" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

سایت رسمی اعلام نتایج لاتاری آمریکا

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

سایت رسمی ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری آمریکا به آدرس https://dvprogram.state.gov می‌باشد، ثبت نام لاتاری در تاریخ مشخصی که نهاد کی‌سی‌سی اعلام می‌کند شروع شده و پس از مهلت ثبت نام در لاتاری به پایان می‌رسد، این مهلت حدوداً ۳۰ روزه است.

پس از اینکه ثبت نام لاتاری به پایان رسید، پس از گذشت حدود ۶ ماه جواب لاتاری اعلام می‌شود و مجدداً با مراجعه به سایت لاتاری می‌توانید نتیجه آن را مشاهده کنید. 

لایزرو پایگاه، دانش مهاجرتی است که سعی دارد با بیانی صادقانه و شفاف در موضوع مهاجرت و روش های مهاجرتی، آگاهی کاربران خود را افزایش دهد. در لایزرو می‌توانید راجع به نحوه اخذ اقامت دائم در کشور های مختلف، ثبت شرکت، خرید ملک، اطلاعات کامل راجع به دانشگاه های دنیا، سرمایه گذاری و ساخت کسب و کار در کشورها جهان، مهاجرت کاری و تحصیلی مطالعه کنید. در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد و یا سوال خوشحال می‌شویم آن را با ما درمیان بگذارید.

سایت رسمی اعلام نتایج لاتاری آمریکا | لایزرو سایت رسمی ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری آمریکا به آدرس https://dvprogram.state.gov می‌باشد، ثبت نام لاتاری در تاریخ مشخصی که نهاد کی‌سی‌سی اعلام می‌کند شروع شده و پس از مهلت ثبت نام در لاتاری به پایان می‌رسد، این مهلت حدوداً ۳۰ روزه است.
سایت رسمی ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری آمریکا به آدرس https://dvprogram.state.gov می‌باشد، ثبت نام لاتاری در تاریخ مشخصی که نهاد کی‌سی‌سی اعلام می‌کند شروع شده و پس از مهلت ثبت نام در لاتاری به پایان می‌رسد، این مهلت حدوداً ۳۰ روزه است.
مقاله های مرتبط

سایت رسمی اعلام نتایج لاتاری آمریکا

در ابتدای مقاله سایت اصلی ثبت نام لاتاری را ذکر کردیم، بررسی نتیجه لاتاری پس از اعلام جواب لاتاری در همان سایت انجام می‌شود با این تفاوت که برای بررسی نتیجه لاتاری بایستی به لینک https://dvprogram.state.gov/ESC مراجعه کنید. لازم به ذکر است که اگر قبل از اعلام نتایج بخواهید نتیجه لاتاری را مشاهده کنید سایت خطا می‌دهد.

سایت ثبت نام لاتاری رایگان

سایت ثبت نام لاتاری که در آن می‌توانید به صورت رایگان ثبت نام کنید به نشانی https://dvprogram.state.gov می‌باشد، جهت ثبت نام در لاتاری به صورت رایگان، بایستی در تاریخ شروع ثبت نام به سایت اصلی لاتاری مراجعه کنید و ثبت نام خود را انجام دهید. پس از پایان ثبت نام به شما کانفرمیشن نامبر داده می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید نتیجه لاتاری را بررسی کنید.

برای اطلاع از تاریخ شروع لاتاری لینک https://layzero.ir/blog/17/register-dv-lottery را ذخیره کنید و با مراجعه به آن از زمان شروع لاتاری مطلع شوید زیرا در سایت اصلی لاتاری به هیچ عنوان زمان شروع و پایان لاتاری اعلام نمی‌شود و اطلاع از زمان ثبت نام از طریق دستورالعمل منتشر شده توسط نهاد برگزار کننده لاتاری KCC اعلام می‌شود.

ثبت نام و پیش ثبت نام در لاتاری

در سایت اصلی لاتاری امکان پیش ثبت در لاتاری را نخواهید داشت اما اگر از طریق سایت لایزرو اقدام به تکمیل فرم پیش ثبت نام لاتاری کنید پس از شروع لاتاری در اولویت قرار خواهید گرفت و جزء اولین کسانی خواهید بود که در این برنامه ثبت نام می‌شوند.

در صورتی که مایل هستید خودتان در لاتاری ثبت نام کنید در تاریخ معین به سایت اصلی لاتاری مراجعه کنید و ثبت نام را انجام دهید. اگر تمایل دارید با لایزرو در لاتاری شرکت کنید و از مزایای آن برخوردار شوید وارد فرم لاتاری شوید و فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

سخن پایانی

پیشنهاد می‌کنم لینک هایی که در این مقاله قرار داده شده است را ذخیره کنید تا به بررسی دوره ای آن از آخرین اخبار لاتاری مطلع شوید. وب سایت لایزرو مقالات متنوع دیگری در زمینه لاتاری منتشر کرده است که با مراجعه به لینک مقالات لاتاری می‌توانید تمام آنها را مطالعه کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید آن را از طریق بخش نظرات این مقاله با ما مطرح کنید، کارشناسان لایزرو در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ سوال شما را خواهند داد.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات