاعات صحیح و بدون بزرگنمایی است. در ادامه به بررسی سوالات متداول خواهیم پرداخت. در صورت داشتن سوال، از طریق بخش نظرات آن را با ما در میان بگذارید.

هزینه یا قیمت ثبت نام لاتاری در کافی نت چقدر است؟ ثبت نام لاتاری رایگان است; این در صورتی است که خودتان فرم لاتاری را تکمیل کنید. اگر کافی نت برای شما فرم لاتاری را تکمیل کنید مشمول هزینه خواهید شد.
ثبت نام لاتاری رایگان است; این در صورتی است که خودتان فرم لاتاری را تکمیل کنید. اگر کافی نت برای شما فرم لاتاری را تکمیل کنید مشمول هزینه خواهید شد.
مقاله های مرتبط

سوالات متداول

سوال:‌ آیا در سایت لاتاری می‌توان پیش ثبت نام کرد؟

پاسخ: خیر، در سایت اصلی لاتاری تنها بعد از شروع لاتاری می‌توان اقدام به ثبت نام کرد.

سوال:‌ کافی نت های ثبت نام لاتاری کجاست؟

پاسخ: اغلب کافی نت ها در تهران و شهرهای دیگر پس از شروع لاتاری اقدام به ثبت نام می‌کنند.

سوال:‌ کافی نت ها پیش ثبت نام لاتاری انجام می‌دهند؟

پاسخ: خیر، پیش ثبت نام لاتاری امکانی است که توسط سایت لایزرو فراهم شده تا متقاضیانی که پیش ثبت نام لاتاری کرده اند پس از شروع لاتاری بدون نوبت ثبت نام شوند.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات