" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

ویزای توریستی ایتالیا چند روزه است؟

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار

در پاسخ به این سوال که ویزای توریستی ایتالیا چند روزه است؟ بایستی گفت که مدت اعتبار ویزای توریستی ایتالیا می‌تواند تا 180 روز هم باشد، ولی معمولا مدت مجاز اقامت در ایتالیا و کشورهای حوزه شینگن، بیشتر از 90 روز نمی‌شود. در بعضی موارد ویزای شینگن ۱۵ روزه نیز صادر می‌شود.

اعداد گفته شده حداکثر میزان اعتبار و اقامت است. امکان دارد بنا هدف سفر شما و نظر افسر، مدت زمان کمتری به شما ویزای شما اختصاص داده شود. به همین دلیل شما باید به خوبی برنامه سفر خود را در هنگام درخواست ویزا توضیح دهید و مدت زمان مورد نیاز را به خوبی شرح دهید.

سایت لایزرو یک دانشنامه رایگان مهاجرتی است که هدف از ایجاد آن، ارائه اطلاعات صادقانه و بدون بزرگنمایی است، از دریچه سایت ما می‌توانید آگاهی‌های لازم را برای تصمیمات مهم خود دریافت کنید و بهترین اقدام را برای آینده خود انجام دهید.

ویزای توریستی ایتالیا چند روزه است؟ مدت زمان اعتبار ویزای توریستی ایتالیا حداکثر ۱۸۰ روزه است. این اعتبار می‌تواند کمتر باشد و در کشورهای حوزه شینگن ۹۰ روز است.
مدت زمان اعتبار ویزای توریستی ایتالیا حداکثر ۱۸۰ روزه است. این اعتبار می‌تواند کمتر باشد و در کشورهای حوزه شینگن ۹۰ روز است.

سخن پایانی

جهت درخواست ویزای توریستی ایتالیا نباید به سفارت ایتالیا مراجعه کرد، سفارت ایتالیا کارهای جمع آوری اطلاعات و مدارک متقاضیان ویزا و انگشت نگاری آن‌ها را به یک شرکت خصوصی سپرده است. این شرکت ویزا متریک نام دارد، شرکت ویزا متریک کارگزار جدید سفارت ایتالیا در ایران است و برای گرفتن نوبت انگشت نگاری ویزای ایتالیا و همچنین تحویل مدارک باید از طریق شرکت ویزا متریک اقدام کنید. زمان مورد نیاز جهت پردازش درخواست ویزا توریستی ایتالیا، از ۱۵ تا ۶۰ روز متغییر است; پس تا دریافت نتیجه صبور باشید.

این مقاله برای پاسخ به مدت اعتبار ویزای توریستی ایتالیا است، در صورتی که علاقه‌مندید درباره نحوه دریافت ویزا توریستی ایتالیا بدانید و برای این اخذ این ویزا اقدام کنید مقاله شرایط و مدارک برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا را مطالعه کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق بخش نظرات این مقاله با ما در ارتباط باشید.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات