" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

بهترین شغل برای برندگان لاتاری چه شغلی است؟

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

توجه به این نکته مهم است که بهترین شغل برای یک برنده لاتاری گرین کارت آمریکا، تا حد زیادی به مهارت ها، علایق و صنایع یا بخش های خاصی که در حال حاضر در ایالات متحده در حال پیشرفت هستند بستگی دارد. به طور کلی، بخش هایی مانند فناوری، مراقبت های بهداشتی، مالی و آموزش به دلیل تقاضای بالا و بازارهای کار رقابتی شناخته می شوند که طیف وسیعی از فرصت ها را ارائه می دهند.

برای افرادی که پیشینه ای در الکترونیک یا زمینه های مرتبط دارند، بخش هایی مانند فناوری و مهندسی می تواند به ویژه امیدوار کننده باشد. مشاغل در این زمینه ها نه تنها از مهارت های فنی خود استفاده می کنند، بلکه فرصت هایی را برای یادگیری و پیشرفت مستمر ارائه می دهند.

علاوه بر این، ایالات متحده اقتصاد قوی و تقاضای بالایی برای کارگران ماهر در این بخش ها دارد که می تواند امنیت شغلی و فرصت های رشد شغلی بهتری را فراهم کند. از این نظر می‌توان به مشاغل فنی به مانند جوشکاری، مکانیکی، سیالات، تراشکاری و مشاغلی از این دست اشاره کرد.

همچنین برای برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا تحقیق و بررسی و در نظر گرفتن روندهای بازار کار، فرصت های شغلی و الزامات آموزشی در زمینه هایی که به آنها علاقه مند هستند مفید است. این بدان معنی ایست که یک نیروی کار علاوه بر ایجاد تخصص در کار لازم است تا از حرکت بازار کار به سمت تخصص های مختلف آگاه باشد تا در آینده علاوه بر ایجاد درآمد بیشتر، امنیت شغلی خود را نیز تا حد مطلوبی تامین کند.

در نظر داشته باشید که ایجاد شبکه با متخصصان در آن زمینه ها، حضور در نمایشگاه های شغلی و شرکت در برنامه های آموزشی شغلی نیز می تواند استراتژی های ارزشمندی برای افزایش اشتغال و چشم انداز شغلی آنها در ایالات متحده باشد.

سایت لایزرو یک دانشنامه تخصصی و رایگان برای مهاجرت و سفرهای خارجی است. هدف ما ارائه اطلاعات صادقانه و بدون بزرگنمایی به شما مخاطب عزیز است، تا به این ترتیب بتوانید آگاهی خود را افزایش دهید و بتوانید بهترین تصمیم‌ها را برای آینده خود بگیرید.

مقاله های مرتبط

بهترین شغل برای برندگان لاتاری

پیشنهاد ما به برندگان لاتاری این است که برای یک شغل مناسب در آمریکا داشته باشند، به دنبال کسب مهارت های فنی همچون برقکاری، نجاری یا لوله کشی بروند. چرا که کارهای فنی در آمریکا پرتقاضا هستند و با داشتن این مهارت ها می‌توانید موقعیت های شغلی بهتری به دست آورید و درآمد بالاتری داشته باشید. در چنین شغل هایی حتی شرایط سنی نیز مطرح نیست و می‌توانید در هر سنی مشغول آن‌ها شوید.

البته اگر بتوانید کارهایی مرتبط با تحصیلات خود در آمریکا پیدا کنید، درآمد شما بیشتر خواهد بود. ولی معمولا برای استفاده از تخصص خود در آمریکا، باید در دوره‌های آموزشی شرکت کنید تا از لحاظ تخصصی با شرایط شغل‌های آمریکا سازگار شوید. این کار زمان بر است و شاید نیاز داشته باشید هنگام شروع زندگی در آمریکا، مشغول شغل‌های دیگری شوید.

درآمد برندگان لاتاری در آمریکا

در این بخش، میانگین درآمد برندگان لاتاری در آمریکا برای چند شغل عمومی و فنی بیان شده است. اگر علاقه مند به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد کاریابی در آمریکا و درآمد شغل‌های دیگر هستید، توصیه می‌کنیم که مقاله نحوه کاریابی در آمریکا را مطالعه کنید.

عنوان شغلی

میانگین درآمد

نوع شغل

راننده اوبر

2700 تا 3800 دلار در ماه

عمومی

پیشخدمت مک‌دونالد

3600 دلار در ماه

عمومی

نگهداری از حیوانات خانگی

3600 دلار در ماه

عمومی

خدمات نظافتی

1800 تا 3600 دلار در ماه

عمومی

کار در استارباکس

1600 تا 3200 دلار در ماه

عمومی

لوله کشی

5500 دلار در ماه

فنی

برقکاری

5500 دلار در ماه

فنی

تعمیرکار خودرو

5000 دلار در ماه

فنی

برنامه‌نویسی

7500 دلار در ماه

تخصصی

ماما

9100 دلار در ماه

تخصصی

مسئله کار و خصوصا کار در یک کشور جدید از دغدغه های اصلی مهاجران است در همین خصوص ما مقاله ای تحت عنوان کار در آمریکا برای مهاجران ایرانی و برندگان لاتاری در سایت لایزرو قرار داده ایم و در این مقاله به صورت کاملا جامع درباره پستی و بلندی های کار در آمریکا، مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی، مشاغل تخصصی در آمریکا و اینکه چند وقت بعد از اقامت در آمریکا می‌توانیم کار کنیم؟ صحبت کرده ایم. حتما این مقاله را بخوانید و سوالات خود را در بخش نظرات این مقاله با ما در میان بگذارید.

بهتر است بدانید: بعد از برنده شدن در لاتاری چقدر زمان داریم؟

سوالات متداول

سوال: حداقل دستمزد در ایالات متحده چقدر است؟

پاسخ: حداقل دستمزد فدرال در ایالات متحده 7.25 دلار در ساعت است. حداقل دستمزد فدرال از سال 2009 افزایش نیافته است، اما چندین ایالت حداقل دستمزد خود را در سال 2024 افزایش داده اند. برای مثال، حداقل دستمزد فلوریدا قرار است در 30 سپتامبر 2026 به 15 دلار افزایش یابد، در حالی که حداقل دستمزد نیویورک 15 دلار تعیین شده است.

سوال: برای کار در آمریکا بایستی به زبان انگلیسی مسلط بود؟

پاسخ: برای کار در محیطی بهتر و ارتباط بهتر با همکاران خود و انجام صحیح کار، بایستی از زبان انگلیسی خوبی برخوردار باشید. در صورتی که زبان انگلیسی خوبی نداشته باشید هم می‌توانید شغل پیدا کنید قاعدتا آن شغل، شغل سطح بالایی نخواهد بود.

سوال: کدام شغل در آمریکا بیشترین تقاضا را دارد؟

پاسخ: پزشکی، پرستاری، آشپزی در رستوران ها، کار در فست فود، توسعه دهنده (برنامه نویس)، پیشخدمت و گارسون از جمله مشاغلی هستند که در آمریکا تقاضای بالایی دارند.

سخن پایانی

پیشنهاد ما به تمام برندگان لاتاری این است که وقتی متوجه برنده شدن در لاتاری شدند، پس از شروع کارهای ادارای و سفارتی در مرحله بعد روی تقویت زبان انگلیسی خود تمرکز کنند و زمان زیادی را به تقویت زبان انگلیسی اختصاص دهند. یادگیری یک زبان جدید به مانند تولد دوباره است، اینکه یک کارفرمای آمریکایی بخواهد بین شما که زبان انگلیسی و مهارت خوبی دارید و شخص دیگری که فقط مهارت خوبی دارد یک نفر را انتخاب کند، احتمال انتخاب شما به واسط مهارت در زبان انگلیسی بیشتر است. پس از این نکته هرگز قافل نشوید.

در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص این مقاله حتما از طریق بخش نظرات آن را با ما در میان بگذارید، کارشناسان لایزرو در کوتاه ترین زمان پاسخ سوال شما را خواهند داد.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات