" پیش ثبت نام لاتاری 2026 " شروع شد. همین حالا با نرخ سال گذشته ثبت نام کنید.

اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ (۱۴۰۲): تاریخ، زمان و ساعت جواب لاتاری

لایزرو
توسط لایزرو
تاریخ انتشار | آخرین بروز رسانی در ساعت 16:09
مقاله های مرتبط

در صورتی که در دوره گرین کارت لاتاری ۲۰۲۵ اقدام به ثبت نام کرده اید، مطمئنا اکنون منتظر اعلام جواب لاتاری ۲۰۲۵ هستید و سعی دارید بدانید که زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ در چه زمانی مشخص می‌شود. تاریخ دقیق اعلام نتایچ لاتاری ۲۰۲۵ در ماه می سال ۲۰۲۴ که معادل اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است، اعلام می‌شود. زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ در ظهر روز ۴ می 2024 که به تاریخ کشور ایران معادل ظهر روز ۱۵ اردیبهشت 1403 است. ساعت دقیق اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ ظهر روز ۱۵ اردیبهشت می‌باشد که در سایت لاتاری مشخص شده است.

ثبت نام لاتاری هر ساله در اواسط مهر ماه شروع شده و اعلام نتایج لاتاری در اردیبهشت ماه سال بعد آن انجام می‌شود. تاریخ دقیق هر کدام از این رویداد ها ( ثبت نام لاتاری و اعلام نتایج لاتاری ) دو هفته قبل به صورت دقیق مشخص می‌شود.

در صورتی که تنها تمایل دارید آموزش بررسی نتیجه یا نتایج لاتاری را بدانید، مقاله آموزش بررسی و اعلام نتایج لاتاری با چند گام ساده را مشاهده کنید.

هدف سایت لایزرو به عنوان یک پایگاه، دانش مهاجرتی، افزایش سطح آگاهی شما مخاطب عزیز و ارائه اطلاعات صحیح و بدون بزرگنمایی است. تمام سوالات شما درباره اعلام نتایج لاتاری اینجا پاسخ داده خواهد شد. حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ در ۴ می 2024 که به تاریخ کشور ایران معادل ۱۵ اردیبهشت  1403 است.
زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ در ۴ می 2024 که به تاریخ کشور ایران معادل ۱۵ اردیبهشت 1403 است.
مقاله های مرتبط

تاریخ اعلام جواب لاتاری ۲۰۲۵

اعلام نتایچ لاتاری ۲۰۲۵ در ماه می سال ۲۰۲۴ که معادل اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است، اعلام می‌شود. زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ در ظهر روز ۴ می 2024 که به تاریخ کشور ایران معادل ظهر روز ۱۵ اردیبهشت 1403 است. ساعت دقیق اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ ظهر روز ۱۵ اردیبهشت می‌باشد که در سایت لاتاری مشخص شده است.

تاریخ اعلام جواب لاتاری ۲۰۲۴

بر طبق دستورالعمل لاتاری، زمان دقیق اعلام نتایج لاتاری 2024 در 6 می سال 2023 است. بنابراین زمان اعلام نتایج لاتاری 2024 به تاریخ شمسی در 16 اردیبهشت سال 1402 خواهد بود. به محض دریافت اطلاعات جدید یا تغییر تاریخ اعلام نتایج، این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

 امکان دارد با شنیدن نام لاتاری 2024 دچار ابهام شده باشید. به خاطر همین کمی درباره چگونگی نام گذاری برنامه‌ های لاتاری آمریکا صحبت می‌کنیم و سپس به بیان چگونگی استعلام نتیجه لاتاری خواهیم پرداخت.

نحوه نام گذاری برنامه های لاتاری

برنامه های لاتاری گرین کارت برحسب پایان سال مالی آن‌ها نام گذاری می‌شوند. ما در مقاله لاتاری چیست؟ توضیح دادیم که لاتاری آمریکا یک پرونده مهاجرتی مدت‌دار است. یعنی برنده هر کدام از برنامه های لاتاری مدت محدودی وقت دارد که مراحل بعد از برنده شدن لاتاری را انجام دهد. اگر برندگان لاتاری در این مدت زمان موفق به دریافت ویزای لاتاری نشوند و نتوانند وارد آمریکا شوند، پرونده آن‌ها بسته خواهد شد.

به این مهلت محدود که زمان ثبت نام، اعلام نتایج و مهلت دریافت ویزا برای برندگان لاتاری را شامل می‌شود، سال مالی برنامه لاتاری گفته می‌شود. سالی که در انتهای نام هر برنامه لاتاری وجود دارد، نه سال ثبت نام آن لاتاری است و نه سال اعلام نتایج آن لاتاری است. بلکه سالی است که در آن پرونده برندگان آن لاتاری بسته خواهد شد.

اگر باز هم ابهام دارید و متوجه نام گذاری و سال موجود در نام برنامه های لاتاری نشده‌اید، نگران نباشید، ما در سایت لایزرو همه نکات مهاجرتی را به ساده‌ترین و شفاف ترین حالت ممکن بیان خواهیم کرد. حتما بخش بعدی را بخوانید. جدولی از تاریخچه برنامه های لاتاری آمریکا (زمان ثبت نام + اعلام نتایج + مهلت برندگان برای دریافت ویزا) وجود دارد که همه چیز را برای شما روشن خواهد کرد.

جدول کامل تمام تاریخ های لاتاری آمریکا

با خواندن اطلاعات جدول های زیر، علاوه بر اینکه به صورت کامل متوجه نحوه نام گذاری برنامه های لاتاری خواهید شد، تاریخ اعلام نتایج لاتاری 2024 و تاریخ اعلام نتایج لاتاری 2023 را نیز متوجه خواهید شد.
توجه کنید که زمان دقیق اعلام نتایج لاتاری 2023 به همراه ساعت آن کاملا مشخص است. چرا که همانطور که در جدول‌های زیر مشخص است، اعلام نتایج لاتاری 2023 در اردیبهشت ماه 1401 اتفاق افتاده است و مربوط به گذشته است.

زمان دقیق اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ در اردیبهشت 1402 اعلام می‌شود، ولی در حال حاضر ساعت دقیق آن مشخص نیست و به محض دریافت اطلاعات جدید، اطلاعات موجود در این مقاله نیز به روزرسانی خواهد شد.

تاریخ های مهم لاتاری 2025 آمریکا (ثبت نام، اعلام جواب و مهلت برندگان برای ویزا)

تقویم زمانبندی لاتاری 2025 آمریکا

تاریخ ثبت نام لاتاری 2025

تاریخ اعلام نتایج لاتاری 2025

مهلت برندگان لاتاری 2025 برای اخذ ویزا
(پایان سال مالی لاتاری 2025 )

به میلادی

4 اکتبر تا 07 نوامبر 2023

۴ می ۲۰۲۴

30 سپتامبر 2025

به شمسی

12 مهر تا 16 آبان 1402

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

9 مهر 1404

تاریخ های مهم لاتاری 2024 آمریکا (ثبت نام، اعلام جواب و مهلت برندگان برای ویزا)

تقویم زمانبندی لاتاری 2024 آمریکا

تاریخ ثبت نام لاتاری 2024

تاریخ اعلام نتایج لاتاری 2024

مهلت برندگان لاتاری 2024 برای اخذ ویزا
(پایان سال مالی لاتاری 2024 )

به میلادی

5 اکتبر تا 08 نوامبر 2022

6 می 2023

30 سپتامبر 2024

به شمسی

13مهر تا 17 آبان 1401

16 اردیبهشت 1402

9 مهر 1403

تاریخ های مهم لاتاری 2023 آمریکا (ثبت نام، اعلام نتیجه و مهلت دریافت ویزا)

تقویم زمانبندی لاتاری 2023 آمریکا

تاریخ ثبت نام لاتاری 2023

تاریخ اعلام نتایج لاتاری 2023

مهلت برندگان لاتاری 2023 برای اخذ ویزا
(پایان سال مالی لاتاری 2023 )

به میلادی

6 اکتبر تا 09 نوامبر 2021

می 2022
(ساعت 20:30)

30 سپتامبر 2023

به شمسی

14مهر تا 18 آبان 1400

اردیبهشت 1401

8 مهر 1402

نحوه اعلام نتایج لاتاری

نکته مهمی که باید درباره اعلام نتایج لاتاری بدانید، این است که مرجع اصلی برگزاری لاتاری آمریکا (مرکز کنسولی کنتاکی یا (KCC هیچ ایمیل، نامه یا پیامکی برای اعلام جواب لاتاری ارسال نمی‌کند. حتی اگر برنده لاتاری هم باشید، هیچ چیزی برای شما ارسال نمی‌شود.

نحوه بررسی جواب یا نتایج لاتاری

برای استعلام نتیجه لاتاری فقط کافی است که در زمان اعلام نتایج، وارد سایت اعلام نتایج لاتاری شوید و نتیجه لاتاری خود را بررسی کنید. برای دانستن طریقه استعلام نتایج لاتاری، فقط کافی است مقاله چگونگی بررسی نتیجه لاتاری را بخوانید. تمام اطلاعات لازم برای شما در آن وجود دارد.

در صورتی که احتمال می‌دهید زمان اعلام نتایج لاتاری 2024 را فراموش کنید. فقط کافی است که فرم زیر را تکمیل کنید. جواب لاتاری شما توسط تیم لایزرو بررسی و برای شما پیامک خواهد شد.

ایمیل برنده شدن در لاتاری

همیشه در زمان‌هایی که کمتر از چند روز به باقیمانده تا اعلام نتایج لاتاری مانده است. افراد سودجو اقدام به ارسال ایمیل‌های برنده شدن در لاتاری برای تعداد زیادی از افراد می‌کنند. همانطور که در بخش قبل گفتیم، مرجع اصلی برگزارکننده لاتاری هیچ ایمیلی با عنوان برنده شدن در لاتاری برای افراد ثبت نام شده ارسال نمی‌کند.

تمام ایمیل های برنده شدن لاتاری کلاهبرداری هستند. هر شخصی که در لاتاری ثبت نام کرده است، باید خودش نتیجه لاتاری را بررسی کند. در صورتی که این کار را بلد نیستید، از آموزش‌های سایت ما برای استعلام نتیجه لاتاری خود استفاده کنید، یا اینکه فرم زیر را تکمیل کنید و ما این کار را برای شما انجام خواهیم داد.

این مقاله را نیز بخوانید:  بررسی کامل نمونه جواب های لاتاری (جواب برندگان و بازندگان)

زمان دقیق قرعه کشی لاتاری چه زمانی است؟

یک نکته را برای اعلام نتایج لاتاری امسال و به طور کلی برای تخمین زدن زمان دقیق قرعه کشی لاتاری سال‌های دیگر در نظر داشته باشید. جواب لاتاری همیشه 6 ماه بعد از پایان مهلت ثبت‌نام اعلام می‌شود. با دانستن این نکته دیگر نیاز نیست که هر سال به دنبال زمان قرعه کشی لاتاری باشید.

زمان باقیمانده تا اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ چقدر است؟

برای آسودگی خیال شما مخاطب عزیز، روز شمار اعلام جواب لاتاری در صفحه اصلی سایت لایزرو ایجاد شده است. هرگاه به صفحه اصلی سایت ما مراجعه کنید. می‌توانید زمان باقیمانده تا اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ را مشاهده کنید و نگران فراموش کردن آن نباشید.

تفاوت اعلام نتایج لاتاری امسال با سال قبل چیست؟

نحوه اعلام نتیجه لاتاری امسال هیچ تفاوتی با سال‌های گذشته ندارد. فقط حواستان باشد که برای استعلام نتیجه، نام برنامه لاتاری که در آن ثبت نام کرده‌اید، به درستی جست‌وجو کنید.

جواب لاتاری ۲۰۲۵ ( جواب لاتاری سال ۱۰۴۲ ) در سال ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد، اما جواب لاتاری ۲۰۲۴ ( جواب لاتاری سال ۱۴۰۱ ) در اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شده است. در نتیجه اگر ثبت نام لاتاری را در مهر و آبان ۱۴۰۲ انجام داده‌اید، باید به دنبال نتایج لاتاری ۲۰۲۵ باشد. (در ابتدای مقاله درباره نام‌گذاری برنامه‌های لاتاری توضیح داده‌ایم، حتما آن را بخوانید.)

سوالات متداول

سوال: جواب لاتاری کی میاد؟

پاسخ: کسانی که در لاتاری ثبت نام می‌کنند اولین سوال شان این است که جواب لاتاری کی میاد؟ نتیجه لاتاری ۲۰۲۵ در تاریخ ۴ می ۲۰۲۴ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام می‌شود.

سوال: تعداد برندگان لاتاری 2024 چقدر خواهد بود؟

پاسخ: هنوز جواب لاتاری 2024 اعلام نشده است، در نتیجه تعداد برندگان لاتاری 2024 از ایران مشخص نیست. اما تخمین زده می‌شود که تعداد برندگان لاتاری 2024 از ایران حدود 6 الی 7 هزار نفر باشد.

سوال: نمونه جواب قبولی لاتاری را از کجا مشاهده کنم؟

پاسخ: برای دیدن نمونه جواب برندگان لاتاری، به مقاله بررسی نمونه جواب های لاتاری مراجعه کنید.

سوال: اسامی برندگان لاتاری در ایران را کجا می‌توان دید؟

پاسخ: شما فقط می‌توانید نتیجه لاتاری خود را بررسی کنید. اسامی برندگان لاتاری از ایران یا سایر کشورها به دلیل حفظ حریم شخصی هیچگاه منتشر نمی‌شود.

سوال: استعلام نتایج لاتاری رایگان از کجا امکان‌پذیر است؟

پاسخ: برای استعلام نتایج لاتاری به صورت رایگان، باید سایت اصلی اعلام نتایج لاتاری شوید و نتیجه خود را به صورت رایگان بررسی کنید.

سوال: چرا نتایج لاتاری باز نمی شود؟ چرا نتایج لاتاری ارور می‌دهد؟

پاسخ: لود نشدن سایت ثبت نام لاتاری می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشید. یکی از دلایل مهم این است که قبل از شروع اعلام جواب لاتاری در تلاش برای مشاهده نتایج هستید. دلیل دیگر Block بودن آدرس سایت در سرویس دهنده اینترنت باشد. یکی دیگر از دلایل باز نشدن سایت لاتاری که در سایت اصلی لاتاری بسیار شایع هست، حجم درخواست‌های بالا در این سایت است که باعث لود نشدن یا کند شدن سایت لاتاری می‌شود در این حالت بهتر است چند دقیقه بعد به سایت مراجعه کرده و جواب لاتاری را دریافت کنید.

سخن پایانی

نتایج لاتاری پس از انتشار، از طرف هیچ نهادی اطلاع رسانی نمی‌شود و شرکت کنندگان لاتاری می‌بایست برای اطلاع از نتایج، در تاریخ مقرر، به سایت لاتاری مراجعه کنند و از طریق فرم مربوطه، از برنده شدن یا نشدن در لاتاری مطلع شوند.

البته کسانی که با لایزرو اقدام به ثبت نام در لاتاری می‌کنند قبولی و عدم قبولی در لاتاری را به اطلاع‌شان خواهیم رساند همچنین با انتشار اخبار لاتاری اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهیم داد. در صورت هرگونه سوال می‌توانید از بخش نظرات این مقاله آن را با ما درمیان بگذارید، کارشناسان لایزرو در اسرع وقت پاسخ شما را خواهند داد.

دیگر مقالات مرتبط
نظرات