" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

مهلت پر كردن فرم DS-260 چقدر است؟ + سوالات دیگر

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار جمعه 05 اسفند 1401 | آخرین بروز رسانی در ساعت 03:25
مقاله های مرتبط

پس از اینکه جواب لاتاری اعلام شد برندگان لاتاری در اولین قدم می‌بایست به تکمیل فرم DS-260 اقدام کنند. مهلت پر كردن فرم DS-260 تا زمان کارنت شدن کیس نامبر شما است، در منابعی به این اشاره شده که برای پر کردن فرم DS-260 حدوداً 15 ماه فرصت است اما این به طور کامل اشتباه است. بدون تکمیل و ارسال فرم DS-260 به هیچ عنوان دعوت به مصاحبه لاتاری امکان پذیر نیست. پیشنهاد ما این است که بدون توجه به مواردی مانند مهلت پر کردن فرم DS-260 و کیس نامبر، پس از اینکه متوجه شدید برنده لاتاری هستید سریعاً اقدام به تکمیل و ثبت نهایی این فرم کنید تا پس از کارنت شدن یا به جریان افتادن کیس نامبرتان دعوت به مصاحبه شده و ویزا آمریکا را دریافت کنید.

هدف سایت لایزرو به عنوان یک پایگاه، دانش مهاجرتی، افزایش سطح آگاهی شما مخاطب عزیز و ارائه اطلاعات صحیح و بدون بزرگنمایی است. در ادامه سوالات متداول دیگری در مورد فرم DS-260 را پاسخ خواهیم داد، در صورتی که سوال دیگری دارید از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید; کارشناسان لایزرو در کوتاه ترین زمان پاسخ سوال شما را خواهند داد.

برای تکمیل فرم ds 260 هیچ ددلاینی تعیین نشده است و مهلت پر کردن فرم DS-260 مشخص نشده است.
مهلت پر کردن فرم DS-260 در نهادهای مرتبط و رسمی آمریکا مشخص نشده است اما بهترین اقدام تکمیل سریع و ثبت نهایی این فرم است. قبل از ثبت نهایی فرم حتما اطلاعات فرم را چک کنید.
مقاله های مرتبط

سوالات متداول

سوال: چه زمانی باید DS-260 را پر کنم؟

پاسخ: پس از پرداخت هزینه های مربوط به پرونده در CEAC به نشانی https://ceac.state.gov بایستی وضعیت خود را به PAID بروز‌ رسانی کنید. اطلاعات شما و اعضای خانواده‌تان که واجد شرایط مهاجرت با شما هستند بایستی در فرم DS-260 ثبت شود.

سوال: آیا ds 260 تاریخ انقضا دارد؟

پاسخ: فرم DS-260 هرگز منقضی نمی‌شود مگر اینکه شما در مصاحبه حاضر نشوید و یا مصاحبه را مجدداً برنامه ریزی کنید.

سوال: پردازش DS-260 چقدر طول می کشد؟ چقدر طول میکشه تا جواب فرم 260 لاتاری بیاد؟

پاسخ: در سال ۲۰۲۳ پردازش فرم DS-260 بین ۱ الی ۲ ماه طول می‌کشد در منابعی بیان شده که ممکن است پردازش فرم ds 260 از 6 تا 12 ماه زمان ببرد، در صورتی که هیچ مشکلی در مدارک ارائه شده توسط شما وجود نداشته باشد، زمان پردازش کوتاه تر خواهد بود.

سوال: مرحله یا قدم بعدی پس از تکمیل فرم DS-260 چیست؟

پاسخ: پس از تکمیل فرم DS-260 بایستی مدارک مدنی و معتبر خود و کسانی که همراه شما به آمریکا مهاجرت می‌کنند را جمع آوری کنید.

سوال: هزینه DS-260 چقدر است؟

پاسخ: هزینه فرم DS-260 و DS-261 دقیقا ۳۲۵ دلار آمریکا است. همه کسانی که فرم DS-260 را پر می‌کنند بایستی فرم I-864 را به منظور حمایت مالی یکی از خویشاوندان پرکنند.

سوال: آیا می توانیم دوباره فرم DS-260 را پر کنیم؟

پاسخ: خیر. پس از ثبت فرم DS-260 نمی‌توانید آن را دوباره پر و ارسال کنید اما می‌توانید درخواست ویرایش فرم DS-260 بدهید.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات