" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

سایت، نرم افزار آنلاین و سامانه تایید عکس لاتاری

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار
مقاله های مرتبط

فرض کنید در یک قرعه کشی ثبت نام کرده اید و قرار است چند ماه بعد قرعه کشی انجام و نتایج آن اعلام شود; در روز اعلام نتایج متوجه می‌شوید به دلیل اطلاعات نادرست از این قرعه کشی رد شده اید، چه حسی پیدا می‌کنید قطعاً بعد از چند ماه انتظار و لحظه شماری حس خوبی نخواهد داشت و قطعاٌ حجم ناراحتی این اتفاق بسیار خواهد بود.

حالا بیاید اتفاق دیگری را بررسی کنیم; نتایج قرعه کشی اعلام شده و از قرعه کشی کنار گذاشته نشده اید بلکه شما برنده شده اید و برای دریافت جایزه خود حاضر می‌شوید اما به دلیل اینکه عکس آپلود شده در فرم، با چهره کنونی خودتان تفاوت دارد، جایزه را به شما نمی‌دهند. بی شک میزان یأس و نا امیدی این اتفاق از قبلی بیشتر است.

از بد ماجرا متوجه می‌شوید که در قوانین قرعه کشی آماده است که عکس آپلود شده در فرم ثبت نام بایستی برای ۶ ماه گذشته باشد. تمام سناریو بیان شده واقعی است و برای برخی از برنده های لاتاری که شرایط عکس لاتاری را رعایت نکرده اند پیش آمده است; متاسفانه این دسته از برندگان لاتاری امتیاز ویزای آمریکا را از دست داده اند.

با توجه به اینکه ابزار، سایت تایید عکس لاتاری، سایت تبدیل عکس لاتاری جهت بررسی عکس لاتاری در وب فارسی موجود نبود و سایت اصلی ثبت نام لاتاری درباره درست یا غلط بودن عکس متقاضی هیچ پیامی نمایش نمی‌دهد، در لایزرو تصمیم گرفتیم تا ابزاری جهت بررسی عکس متقاضیان توسعه دهیم. در ادامه می توانید عکس های خود را در فرم بررسی عکس لاتاری بارگذاری کرده تا توسط کارشناسان لایزرو مورد بررسی قرار گیرد.

سایت لایزرو یک دانش نامه مهاجرتی است و هدف ما افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مهاجرت است. برای آنکه پاسخ تمام سوالات خود را دریافت کنید، حتما تا انتهای مقالات همراه ما باشید و هر سوالی دارید در قسمت نظرات از ما بپرسید.

مقاله های مرتبط

در مقاله عکس لاتاری، به طور کامل درباره شرایط عکس لاتاری توضیح داده ایم، می‌توانید آن را مطالعه کرده و در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق پشتیبانی و بخش نظرات آن را با ما در میان بگذارید. در ادامه این مقاله بررسی‌هایی که برای هر عکس انجام می‌شود را مرور می‌کنیم.

تست و بررسی عکس لاتاری

نحوه تست عکس لاتاری بدین شکل است; هر عکسی که برای ما ارسال می‌شود توسط کارشناسان لایزرو از چند مرحله عبور کرده و در صورت قبولی در هر مرحله، SMS تایید بودن عکس، برای متقاضی ارسال می‌شود. عکس لاتاری چند شرط ساده دارد که بایستی تمام آنها رعایت شود. می‌توان اینطور گفت که سایت لایزرو نرم افزار تست عکس لاتاری نیست، نرم افزار یک فرایند را به طور خودکار انجام می‌دهد اما بررسی عکس هایی که در ابزار تست عکس لاتاری آنلاین ارسال می‌شود، توسط کارشناسان لایزرو صورت می‌گیرد.

سایز عکس لاتاری

سایز عکس مورد تایید برای لاتاری از ۶۰۰ در ۶۰۰ پیکسل تا ۱۲۰۰ تا ۱۲۰۰ پیکسل است، به طور ساده عکس لاتاری بایستی مربع باشد. سایز یا اندازه عکس لاتاری در فتوشاپ نیز به همین منوال است. دقت کنید که اندازه عکس لاتاری در فتوشاپ را به سانتی متر وارد نکنید، زیرا عکس شما بسیار بزرگ تر از شرایط سایز عکس لاتاری آمریکا خواهد شد.

تغییر سایز عکس لاتاری در فتوشاپ امکان پذیر است، تنها لازم است به نسبت ابعاد عکس توجه داشته باشید. نباید عکس شما به اصطلاح له یا کشیده شود. ابعاد یا اندازه عکس لاتاری در مهمه ادوار لاتاری یکسان بوده و در تمامی ادوار ۶۰۰ در ۶۰۰ پیکسل تا ۱۲۰۰ تا ۱۲۰۰ پیکسل است. ابعاد عکس لاتاری در دوره های آتی تغییری نخواهد کرد.

حجم عکس لاتاری

حجم عکس لاتاری چقدر باید باشد؟ یکی از سوالات مهم درباره عکس لاتاری حجم عکس است. حجم عکس لاتاری بایستی بین ۲۴۰ کیلوبایت تا ۵۱۲ کیلو بایت باشد. حجم عکس لاتاری در همه دوره های لاتاری یکسان بوده و هیچ تقاوتی نداشته است. این طور بگوییم که در دوره های آتی نیز یکسان خواهد ماند.

فرمت عکس لاتاری

فرمت قابل قبول عکس لاتاری فرمت png، فرمت jpeg یا jpg است. سایت لاتاری فرمت دیگری به غیر از png,jpeg,jpg را قبول نمی‌کند.

نمونه عکس لاتاری

در مقاله ای مجزا به صورت کامل درباره شرایطی که یک عکس لاتاری لازم است داشته باشد توضیح داده ایم و برای هر حالت مثالی با استفاده از تصاویر آماده شده است. به طور کلی یک عکس لاتاری بایستی به مانند تصویر تایید شده زیر باشد; گردی صورت و سرشانه ها به طور کامل مشخص باشد و نور عکس در همه قسمت های صورت یکدست باشد. البته شما می‌توانید جهت مشاهده نمونه عکس لاتاری می توانید صفحه نمونه عکس های صحیح لاتاری را نیز مشاهده کنید.

نمونه عکس لاتاری

تست عکس لاتاری

سایت اصلی لاتاری ابزار و بخشی جهت تست عکس برای لاتاری ندارد به همین دلیل در صورتی که به درستی عکس خود شک دارید ما پیشنهاد می‌کنیم از برنامه تست عکس لاتاری استفاده کنید، البته ما پیشنهاد می‌کنیم که، عکس خود را مطابق با شرایطی که، در بالا عنوان شده است تهیه کنید; در صورتی که عکس شما مطابق با نمونه عکس لاتاری است دیگر نیازی به استفاده از برنامه آنلاین تست عکس لاتاری ندارید.

سوالات متداول

سوال: تست عکس در سایت لاتاری امکان پذیر است؟

پاسخ: خیر، تست عکس در سایت لاتاری امکان پذیر نیست; در واقع سایتی لاتاری هیچ سرویسی به عنوان تست عکس سایت لاتاری در سایت خود ندارید تا جایی که شما می توانید فرم خود را با عکس باب اسفنجی بدون هیچ خطایی ثبت کنید.

سوال: سایت لاتاری برای عکس های ایراد دار خطا می‌دهد؟

پاسخ: خیر.

سخن پایانی

چند ماه منتظر ماندن برای نتیجه یک قرعه‌کشی زیاد است، این انتظار زمانی تلخ تر خواهد شد که متوجه شوید از این قرعه‌کشی کنار گذاشته شده اید، ما به شما توصیه می‌کنیم عکس لاتاری را دقیقا طبق شرایطی که گفته شده است تهیه کنید. اگر می‌خواهید از صحیح بودن عکس لاتاری خود مطمئن شوید از ابزار تست عکس لاتاری سایت لایزرو استفاده کنید، در صورتی که عکس شما مطابق با شرایط تعیین شده عکس لاتاری است نیازی به صرف هزینه برای بررسی توسط کارشناسان لایزرو نیست.

در صورت داشتن هرگونه سوال، می‌توانید از طریق بخش نظرات و پشتیبانی سایت لایزرو آن را با ما در میان بگذارید، کارشناسان ما پاسخ سوال شما را خواهند داد.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات