" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

با ویزای ایتالیا به چه کشورهایی میتوان سفر کرد؟

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار

ایتالیا عضو منطقه شینگن است. منطقه شینگن منطقه ای متشکل از 26 کشور اروپایی است که کنترل گذرنامه را در مرزهای متقابل خود لغو کرده اند و امکان تردد آزاد و بدون محدودیت افراد را در این منطقه فراهم می کند. کسانی که ویزای ایتالیا را دارند می‌توانند به ۲۵ کشور دیگر عضو منطقه شینگن سفر کنند.

لایزرو یک دانش نامه مهاجرتی است. هدف ما افزایش آگاهی مهاجرتی و بیان مسائل مربوط به آن با زبانی ساده، صادقانه و بدون بزرگ نمایی است. شما می‌توانید جدیدترین و معتبرترین اطلاعات در زمینه انواع روش‌های مهاجرتی را در مقالات سایت لایزرو بخوانید و سوالات خود را در قسمت نظرات مقالات بپرسید.

با ویزای ایتالیا به چه کشورهایی میتوان سفر کرد؟ ایتالیا عضو منطقه شینگن است، کشور های این منطقه کنترل گذرنامه  را در مرزهای متقابل خود لغو کرده اند. دارنده ویزای ایتالیا می‌تواند به ۲۵ کشور بدون ویزا مسافرت کند.
ایتالیا عضو منطقه شینگن است، کشور های این منطقه کنترل گذرنامه را در مرزهای متقابل خود لغو کرده اند. دارنده ویزای ایتالیا می‌تواند به ۲۵ کشور بدون ویزا مسافرت کند.

سفر با ویزای ایتالیا به ۲۵ کشور

همانطور که در ابتدای مقاله بیان شد ایتالیا عضو منطقه شینگن است و اگر ویزای ایتالیا دارید، این امکان را به شما می دهد که به تمام کشورهای شینگن سفر کنید. این کشورها عبارتند از:

  1. اتریش
  2. بلژیک
  3. جمهوری چک
  4. دانمارک
  5. استونی
  6. فنلاند
  7. فرانسه
  8. آلمان
  9. یونان
  10. مجارستان
  11. ایسلند
  12. ایتالیا
  13. لتونی
  14. لیختن اشتاین
  15. لیتوانی
  16. لوکزامبورگ
  17. مالت
  18. هلند
  19. نروژ
  20. لهستان
  21. پرتغال
  22. اسلواکی
  23. اسلوونی
  24. اسپانیا
  25. سوئد
  26. سوئیس

بیشتر بدانید: ویزای توریستی ایتالیا: شرایط، مدارک، هزینه

سخن پایانی

لطفاً توجه داشته باشید که سیاست‌ها و توافق‌نامه‌های ویزا ممکن است تغییر کنند، و همیشه توصیه می‌شود قبل از برنامه‌ریزی سفر، با کنسولگری یا سفارت رسمی برای به‌روزترین اطلاعات تماس بگیرید. علاوه بر این، اگر ویزا را برای هدف خاصی (مانند گردشگری، تجاری یا تحصیلی) دریافت کرده اید، مطمئن شوید که فعالیت های شما با شرایط ویزا در کشورهای مربوطه ای که قصد بازدید از آن را دارید، مطابقت دارد.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات